Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 19017
Får man rus av 6 stk,. Rivotril?
Eh, ja. Begynn med 1stk du...
fryatt's Avatar
Trådstarter
En virker litt lite. Var det en spøk? Det var alvorlig ment. Og blir man avhengig av dette?
2mg er ganske mye.
Du får en elendig rus og vil ikke huske en dritt.
Jeg hadde spart dem.
Du virker ikke som om du har spist de før. Det kan være greit å starte rolig, så du ikke går på en stjernesmell. Jeg begynte med en, og følelsen av å være ruset uteble, samtidig som jeg ble mer likegyldig å ga meg faen i det meste. Endte med at jeg spiste flere og klatret opp til leiligheten min i 5.etasje etter takrenna pga. glemt nøkkel. Vær forsiktig. Du blir også avhengig etter å ha brukt de en stund. I aller høyeste grad.
Drittstoff, du blir bare fakka å gjør masse masse fakka greier

Har du spist en og har flere, ja da har du spist alle!
Sist endret av Makkafisn; 13. juli 2016 kl. 22:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
[quote=

Har du spist en og har flere, ja da har du spist alle![/QUOTE]

Haaaa,haaaa,haa!!:-) Så sant så sant..Ser jo ut som du har fått erfare det ja,slik som meg...Ha,ha...Men er enig i at det er noe drittstoff ja...
Rivotril er skummelt, alle som vet noe vet det. Pass på å ikke havne på kjøre, planlegger du å ta seks 2mg piller for førstegang så er du på god vei ut på gangfelte
Selg de/kast de i dass er min klare anbefaling. Rivotril er ikke noe å ruse seg på, det medfører en stor risiko for enorme ubehageligheter som ikke er verd det. Du følger sikkert ikke rådene våre slik som vi ikke gjorde, men advarer fordeom. Værste stoffet som finns etter min mening!
Spiser du 6 rivo og våkner på glattcella så vet du iallefall hvorfor.
Du vet vel egentlig ikke hvorfor, før noen forteller deg det.
Greit noia når sånt skjer og du har blacka ut fullstendig.

Møkk til rus.
Kjempeflott alene til å f.eks få sove, eller takle pressende situasjoner...virker som alle må gå på en real smell før de skjønner det.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Får man rus av 6 stk,. Rivotril?
Vis hele sitatet...
Så, hvordan går det?
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Så, hvordan går det?
Vis hele sitatet...
Hvis han tok 12mg så er han sikkert rusa ennå, kommer til å skjønne det når man tenker tilbake på ting man har sagt og gjort, som man ikke ville til vanlig. Selv om du ikke merker en dritt der og da. Rivotril har effekt ved veldig lave doser, men pga lang onset/time to peak merker du det ikke så godt pga at det kommer så gradvis. Xanor og Valium kan du derimot kjenne på 10-15 minutter på tom mage uten toleranse. Altså toleranse for de sedative/hypnotiske effektene, den effekten er det første som forsvinner visstnok. Med toleranse er det nesten umulig å kjenne fysisk rus på benzo alene.

Rivotril er absolutt ett av de farligste benzoene for min del. Og personlig kjenner jeg mye mindre fysisk rus på rivo enn på valium og xanor. Jeg er 99% sikker på at det har med hvor fort pillene virker å gjøre(pluss individuelle forskjeller etc). Heldigvis tar jeg bare den rusen som en bonus, hvis jeg har hatt pause eller noe, fordi det er den psykiske effekten jeg er ute etter. Skal du ruse deg på benzo kan du ikke gjøre det så jævlig ofte uten å øke dosen, og da har du et problem, så begynner du å glemme hva du har tatt etc etc.


Dessuten er 2mg tablettene STERKE og det må folk forstå snart. Det er ikke meningen å ta en neve med dem. Det finnes morfintabletter på flere hundre milligram også, men jeg ville ikke tatt seks av dem helt uten videre. 1-2mg MAX for noen som er helt uten toleranse. Ha et par øl i bakhånd, da blir du full om ikke annet. Og da begynner ting å gå til helvete ute at du skjønner hvorfor...
Sist endret av TrippyKing; 15. juli 2016 kl. 19:49.
Førstegangsbruker?

