Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4103
Vil det funke å ta et trekk, blåse det ut i dongen, nytt trekk og blåse inn osv? Funker det å trekke inn røyken som vanlig utifra dongen?
hvorfor ikke bare en vanlig balong?
Tenker du da på "gjennbruk" av røyken? I den form av at du kan ta et trekk, og sitte med dongen din å paffe i en time?

jeg tror dette vil ødelegge hele opplevelsen, og smaken, ikke minst.
Prøv da vel?

Sitat av Mathiasbk Vis innlegg
hvorfor ikke bare en vanlig balong?
Vis hele sitatet...
En kondom har større åpning, hvertfal vanligvis.
Kjøp Jordbær-kondomer
Trådstarter
Sitat av Awarize Vis innlegg
Tenker du da på "gjennbruk" av røyken? I den form av at du kan ta et trekk, og sitte med dongen din å paffe i en time?

jeg tror dette vil ødelegge hele opplevelsen, og smaken, ikke minst.
Prøv da vel?



En kondom har større åpning, hvertfal vanligvis.
Vis hele sitatet...
Pun intended? Lol isåfall!

Fant et par kondomer liggende i en skuff som har gått ut på dato(beat!), ble nysgjerrig. Får teste senere i kveld. Gl me
Nei, minner om trollscience dette. De psykoaktive stoffene tas opp i kroppen, det er derfor det har en ruseffekt. Altså kommer de ikke ut igjen på utpust, pluss at du "utvanner" røyken, ergo du vil til slutt sitte igjen med kun luft
Er sikkert ikke noe digg å få munnen full av glidemiddel og shit, men lungene tar vel ikke opp alt virkestoffet, så kan hende du kan trekke 2 ganger.. jeg vet ikke, men ville ikke sett bort ifra det.

Edit: eller mer enn 2, men det blir kansje litt FOR rævva?
Sist endret av random42099; 12. mai 2011 kl. 17:51.
Er det latskap som gjør at du ikke gidder å prøve dette sjøl istedet for å skrive her ???
Det må da ha noe for seg! Det er 100% sikkert endel svinn på den første utpusten, så å trekke hvert trekk 2 ganger er sikkert ingen dum idé. Ikke at jeg har prøvd, men lykke til Eneste er at det kan kanskje smake litt bittert og ikke minst fuktig er min hypotese.
Sist endret av Doc. Lester; 12. mai 2011 kl. 17:53.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Kondomer som har gått ut på dato? Forever alone

Gjenbruk av røyk, tanken får meg til å smile.
Trådstarter
Sitat av Ella Vis innlegg
Er det latskap som gjør at du ikke gidder å prøve dette sjøl istedet for å skrive her ???
Vis hele sitatet...
Nei, det er fordi jeg lurer, men ikke er så keen på å prøve hvis det garantert ikke funker..
Hvorfor kondom? Doner dem heller til noen i Afrika. Brødpose burde være LANGT bedre...
Sist endret av Spelly; 12. mai 2011 kl. 18:06.
Sitat av MisterBob Vis innlegg
Nei, det er fordi jeg lurer, men ikke er så keen på å prøve hvis det garantert ikke funker..
Vis hele sitatet...
Hva er det verste som kan skje, at det ikke funker =( ?

Når man nettopp hadde begynt å røyke rundt her så hadde noen en smart idè som ble kalt "kompis trekk..
"tore" tar seg ett trekk, blåser så røyken ut igjennom en avis bong & inn i munnen på "ole"..Hele greia ble vell fort lagt på hylla tho, sikkert like greit =)
Ble bare gjort et par ganger, og er 5+ år siden så no idea/husker ikke om det hadde no funk
Mener å ha lest på erowid et sted at 90-95% av virkestoffene blir tatt opp i lungene etter en 3 sekunder eller no.. Så mine 100 kroner setter jeg på at dette er bortkastet tid
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Er sikkert ikke noe digg å få munnen full av glidemiddel og shit, men lungene tar vel ikke opp alt virkestoffet, så kan hende du kan trekke 2 ganger.. jeg vet ikke, men ville ikke sett bort ifra det.

