Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1376
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Jeg har i løpet av mitt unge liv inntatt store mengder benzo, har vel vært så og si vært avhengig og har også vært på avrusning for dette.

Nå er det 2 årish siden jeg inntok det ukentlig, men greia er at hver gang jeg tar ksalol, så får jeg abstinenser etterpå.
Selv ved maks 2dagersbruk, vi snakker søvnparalyse, ekstreeeem nattesvette og dagsvette, insomnia, dårlig mage, angst, rykninger fra topp til tå (store ja, slik at foten feks hopper)

Har man vært avhengig så reagerer kroppen mer eller? Ingen av de jeg henger med får så store ettervirkninger og jeg gjorde det heller ikke før..
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok det sist på 17.mai og får faen ikke sove enda, svetter så mye og er helt kjørt psykisk.
Det er ikke så mye å gjøre med dette desverre. Hvis du får værre bivirkninger av Xanax enn andre benzo'er, så kunne det kanskje vært en idè og heller ta de mildere benzo'ene. Kjedelig svar, men w/e.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vanlig av du vil få fortere abstinenser enn viss du aldri hadde vært avhengig. Det samme gjelder opiater. Viss jeg tar 4-5 dager på rad vil jeg oppleve abstinenser i mild form, selv etter flere års pause.

Men hørtes ganske ekstremt ut at du skal få så sterke abstinenser etter kun 2 dagers bruk. Da kan det umulig være verdt det ihvertfall
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er fortsatt avhengig om du fortsatt ruser deg på piller. En gang addict alltid addict så kutt det helt ut hvis du vil fjerne problemet
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kindling, in layman’s terms, is as if the nervous system has a memory of the past withdrawal(s). This memory of prior withdrawal(s) and/or damage still remains imprinted within the nervous system and subsequent withdrawals and/or damage are worse because the nervous system recalls that it has been sensitized/damaged in prior withdrawals

https://www.benzoinfo.com/kindling/
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gir mening! Og absolutt ikke verdt det nei. Takk for svar. Flere som opplever «kindling»?
samme som deg TS, tok ksalol etter jeg var på xanax/rivvo kjøret for lenge sia, og ble helt fuckd i hodet etter det ikke ta det D D, ta heller valium/vival