Ta deg en halv, og drikk en sekser. Da har du det fint. :-)
Sitat av fryatt Vis innlegg
En virker litt lite. Var det en spøk? Det var alvorlig ment. Og blir man avhengig av dette?
Vis hele sitatet...
Du har vært medlem her siden 2011, og det er mange rivotril historier her inne. Dette medikamentet er veldig bra om det brukes som det skal, missbruk er livsfarlig. Synes det er veldig rart at minste resepten er på 100 stykk, dette er nesten en medisin man burde få max 10 av hver gang.

Heldigvis har jeg bare brukt rivotril 2-3 ganger, det gikk like til helvete hver gang, våknet opp i en busk med halvert bukse, ingen skjorte, 1 sko og jævlig mye blåmerker/sår over hele kroppen, ble fortalt senere at jeg hadde klatret opp på en pipe på et 4 etg høyt hus og skulle ta salto ned på asfalten, heldigvis fikk vennene mine meg ned, ellers ville det gått ille

Spar dem heller til riktig annledning, feks dagen derpå eller om du sliter med søvnen
Synes det er mye dritt som slenges på Rivotril. Dersom man fucker ur og vakner i busker helt ödelagt, då er det missbrukeren og doseringen det er feil på.
(Inget illa ment, Oshugon- ditt inlegg var bare nermest till hands att dra eks. fra)

Del tabletten i to. Sen var del i to igjen.
Så pröver du med en del. Virker greit med weed.
Kjenn av rusen og teste höyre dos neste gang.

Drikk ingen alkohol med Rivotrilen.
Worst. Advice. Ever.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Synes det er mye dritt som slenges på Rivotril. Dersom man fucker ur og vakner i busker helt ödelagt, då er det missbrukeren og doseringen det er feil på.
(Inget illa ment, Oshugon- ditt inlegg var bare nermest till hands att dra eks. fra)

Del tabletten i to. Sen var del i to igjen.
Så pröver du med en del. Virker greit med weed.
Kjenn av rusen og teste höyre dos neste gang.

Drikk ingen alkohol med Rivotrilen.
Worst. Advice. Ever.
Vis hele sitatet...
Må jo drikke alkohol for at rivoen først skal kicke litt.
Har brukt store doser (opptil 8-10 mg) Rivotril i flere år sammen med opiater mot angst og til rus.
Nå som jeg har bestemt meg for å slutte og er ned i 0,5mg pr dag, kan jeg kjenne hvor spacet jeg har vært i mange år. Så Rivotril er ikke til å spøke med.
Sitat av junkiebum Vis innlegg
Må jo drikke alkohol for at rivoen først skal kicke litt.
Vis hele sitatet...
Ja, og subutex er jevlig sweet med rivotril, men jag hade ikkje anbefalt det til noen som spör om h*n skal ta alle sex 2mg rivo på en gang...

Når man derimot er innspist på rivo, er en eller to eller fire pils til veldigt fint.
Men for noen som aldri tatt stoffet för er kombon rent av idiotisk att rekommendere i min mening.