Edit: eller mer enn 2, men det blir kansje litt FOR rævva?
Vis hele sitatet...
det begynner nok å bli litt spett på syvende generasjons dongtrekk
Er det ikke også en viss fare for at dette er noe "usunt" da luften i kondomet etterhvert vil bli brukt opp og erstattet med karbondioksid og andre avfallsstoffer en ikke nødvendigvis vil sitte å innhalere mer en nødvendig av.
Sist endret av møkk; 12. mai 2011 kl. 22:57.
Trådstarter
Sitat av Shantibaba Vis innlegg
op som troller da smarten. enten det ellers så er han dum som en stokk
Vis hele sitatet...
Ren nysgjerrighet som får meg til å spørre, ser ikke helt hvorfor det er trolling eller dumhet, men deg om det.

Formulerte meg dårlig. Tanken var ikke å trekke ned i lungene, bare inn i munnen og rett inn i dongen for å samle opp så mye røyk der som mulig for deretter ta et realt "bong" hit..


Rakk ikke å sjekke det ut i går. Skal teste i dag og gi tilbakemelding
Sitat av MisterBob Vis innlegg
Ren nysgjerrighet som får meg til å spørre, ser ikke helt hvorfor det er trolling eller dumhet, men deg om det.

Formulerte meg dårlig. Tanken var ikke å trekke ned i lungene, bare inn i munnen og rett inn i dongen for å samle opp så mye røyk der som mulig for deretter ta et realt "bong" hit..


Rakk ikke å sjekke det ut i går. Skal teste i dag og gi tilbakemelding
Vis hele sitatet...
Øh. Skaff deg en bong så skal du nok få et realt bong hit.

Det er bare den teiteste stoner ideen jeg har hørt på lenge, lo godt så takk for den lykke til, håper det smaker.
tørk da kondomet rent for glidemiddel om du skal sitte å sutte på den
En vanlig brødpose ville vert en langt bedre idè, er ikke elastisk på samme måte så blir ikke stress å puste inn i posen : )
Men tror det blir fint lite profitt i dette, er ikke mye THC igjenn etter du blåser det ut.
Sitat av Shantibaba Vis innlegg
Øh. Skaff deg en bong så skal du nok få et realt bong hit.

Det er bare den teiteste stoner ideen jeg har hørt på lenge, lo godt så takk for den lykke til, håper det smaker.
Vis hele sitatet...
Du vet ingenting om dette individe, bortsett fra at han røyker. Kan være mange forskjellige ting som gjør at han ikke har tilgang til en bong, og derfor trenger noen alternativer.

Njaa, trur du mister mye av virketstoffer, som de andre skriver hær. Hold heller røyken inne i et par sec. Har du en lyspære, så kan du lage en vaporizer.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Bare å teste det..2 stk må være tilstede..Så røyker den ene av pipa, den andre bare det han puster inn i ballongen/dongen..Så ser dere jo om han blir rusa eller ikke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Når jeg var yngre så ga vi noen ganger et "familietrekk", vi røkte med shubb (Sammenrullet avis) og maispipe, når man hadde innhalert, tok man vekk pipen og den andre plasserte munnen sin der, for så å puste inn røyken fra den andre.

Det ga ikke stor virkning i det hele tatt, som sagt er lungene ganske flinke på å ta opp alt av virkestoff ganske fort.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Når jeg var yngre så ga vi noen ganger et "familietrekk", vi røkte med shubb (Sammenrullet avis) og maispipe, når man hadde innhalert, tok man vekk pipen og den andre plasserte munnen sin der, for så å puste inn røyken fra den andre.

Det ga ikke stor virkning i det hele tatt, som sagt er lungene ganske flinke på å ta opp alt av virkestoff ganske fort.
Vis hele sitatet...
Treging, Dod! ;p
Se hva jeg skrev på forrige side
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Hightime Vis innlegg
Treging, Dod! ;p
Se hva jeg skrev på forrige side
Vis hele sitatet...
Surfer fra telefonen, ikke alltid like greit å få med seg alt

Uansett er det jo greit å få bekreftet noe fra flere kilder
Haha gi dere da!
klart det er litt svinn i første trekket, men om du kjøper rusmidler er det vel for og kose seg, tar jeg feil?
da kan du ikke sitte og innhalere sur hasj røyk xD
Sitat av DingoXo Vis innlegg
men om du kjøper rusmidler er det vel for og kose seg, tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Det er som regel det i starten ja ..
Er jo også mange som kjøper det fordi det går riktig så ille uten.
Som flere andre her har påpekt så blir mesteparten tatt opp i lungene i løpet av noen sekunder, derimot vil du skade lungene dine så tar du bare og trekker alle giftstoffene fra tobakksrøyken flere ganger. (spare miljøet er det vel noe som heter)

De siste 5% kan du klare deg fint uten.