Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1254
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt seroquel noen måneder for bedre søvn siden jeg sliter med innsovning og urolige tanker. Noen ganger har jeg ganske syke og ektefølte drømmer som er en bivirkning av medisinen men da ligger jeg i ro mens jeg drømmer rett før jeg våkner. Det som plager meg mest er at jeg de andre nettene uten drømmer vrir meg rundt så mye fra side til side i den grad at jeg gnisser av mye hår som ligger på puta når jeg står opp! Før har jeg alltid ligget i ro på ryggen natten gjennom men nå vrir jeg meg så mye. Er det noen som har hatt samme problemet på seroquel eller noen som har tips for hvordan ligge mere i ro? Jeg har en god hodepute men har begynt å ligge på armen min på siden, nedenfor puta vekslende fra side til side istedet for på puta liggende på ryggen som jeg alltid har gjort. Når jeg ligger på ryggen nå så kaster hodet seg fra side til side klarer ikke ligge i ro og våkner veldig sliten...
Skaff deg tempur pute, eller hengekøye, noe du bare synker nedi. Hvis ikke det hjelper kan du spørre om noen kan komme og binde deg fast tau evt
Tren hardt, sov godt.
Melatonin?
Anbefaler å teste ut fotsålemassasje med oliven/Kokosolje eller annen olje du har tilgjengelig når du legger deg, aller helst sammen med eteriske oljer som feks lavendel eller kamomille som har beroligende egenskaper. Jeg har aldri sovet så godt og rolig før
Sist endret av Dr.PsyceliumX; 21. august 2020 kl. 19:25.