Inget illa ment, Junkiebum.
Antar att du tulla litt når du sa att han skulle ta en sexpakk til.. håper jeg.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av MasterOfNone Vis innlegg
Så, hvordan går det?
Vis hele sitatet...
Jeg skal kaste de i do. Når de er så skumle. Jeg tar 6 og kjenner ingen ting, bortkastet.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg skal kaste de i do. Når de er så skumle. Jeg tar 6 og kjenner ingen ting, bortkastet.
Vis hele sitatet...
Så du har tatt de?
ta rivotril antall stk og drikk alkohol så skal jeg love deg du merker der! spist mange nok av de
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg skal kaste de i do. Når de er så skumle. Jeg tar 6 og kjenner ingen ting, bortkastet.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg utrolig vanskelig for og tro! Er tvilsomt rivotril du har fått hvis du spiste 6 stk uten å kjenne noen ting.
Da har du enten blitt lurt ogdem sier at det er rivofor. og at de har gitt deg noe annet, som å svindla deg.men uansett skaldu merke det B-)
For hundrende gang, ikke ta Rivotril sammen med alkohol.
Det vil ofte resultere i katastrofe for deg personlig.
Dersom du ikke kjenner noe av seks stykker skal du bare være glad for det.
Jeg har forståelse for at noen tar benzo for å få en rus, men Rivotril har så mange negative effekter at det ikke er verdt det.
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
For hundrende gang, ikke ta Rivotril sammen med alkohol.
Det vil ofte resultere i katastrofe for deg personlig.
Dersom du ikke kjenner noe av seks stykker skal du bare være glad for det.
Jeg har forståelse for at noen tar benzo for å få en rus, men Rivotril har så mange negative effekter at det ikke er verdt det.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...

Helt enig i det förste du sier, men andre er bare tull.
Bruker man rivotril med sunt förnuft kan man nyte en deilig rus, i min mening.

Så si gjerne att det for DEG ikkje er verdt det, ikkje gjör det till en konstant eller noe absolut.

Håper det ikkje kom ut feil. Mener inget illa, men mange mennesker peker på stoffet når det som regel er brukeren som gjör noe feil.



EDIT:
Som alle andre sier, TS; hvis du spiste sex og ikkje fölte noe har du blitt fucked over.
Sist endret av travaxa; 18. juli 2016 kl. 20:36.
Jeg tror vi er ganske enige, Rivotril og alkohol hører ikke sammen.
Personlig har jeg gått på en gedigen smell med mengder av Rivotril uten andre stoffer. Den gang var jeg så dum at jeg ikke visste hva jeg puttet i meg. Det er et potent stoff som en bør omgås med forsiktighet.
Klem fra Betty
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Jeg tok 6 MG og en sixpack i ren uvitenhet. Gikk jo greit, men 3 mnd senere kom en henlagt anmeldelse i posten hvor jeg tilsynelatende har prøvd å innføre salvia divinorum. Jaja tenkte jeg. Aldri mer enn 2 MG om gangen siden det, og det er maks 1 gang annenhver uke, avhengig av hva man trenger hjelp til ettervirkningene av
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Jeg tror vi er ganske enige, Rivotril og alkohol hører ikke sammen.
Personlig har jeg gått på en gedigen smell med mengder av Rivotril uten andre stoffer. Den gang var jeg så dum at jeg ikke visste hva jeg puttet i meg. Det er et potent stoff som en bør omgås med forsiktighet.
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Potent som faen, ja.
Derfor kan jeg ikkje forstå folk som sier ta en sixer til, selv om de bare tuller. En dag trillar noen fersking in her og leser det uten att skjönne att det bare er tull & dritt, og risikerar att ödelägga tamejfan allt.

Kutt ut alle rådene til nybegynnere att di skal ta ett par pils når de tester benso. Jevla idioti.
Helt enig med travaxa.
Jeg har fått blackouts av så lite som 0.5mg rivo i kombinasjon med alkohol.

Ikke store blackouts, men det er deler fra kvelden jeg ikke husker.
Tatt ting jeg ikke husker å ha tatt.
Folk som har vært på festen jeg ikke husker har vært der... osv osv.

Hold deg langt unna alkohol på rivo, selv om det er "bare" er en halv pille..
Kan jo oppdatere med att jeg hadde meg ein liten tur med rivo & en god del pilsner heromdagen.
Tok 2 mg rivo rundt 12. Planen var ikkje og drikke. Men ein pils gar da ned, tenkte jeg. Klokka 16, fri fra jobb.
Ein pils.

Resultat?

Truet ei vekter med flaske, sprang fra sted, hitta noen ting (ikkje mennesker, takk & lov...) att slå både bein og hender blodige på, dro med 2 damer på nach hjemme og resten er liksom bare fragment.

