Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2480
For en del år siden så tok jeg amfetamin over en periode på 3 dager der jeg ikke sov. Jeg hadde noe imvane liggende, noe som trigget en 2 dager lang psykose der jeg var totalt i drømmeland. Jeg var da på besøk hos mor (var mildt sagt ikke på en god plass da i livet) som er psykolog. Hun forsto derfor kjapt at jeg var i en psykose med vrangforestillinger ettersom jeg i samtaler hadde funnet svaret på alt i livet. Jeg husker desverre ikke akkurat denne teorien, men de fleste (eller de verste) halusinasjonene/vrangforestillingene husker jeg som om det var i går.

Jeg var først på en planet som så ut som månen. Der var det et blinkende blått lys som plutselig viste seg å være meg. Jeg blinket i en en takt om og om igjen mens jeg svevde rundt på denne planeten. Da kom jeg plutselig tilbake til virkligheten og skjønte at lyset kom fra pcn som blinket blått i hvilemodus (det lille lyset på en laptop) som jeg hadde stirret på i flere timer mens jeg hallusinerte meg frem til at jeg var på denne planeten.

Da jeg havnet inn i total halusinasjon igjen så spilte jeg i en film som var min egen barndom. Dette blir alt for mye og skrive om ettersom det også er store deler av den delen jeg ikke husker. Denne syke delen ble ialllfall avsluttet ved rulletekst. Alle navn stod med samme navn som skuespillere ettersom det som sagt var livetmitt. Det jeg husker best var at da jeg kom ut av denne hallusinasjonen så sto jeg i senga mi mens jeg holdt dyna foran meg der jeg trodde dyna var lærret som filmen spilte av på. Jeg tenkte bare hva faen skjer nå.

Noe av det ekleste var at jeg trodde jeg hørte familen stå utenfor soverommet og snakke dritt om meg hver gang jeg kom ut av noe.
Familie som aldri adde vært der mens jeg var der engang fant jeg ut i ettertid.

Plutselig popet jeg inn i en total hvit galakse. Alt var hvitt som om før bing bang, om det gir mening. Der var jeg en boble. Rett og slett som en såpebole. I starten var det egentlig ganske behagelig, men det endret seg kjapt til at jeg delte meg i to mindre bobler. Jeg forsto kjapt at om jeg ikke (med viljekraft) klarer å unngå deling vil jeg til slutt dele meg så mange ganger at jeg til slutt vil forsvinne. Det var IKKE så behagelig akkurat. Jeg fikk panikk ettersom den andre halvdelen av første deling delte seg om og om igjen til den hvite galaksen var stappfull av bobler som svede overalt og delte seg om og om igjen. Var ett rent helvette.

Da jeg også begynte dele meg grunnet svakere og svakere vilstyrke, forsvant jeg uunngåelig ut i intet. Jeg eksisterte ikke lengre og føltes ut som jeg var i en typ søvnparalyse i flere dager. Jeg var ikke død men eksisterte ikke, helt til jeg våknet helt klar ut av psykosen etter to dager med det sykeste opplevelser som beksrevet over til at kusinen min satt i senga ved siden av meg. Da hadde mor ringt kusinen min og det var henes stemme som dro meg ut av det. Jeg brast ut i gråt fordi jeg skjønte at alt hadde vært i hodet mitt, og at jeg var totalt utslitt.

Imovane er faen meg helt sjukt. Jeg har hørt flere som våkner opp dagen derpå og ikke husker en dritt mens det har styra rundt.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klassisk liten tur på amfetamin dette.
Rip 8-4-23
Er ikke Imovane som er synderen her da.alle som holder på med amfetamin sier det har null bivirkninger og skylder på alt annet en selve amfetaminen,for den er jo så uskyldig .
New generation
colakork's Avatar
Tar selv å leker meg i speed-verdenen et par ganger i året.

Plutselig midt i økten blir nisser og fe virkelighet, zombier virker ikke så urealistisk.

Psykose er gøy det. Så lenge man ikke drar den for langt ut og lander igjen samme uka
Sitat av colakork Vis innlegg
Tar selv å leker meg i speed-verdenen et par ganger i året.

Plutselig midt i økten blir nisser og fe virkelighet, zombier virker ikke så urealistisk.

Psykose er gøy det. Så lenge man ikke drar den for langt ut og lander igjen samme uka
Vis hele sitatet...
Det er særdeles ikke bra å være i psykose. Dette endrer personligheten til en litt etter litt.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da skal jeg slutte å bruke imovane på speed iallfall, merker den har lite effekt. Jeg tok 4 ei natt da 1 ikke først funka og samme med to så endte opp med 4. Fikk en liten blackout og våkna med ei skjøteledning i senga å div mld på tlf. Da var jeg også på hytta til mine foreldre, og siden det skulle jobbes hadde jeg med et par striper for å få litt motivasjon.
Imovane + søvnmangel er en skummel kombo, spesielt med pepper i systemet. Aldri overstig 15mg om du har vært våken 48t eller mer. Veldig interessant lesning uansett btw!