Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 3654
Noen her som spiller LoL som kunne tenkt seg å gamet litt i kveld?

Nick: xLegitz - EU West - Lvl 16.
Gjerne : Knait444 eller knait44444 Men skal ete middag nå om ca 1 time er jeg tilbake dah
Jeg kunne godt tenke meg det.
Legg meg til: AmundNOR.
Lvl 30, godt over 500 kamper vunnet og 500 kamper tapt. Også EUW.
join lolgamer.no på facebook, da møter du mange likesinnede
Det er leauge of legends, ikke sant? Det så gøy ut, jeg starter i kveld en gang
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det er leauge of legends, ikke sant? Det så gøy ut, jeg starter i kveld en gang
Vis hele sitatet...
Det er sinnsykt gøy! Kanskje litt vanskelig og kjedelig i starten før du lærer deg da!
Legg til Nitrousity, EuWest ofc.
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Ser ut som om det blir litt gaming på meg i kveld også: MinoAquiles på EU West.
alexander O1 det er en stor o^^ lvl 30
Virker som de fleste har flyttet til EuWest, er det bedre enn EuNorthEast?
Jeg har holdt meg på East siden alle kompisene mine spiller der..
Sitat av Bluish Vis innlegg
Virker som de fleste har flyttet til EuWest, er det bedre enn EuNorthEast?
Jeg har holdt meg på East siden alle kompisene mine spiller der..
Vis hele sitatet...
Vel, er et mye bedre spillernivå der, mindre leavers og generelt bedre teammates. Følte det var en fordel at randomsa på laget kunne snakke engelsk og ikke flytende polsk/russisk..
Mulig jeg prøver meg i kveld =)
Sitat av AXiMe Vis innlegg
Ser ut som om det blir litt gaming på meg i kveld også: MinoAquiles på EU West.
Vis hele sitatet...
Avataren og gamernicket ditt fortjente en kp!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
infamous755, gamer litt av og til.
Eu west.
er lvl 12 da, men har aldri tapt med jax, så...
Johste på EU west Level 30
Hva er greia med å bytte til West?
Sitat av Raymond Vis innlegg
Hva er greia med å bytte til West?
Vis hele sitatet...
Mest seriøse folk der, pluss man slipper PL/RUSS lagg!!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Vel, er et mye bedre spillernivå der, mindre leavers og generelt bedre teammates. Følte det var en fordel at randomsa på laget kunne snakke engelsk og ikke flytende polsk/russisk..
Vis hele sitatet...
Kunne ikke tatt mer feil. Har lvl 30 bruker på begge servere, og spiller ranked på begge. Og vil bare si at det er minst like mange spanske folk som ikke kan noe som helst engelsk som det finnes russiske/polske på EU&NE. At det er forskjell på hvor gode de du spiller med er egentlig ikke sant før du kommer på et høgt elo nivå hvor du møte SK og andre bra europeiske teams.

Legg meg gjerne til hvis dere ser etter seriøse ranked games, spiller support og hadde 78% winrate med janna forgje season
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Kunne ikke tatt mer feil. Har lvl 30 bruker på begge servere, og spiller ranked på begge. Og vil bare si at det er minst like mange spanske folk som ikke kan noe som helst engelsk som det finnes russiske/polske på EU&NE. At det er forskjell på hvor gode de du spiller med er egentlig ikke sant før du kommer på et høgt elo nivå hvor du møte SK og andre bra europeiske teams.

Legg meg gjerne til hvis dere ser etter seriøse ranked games, spiller support og hadde 78% winrate med janna forgje season
Vis hele sitatet...
er du online på east? spiller ranked jeg også^^
Gjerne legg meg til, Smackbacon på EU West.
Trymba

Lvl 30, EU West - relativt aktiv
CermunX lvl 2 EU West..
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Kunne ikke tatt mer feil. Har lvl 30 bruker på begge servere, og spiller ranked på begge. Og vil bare si at det er minst like mange spanske folk som ikke kan noe som helst engelsk som det finnes russiske/polske på EU&NE. At det er forskjell på hvor gode de du spiller med er egentlig ikke sant før du kommer på et høgt elo nivå hvor du møte SK og andre bra europeiske teams.