Minns dock att jeg skulle vise stiletten min og snorte en ksalol og min venn, som ikkje spiser pills eller noen drugs, sa dagen etter att jeg ble _veldig_ ubehaglig.
Tipper att jeg hadde sinnsyke sharkeyes & var sluddrete og bare helt assface.
You know the drill.

Så, nej. Det var siste gang det her. (Right).
Neste gang kanskje jeg ikkje vakner hjemme i sofa.


Yes, jeg er en hykler.
Rivo ja. Jeg har utelukkende brukt dem til å roe meg ned etter alkohol- og dopinntak i helgene. Men, fordi jeg også tok en halv etter 4 rolige pils på tirsdag og en halv på torsdag for å sove, så har jeg jaggu hatt greiene i blodet i lange tider uten å reflektere så mye over det. Halveringstiden er ekstremt lang. I mars var pilleglasset tømt, men jeg tenkte ikke noe særlig over det før nervene kom -5-6 dager etter siste pille;Kjipe kriblinger i armer og ben, smerter bak øynene, overømfintlighet for lys, sosial angst og søvnproblemer osv. I starten koblet jeg ikke Rivo-ene med abstinensene, ettersom jeg "kun" hadde spist 100 reseptbelagte tabletter fordelt på 120-130 dager. Det er INGENTING sammenlignet med folk jeg har snakket med som har dosa 5-10 ganger mer enn jeg, likefullt var det sånn passelig dritubehagelig frem til starten av juni, da begynte de å slippe taket. Jeg klarte å sove godt etter to måneder; nervene var borte og humøret var faktisk bedre enn det har vært i lang tid. Føler meg faktisk bra om dagen og drikker mindre fordi jeg ikke har noe å lande på. Selv om jeg på ingen måte har misbrukt i samme skala som andre fikk jeg altså fysiske og psykiske abstinenser av relativt små doser. Det fine er at jeg forsto at min fylleangst og milde sosiale noia-issue ikke var så ille som jeg hadde trodd og har på et vis kommet meg videre med en erfaring i sekken. Nå går jeg turer nesten hver kveld og forsøker å avreagere med trening og pusteøvelser. Forøvrig fikk jeg tak i en liten håndfull for et par uker siden, men har skjønt at en kvart pille er nok etter en fest. Vær nå forsiktige, folkens!
Jeg fikk tre rivoer av en kompis en gang, tok først èn og drakk èn pils. Kjente ingenting, etter 40 min kjente jeg ingenting så jeg heiv innpå de to andre og åpnet pils nr to. Så la jeg meg i sengen og satt på en film. Bråvåknet neste dag og sølte en nesten full pils over pcen. Kjente ingen "rus" utenom den ene pilsen men sov hele natten i samme stilling uten å huske at jeg var trøtt engang.
hahah etter å ha lest meg litt opp etter denne opplevelsen ser jeg at det gikk egt veldig bra :P
Hei jeg lurte på noe relevant. Si at man spiser 10 x 2mg Rivotril over si 5-6 dager, vil halveringstiden økes betraktelig. I går tok jeg 3mg. Tatt 2mg i dag. osv osc.

Og hadde det hatt effekt om jeg drakk grapefriut juice i tillegg?

Var en eller to dager jeg tok mer enn 3mg og tror jeg.
Sist endret av ZionRoad; 1. august 2016 kl. 08:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ZionRoad: Grapefruktjuice vil øke effekten av rivotril.
Øker det effekten i form av en lenger halveringstid?
Sitat av travaxa Vis innlegg
Synes det er mye dritt som slenges på Rivotril. Dersom man fucker ur og vakner i busker helt ödelagt, då er det missbrukeren og doseringen det er feil på.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er noen medisiner og rusmidler som er lettere å fucke opp med en andre. Benzo spesielt har jo en ganske magisk effekt hvor den skjuler hvor påvirket du er i mye større grad enn andre rusmidler. Derfor er det lett å ta alt for mye.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvis han tok 12mg så er han sikkert rusa ennå, kommer til å skjønne det når man tenker tilbake på ting man har sagt og gjort, som man ikke ville til vanlig. Selv om du ikke merker en dritt der og da. Rivotril har effekt ved veldig lave doser, men pga lang onset/time to peak merker du det ikke så godt pga at det kommer så gradvis. Xanor og Valium kan du derimot kjenne på 10-15 minutter på tom mage uten toleranse. Altså toleranse for de sedative/hypnotiske effektene, den effekten er det første som forsvinner visstnok. Med toleranse er det nesten umulig å kjenne fysisk rus på benzo alene.

