Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1336
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei på dere!

Eg har nylig mistet min paranoide bestefar etter mange års sykdom.
I boligen hans fant eg mye piller av forkjellige typer.

Oxynorm 5mg, Oxycontin 10mg, Lyrica 25mg, Sobril 10mg, Vival5mg.

Hva er ruspotensialet her? Ser fleir har skrevi at Lyrica kan booste både cannabis, oxy og benzo - men hvor mye Lyrica bør eg ta?

Hvor mykje sobril kan eg ta for rus?
Hvor mykje oxy kan eg ta?
Hvordan kombinere noko av dette, evt cannabis, med Lyrica?

Har litt erfaring med piller fra før. Har ingen planar om å spise dette kvar dag, men ser muligheten for å gjøre en og annan lørdagskveld litt koseligere.
Snort 10mg oxynorm og svelg 10mg valium så får du en svak, chill rus. Jævlig mye bindemidler, så anbefales ikke å snortes jevnlig, men en gang skader ikke.
Kan kombineres med cannabis.
Sist endret av SkammeligNykter; 18. mai 2022 kl. 12:00.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fortere gjort å bli hooka på piller enn cannabis. Anbefaler å holde deg til sistnevnte og droppe pillene.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eg lever et travelt liv med 3 jobber, så det er ingen fare for at eg skal bli pillenarkis.
Som eg skrev: ser muligheten for å gjøre en og annan lørdagskveld litt koseligere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eg lever et travelt liv med 3 jobber, så det er ingen fare for at eg skal bli pillenarkis.
Som eg skrev: ser muligheten for å gjøre en og annan lørdagskveld litt koseligere.
Vis hele sitatet...
Tro ikke at du er den første med den tanken...
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så flott at det plutselig ble temaet her.

Det er uansett ikkje snakk om slike mengder, alle boksene er åpnet/tatt av.
Ville tru man må ta ting litt oftere enn to ganger før man er heilt på kjøret? ))))))))))))))))))))
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er normalt oppegående og passer doseringene er det masse ruspotensiale her. Ta én pille av gangen og les deg opp før du kombinerer.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Eg får ingen særleg verdi av å spørre google om hvaslags doser Sobril som gir meg noe rus.

Denne Lyricaen som skal fungere som en booster, hvor mykje på eg ta? hvor lang tid i forvegen?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville tatt 5mg oxy, 5mg vival og 300mg lyrica
Anonym bruker
"Løpende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig ville jeg ha gått for 150mg lyrica, 20mg oxycontin, og 10mg vival. -Uten toleranse-
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville tatt to par av hver pille. Det blir 10 tilsammen og det høres liksom bare riktig ut, siden det er et bra tall på en måte.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var lurt, takk for et godt tips Fremmed Blåhval.