Legg meg gjerne til hvis dere ser etter seriøse ranked games, spiller support og hadde 78% winrate med janna forgje season
Vis hele sitatet...
Altså, det er min formening. Og jeg spilte på 1500-1600 elo hele forrige season.
lookster EUNW ? :S er det ikke north west eller noe a ? eller nordic + west, er på den norsiske hvertfall :P spiller for det meste teemo, cait,fiddle for tiden

Sitat av lookster Vis innlegg
lookster EUNW ? :S er det ikke north west eller noe a ? eller nordic + west, er på den norsiske hvertfall :P spiller for det meste teemo, cait,fiddle for tiden
Vis hele sitatet...
Bongtrekk heter jeg mente jeg, eunw spiller jeg på og er lvl 30, trenger folk som helst er aktive og norske begynner jo å bli skyhøye premier i dette spillet nå
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
to million dollar fordelt over fem spillere på førsteplassen.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Noen som vil game med en som såvidt har fullført tutorial? Er det lurt å bare kaste alle "angrepene" konstant? Spammer liksom random med mage, og sliter sykt med å drepe champions... Men, det var veldig fett, og kult å kunne prøve noe nytt
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Noen som vil game med en som såvidt har fullført tutorial? Er det lurt å bare kaste alle "angrepene" konstant? Spammer liksom random med mage, og sliter sykt med å drepe champions... Men, det var veldig fett, og kult å kunne prøve noe nytt
Vis hele sitatet...
google mobafire og den championen du spiller, hvis du leser det som står der lærer du ganske mye
Haaaakz , level 30 EU North and East
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
En liten ting til, merker det er mest polske og russiske i North and East, så vil bytte til West. Må jeg lage en ny bruker da? For det kommer opp "invalid user or password" hele tiden, kan forsåvidt være meg, men lurer.

Og hvorfor kan jeg bare spille tutorial og custom matches? Finner ikke knappen for å starte et game når jeg vil spille vanlig online...
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
En liten ting til, merker det er mest polske og russiske i North and East, så vil bytte til West. Må jeg lage en ny bruker da? For det kommer opp "invalid user or password" hele tiden, kan forsåvidt være meg, men lurer.

Og hvorfor kan jeg bare spille tutorial og custom matches? Finner ikke knappen for å starte et game når jeg vil spille vanlig online...
Vis hele sitatet...
Gå på Shop > Other > Så finner du Server Change. Det er en gratis, etter det så koster det 2,6k RP (OVERPRISET).
Hva har dere imot folk fra Polen?
Spiller EUwest - Viking On A Boat - lvl 30 - 1361 rating
Sitat av VikingOnABoat Vis innlegg
Hva har dere imot folk fra Polen?
Spiller EUwest - Viking On A Boat - lvl 30 - 1361 rating
Vis hele sitatet...
Stor lagg... Og 10% kan brukbar engelsk.
Mathiasbk - kom til lvl 30 i natt
Abelsen ; spelle på EUeast, mest for timekill og moroheter. Men e særiøs ingame
Heter: GregInTown. Er lvl 30 på EU West.. Er det noe som ser på streamen på Morecowbell.com eller?
er det gratis elle r ?
Jeg og en kompis pleier å spille.
Vi spiller for å ha det gøy og for å vinne. Vi bruker skype til å prate og ha det gøy og for å kommunisere.

Legg oss til

Leverforbever
onkel arne

Begge spiller EU

Sitat av DingoXo Vis innlegg
er det gratis elle r ?
Vis hele sitatet...
Ja, det er gratis.
http://leagueoflegends.com/
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Legg til ZayCuBez for å drepe tid
Sitat av alicante55 Vis innlegg
Stor lagg... Og 10% kan brukbar engelsk.
Vis hele sitatet...
Er lavere latency på EU-NE og språket er stortsett det samme som på EU-WE.
Sitat av kengro Vis innlegg
Er lavere latency på EU-NE og språket er stortsett det samme som på EU-WE.
Vis hele sitatet...
Jeg har selv erfart lavere latency og ett større antall engelskspråklige på West, så det er nok varierende fra person til person.
Mtp på at serverne ligger i Paris, så er det rimelig vanskelig og merke forskjell på latency.
Jeg har ikke merket noe betydelig forskjell i ping mellom NE og West.
Bare å adde meg. PRO Karthus player ;p (vel, ikke akk pro da men..) Nick: Kassanova
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Bare og adde meg på eu west, Heter BirkViking
Cookie Monstah ^_^
bump gammel tråd much?
Shit, så ikke den var så gammel, da har jeg tatt feil tråd mener og huske det var en nå nylig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bare å legge meg til, freaks!
Heter RollingRage, spiller på West.


Kan også legge til at jeg liker å trolle - http://www.youtube.com/watch?v=EiDiG...layer_embedded