Rivotril er absolutt ett av de farligste benzoene for min del. Og personlig kjenner jeg mye mindre fysisk rus på rivo enn på valium og xanor. Jeg er 99% sikker på at det har med hvor fort pillene virker å gjøre(pluss individuelle forskjeller etc). Heldigvis tar jeg bare den rusen som en bonus, hvis jeg har hatt pause eller noe, fordi det er den psykiske effekten jeg er ute etter. Skal du ruse deg på benzo kan du ikke gjøre det så jævlig ofte uten å øke dosen, og da har du et problem, så begynner du å glemme hva du har tatt etc etc.


Dessuten er 2mg tablettene STERKE og det må folk forstå snart. Det er ikke meningen å ta en neve med dem. Det finnes morfintabletter på flere hundre milligram også, men jeg ville ikke tatt seks av dem helt uten videre. 1-2mg MAX for noen som er helt uten toleranse. Ha et par øl i bakhånd, da blir du full om ikke annet. Og da begynner ting å gå til helvete ute at du skjønner hvorfor...
Vis hele sitatet...
Grunnen til at valium har en sterkere fysisk rus er at den er mer muskelavslappende enn rivotril. Xanor er mer likt alkohol enn andre benzo og slår inn veldig fort, men synes ikke personlig det er noen fysisk rus av den.

Ellers sto det vel ingen steds i første post at det var 2mg? Rivotril kommer også i 0,5mg. Det er betydelig mye mer fornuftig og ta 6x0,5 enn 6x2, selv om 3mg fortsatt er mye for en uten toleranse.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Spiser du 6 rivo og våkner på glattcella så vet du iallefall hvorfor.
Vis hele sitatet...
Eller enda værre, du har null peiling på hvorfor du er der.
Det har jeg stygt fått erfare et pare ganger selv.

Å til TS, det er veldig lett å bli avhengig av, og man trenger ikke spise de over veldig langtid før du må opp i dose for og oppnå det du først hadde. Da er men på vei nedover en mørk gate..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Låner tråden litt : noen som vet hva som funker mot halsbrann av rivotril? Smelter de under tungen. Også, får man ånde av det typ hvitløk? Smaker jo godt da

Smarain å nyco fungerer ikke*

panopticon: fungerer ikke xanor også som litt "anti depressivt" bare noe jeg har hørt
Sist endret av snowR; 16. august 2016 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snowR Vis innlegg
Låner tråden litt : noen som vet hva som funker mot halsbrann av rivotril? Smelter de under tungen. Også, får man ånde av det typ hvitløk? Smaker jo godt da

Smarain å nyco fungerer ikke*

panopticon: fungerer ikke xanor også som litt "anti depressivt" bare noe jeg har hørt
Vis hele sitatet...
Zantac (ranitidin)
▼ ... noen måneder senere ... ▼
fryatt's Avatar
Trådstarter
Jeg bruker nå Zobril. De virket i starten, men nå er det dårlig effekt. Må ta fem stykker for å få ønsket virkning.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg bruker nå Zobril. De virket i starten, men nå er det dårlig effekt. Må ta fem stykker for å få ønsket virkning.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har prøvd verken benzo eller rivotril tidligere så holder det sikkert med 1-2 2MG Riv.
Jeg er så innspist på både valium og rivotril at jeg kan hive innpå med 10-15 Stk uten at jeg blir ruset. Blir selvfølgelig avslappet, men jeg husker alt som skjer og kontroll har jeg.

