Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 701
Er på utkikk etter en billig maskin som kun skal bli brukt til css spilling, så trenger ikke være noe voldsomt til maskinje.

Ville denne gjort susen?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20037762

Skal være så billig som mulig, 5000 er for dyrt.
Neeeeeeeeeeeeeeeei... vææææær så snill, ikke kjøp brukt PC!
Denne her koster 700 kroner mer, og er IHVERTFALL verdt det.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391550

Forresten synes jeg den brukte PC-en var litt overpriset i forhold til den jeg linka til.
Sitat av Steam
Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Vis hele sitatet...
Ser ut til at det burde gå greit med CSS på den der.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Innebygd skjermkort i hovedkortet? Skeptisk
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Neeeeeeeeeeeeeeeei... vææææær så snill, ikke kjøp brukt PC!
Denne her koster 700 kroner mer, og er IHVERTFALL verdt det.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391550

Forresten synes jeg den brukte PC-en var litt overpriset i forhold til den jeg linka til.
Vis hele sitatet...
Maskinen du linker til møter såvidt minimumskravet til CS:S. Den har jo ikke et eget skjermkort engang.

En av de som kommenterte under påstår at han klarte å kjøre CS 1.6 på max setting 800x600.
Jeg er ganske sikker på at det er mulig å spille CSS på den uansett

OG: Hvordan tror DU det hadde vært med den andre pcen? Helt sikkert 600xnoe
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Det skal være mulig uten lagg da vet du ditt nek.
Jaja.. Tviler på at den der lagger, spilt CSS på lavere hardware før, og det lagga ikke

Jeg skal slutte å svare i denne tråden, er tydeligvis ikke ønskelig med en helt ny PC heller. Spar heller opp penger og skaff deg en bedre PC. IKKE kjøp brukt PC. Det går til helv. Ferdig med saken.

Og åja, glemte å nevne:
Det hadde også lagga med den brukte PC-en du linka til! Win-win.
Sist endret av Verdaling; 17. desember 2009 kl. 13:54.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Du kan ikke avslutte min sak, du kan heller ikke si hva jeg SKAL gjøre. Det er heller ikke jeg som skal ha PC-en.
Sitat av Verdaling Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at det er mulig å spille CSS på den uansett

OG: Hvordan tror DU det hadde vært med den andre pcen? Helt sikkert 600xnoe
Vis hele sitatet...
Den andre PCen har raskere prosessor og et skjermkort som støtter DirectX9.0, selvfølgelig vil den kjøre CS:S bedre enn den du linket til.

Sitat av Verdaling
Jaja.. Tviler på at den der lagger, spilt CSS på lavere hardware før, og det lagga ikke
Vis hele sitatet...
Dette betviler jeg sterkt at er sant. Dersom du hadde spilt CSS på lavere hardware ville du vært under minimumskravene for spillet. Sett deg ned å les litt om hardware før du uttaler deg, intel atom og integrert skjermkort i hovedkortet slår ikke oppsettet Ludolfn linket til.
Sist endret av danielsk; 17. desember 2009 kl. 14:00.
Denne (med annerledes RAM) kjøpte jeg i høst, og den er mer enn bra nok til CSS, da det er tross alt ganske mange år gammelt nå.

Denne duger sikkert også.

Du kan også kjøpe delene hver for seg og trekke vekk deler du evt. har fra før, så blir det enda billigere.
Sist endret av Viva la Opium; 17. desember 2009 kl. 13:58.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Tusen takk Viva, denne skal vurderest.
Å kjøpe ett vrak på finn som kanskje holder i 3-4mnd er uansett dumt.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Det trenger ikke være et vrak som holder i 3-4 mnd
Den du linker til er det hvertfall og aldri i livet om jeg hadde betalt 1000 spenn for den hvis jeg skulle spille css.
Sist endret av Mith; 17. desember 2009 kl. 14:04.