Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1138
Hei!

Noen som vet hvor jeg kan få tak i rabattkode for 10-15% på xps-maskin på dell.no?
Har en 5%kode, men kunne tenke meg litt mer rabatt siden de er såpass overpriset
det er ikke slik at det er en 15% rabattkode til en hver tid de kommer nå og da.

her finner du de som er nå
Trådstarter
35 1
Har fått med meg at de kommer nå og da. ^^
Håpet egentelig at det er noen som jobber på dell.no her som kunne tenke seg å vise litt sympati for en fattig student som trenger maskin til 20'000 for å overleve studiene :P
da burde du ringe dell, de bruker og gi litt mer rabatt da.
Jeg fant jo en 10% rabattkode på linken til super.
Men kan vare en idé å sende mail eller ringe ja. Gjør alltid det når jeg handler litt dyrere ting. Sparte 1k på mobiltelefon denne uka. Sparte 5k på paintballutstyr forrige uke. Og sparte 3,5k på tv'n min for en stund siden.

Så om du har litt tid, så kan d vare greit å ringe å prute ja
Trådstarter
35 1
Skoms: Legger du ut koden?

Sorry.. leste litt for fort... Den koden er gått ut! -_-
Sist endret av Spacejim; 9. juli 2009 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
det kan jo hende at det er noen andre som trenger det nå!?
Fant er rabattkode til Dell her ihvertfall: http://www.rabattnett.no/index.php?p...emart&Itemid=1