Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 913
Hei !

Gamer for det meste nyeste spill, og helst med høyeste grafikk, og trenger derfor en kraftig PC. (Fra Counter Strike Source til CoD 4: MW 2, Crysis osv.)

Foreløbig har jeg satt opp denne datamaskinen, men vil helst utnytte hovedkortet mest mulig å kjøre Tri-Crossfire med skjermkort som støtter DirectX11.

Systemet må holde seg under 22.000,- NOK.
Hvor får jeg tak i CrossFire bridge's, btw?

Kom gjerne med forslag på hvordan jeg kan utnytte systemet enda mer, og samtidig få mer for pengene !
Sist endret av Oneblo; 9. desember 2009 kl. 18:11.
Sitat av Feint Vis innlegg
Hei !

Gamer for det meste nyeste spill, og helst med høyeste grafikk, og trenger derfor en kraftig PC. (Fra Counter Strike Source til CoD 4: MW 2, Crysis osv.)

Foreløbig har jeg satt opp denne datamaskinen, men vil helst utnytte hovedkortet mest mulig å kjøre Tri-Crossfire med skjermkort som støtter DirectX11.

Systemet må holde seg under 22.000,- NOK.
Hvor får jeg tak i CrossFire bridge's, btw?

Kom gjerne med forslag på hvordan jeg kan utnytte systemet enda mer, og samtidig få mer for pengene !
Vis hele sitatet...

følger med en crossfire bridge med hvert kort
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av VivaLatrina Vis innlegg
følger med en crossfire bridge med hvert kort
Vis hele sitatet...
Har ATI Radeon HD (PowerColor) 4870, og rikk ikke med crossfire bridge.

Anyways.. Hvordan kobles de, egentlig? Siden det er 2 spor til crossfire bruen?

EDIT:

_ = koblingen på skjermkortet
| = crossfire bridge

_ _
|
_ _
...|
_ _

Riktig?
Sist endret av Oneblo; 9. desember 2009 kl. 18:25.
22k for en gamer pc, overkill.
Hemulen
Oneblo's Avatar
Trådstarter
Sitat av reaVen Vis innlegg
22k for en gamer pc, overkill.
Vis hele sitatet...
Mulig det, men lagde denne posten for å få forslag til tri-crossfire skjermkort som støtter DirectX11, og kan holde prisen under 22k.
Sitat av reaVen Vis innlegg
22k for en gamer pc, overkill.
Vis hele sitatet...
overkill sier du? sjekk ta en kikk over detta, ikke bare overkill, men overobliterator, overprisa, overübermegadethkill osv. Men uansett, hva slags skjermkort kjører du? fant det ikke på lista