Er dessverre slik at kroppen bygger opp toleranse mot benzo altfor fort, så det overrasker meg ikke at du bare trenger mer og mer for at du skal få ønsket effekt. Hadde byttet fra sobril til valium hvis jeg var deg!
fryatt's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knarkellerknips Vis innlegg
Dette har jeg utrolig vanskelig for og tro! Er tvilsomt rivotril du har fått hvis du spiste 6 stk uten å kjenne noen ting.
Vis hele sitatet...
Det var Rivotril og de hadde ingen virkning. Seks stykker tok jeg og kjente ingen ting. Så det legemiddelet virker ikke på meg. Gått over til Sobril.

Sitat av stresser Vis innlegg
Hvis du ikke har prøvd verken benzo eller rivotril tidligere så holder det sikkert med 1-2 2MG Riv.
Jeg er så innspist på både valium og rivotril at jeg kan hive innpå med 10-15 Stk uten at jeg blir ruset. Blir selvfølgelig avslappet, men jeg husker alt som skjer og kontroll har jeg.

Er dessverre slik at kroppen bygger opp toleranse mot benzo altfor fort, så det overrasker meg ikke at du bare trenger mer og mer for at du skal få ønsket effekt. Hadde byttet fra sobril til valium hvis jeg var deg!
Vis hele sitatet...
Jeg får ikke valium av legen, desverre.
Sist endret av fryatt; 18. januar 2017 kl. 17:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du får Rivotril men ikke Valium av legen? Rivotril er jo mye sterkere, kanskje ikke mer avhengighetsskapende men det er et sterkere Benzo-preparat. Andre Benzo-medikamenter funker helt normalt på deg men ikke Rivotril? Høres litt rart ut det her.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Det er rart, men legen holder på sitt. Holder det å ta en valium? Er valium sterkere en Sobril?
Sitat av fryatt Vis innlegg
Det er rart, men legen holder på sitt. Holder det å ta en valium? Er valium sterkere en Sobril?
Vis hele sitatet...
Valium er mer potent en Sobril ja.
Du tar de, og tror du er normal, men egentlig så er du så ute å kjøre at alle tar avstand fra deg. Hilsen en som får et glass i måneden.
EDIT: Jeg er tydeligvis mye hyggeligere etter jeg sluttet med Xanor, Clonazepam/rivo og kodein.
Sist endret av Hoarse; 18. januar 2017 kl. 21:23.
fryatt's Avatar
Trådstarter
Da får jeg mase på legen om Valium. Burde få det nå. Sliter forferdelig. Tar en dag av gangen.
Ja Valium er mer potent enn Sobril. Ikke veldig men en del. Du kan selvfølgelig øke Sobril dosen, snakk med legen. Det vil hjelpe. Oxazepam som er virkestoffet i Sobril, er ett av de svakere benzo virkestoffene vi har til bruks her til lands. Men Oxazepam "forandres" til Diazepam som er virkestoffet i Valium(og Vival og Stesolid), i leveren etter en viss tid har gått siden inntak. Så de er ikke så forskjellige. Valium er rett og slett bare mer potent, lenger halveringstid. Sobril funker effektivt i 4 timer, Valium i 10 timer(med en halveringstid på 20 timer).

Men jeg forstår doktoren din til en viss grad. Det er tross alt mye enklere å hekte seg på Valium enn Sobril. Rivotril gjør deg ikke "ruset" på samme måte som Valium. Mange merker ikke at de har tatt Rivotril engang fordi virkningen er så diffus på brukeren selv. Man klarer rett og slett ikke å oppfatte selv hvordan man oppfører seg og hvordan medikamentet påvirker deg. Dette forandrer seg etterhvert som man begynner å bruke Rivotril over flere dager/uker på en trygg måte. Da vil man se at pillene gjør en stor forskjell. Eller så gjør man som mange har nevnt her, spiser for mange, våkner i en glattcelle med en historie fra Politi og tilskuere som gjør deg livredd stoffet.
ZionRoad: Oxazepam er en metabolitt av diazepam og ikke omvendt