Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1552
Stumbla nettopp over dette med Urban Exploring, og ble med en gang meget interessert i dette.
Tar gjerne imot tips (PM) om plasser i gudbrandsdalen. Vet allerede om et par steder i Nord Fron, kommer til og ta bilder av disse og legge ut når jeg får tid. Har gode muligheter til transport (4x4) så alt av grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk er av interesse.
Bilder vil bli lagt ut fortløpende.
Står ikke UE for Urban Exploration? Hvor i alle dager skal du finne noe urbant i Gudbrandsdalen? Grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk er ikke akkurat urbant.
Det ligger et par bunkere ganske sentralt i Lillehammer. Laget et kart over hvor de er: http://goo.gl/maps/I3gRW
Trådstarter
Sitat av Mith Vis innlegg
Står ikke UE for Urban Exploration? Hvor i alle dager skal du finne noe urbant i Gudbrandsdalen? Grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk er ikke akkurat urbant.
Vis hele sitatet...
OT:Godt mulig, så bare at oppslagstavla her på Freak hette "Urban Exploring"..
Regnet med at Grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk var noe innenfor Urban Exploring siden det var det de fleste la ut bilder av.

Sitat av drittunge Vis innlegg
Det ligger et par bunkere ganske sentralt i Lillehammer. Laget et kart over hvor de er: http://goo.gl/maps/I3gRW
Vis hele sitatet...
Takk, tar nok turen dit iløpet av uka!
Sitat av RamNit Vis innlegg
OT:Godt mulig, så bare at oppslagstavla her på Freak hette "Urban Exploring"..
Regnet med at Grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk var noe innenfor Urban Exploring siden det var det de fleste la ut bilder av.
Vis hele sitatet...
Jepp, det er det jeg egentlig stiller spørsmål til, ikke posten din
Urban kan vel kanskje defineres som menneskeskapt, ikke vet jeg, men jeg syns det er rart at det er så mange tråder som handler om grotter/gruver og fraflyttede hus langt ute på landet og ikke om å utforske byen man bor i.
Sist endret av Mith; 6. august 2012 kl. 14:05.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Otta er stedet! Et mer gudsforlatt og bortgjemt sted finner du ikke! Kan love deg at alt som er her er gammelt og støvete.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Otta er stedet! Et mer gudsforlatt og bortgjemt sted finner du ikke! Kan love deg at alt som er her er gammelt og støvete.
Vis hele sitatet...
Er du ifra Otta?
Sitat av FatMan Vis innlegg
Otta er stedet! Et mer gudsforlatt og bortgjemt sted finner du ikke! Kan love deg at alt som er her er gammelt og støvete.
Vis hele sitatet...
Videregåendeskolen der virka hvertfall ny og fin når jeg var der med UKM.

utover det så det litt dødt ut ja. omtrent som Fagernes
Sist endret av F4celess; 6. august 2012 kl. 15:12.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av deZ Vis innlegg
Er du ifra Otta?
Vis hele sitatet...
Nei, men jeg befinner meg i området nå.
Sitat av Mith Vis innlegg
Står ikke UE for Urban Exploration? Hvor i alle dager skal du finne noe urbant i Gudbrandsdalen? Grotter, bunkere, fabrikker og gårdsbruk er ikke akkurat urbant.
Vis hele sitatet...
Det er tydelig at UE ikke akkurat er ditt fagfelt min venn.
Ditt spørsmål er relevant, men UE tar for seg alt som er forlatt.
Det må ikke være urbant for å kunne defineres om urban utforskning.
Selvfølgelig så blir det kanskje litt rart med Urbant, men det er nå slik det er.

Dette engelske forumet som jeg har linket til under her.
Har poster fra mange belgiske slott, fabrikker på landsbygda osv....
Ikke akkurat særlig urbant, dette heller.
http://www.28dayslater.co.uk/forums/
Forumet er svært annerkjent innen UE miljøet.
Mener du at vi alle har misforstått!
Eller kommenterer du bare for å kverulere ?
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Det er tydelig at UE ikke akkurat er ditt fagfelt min venn.
Vis hele sitatet...
Ja, vi trengte ikke noe engelsk navn på å utforske nærmiljøet når jeg vokste opp.
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Ditt spørsmål er relevant, men UE tar for seg alt som er forlatt.
Det må ikke være urbant for å kunne defineres om urban utforskning.
Selvfølgelig så blir det kanskje litt rart med Urbant, men det er nå slik det er.

Dette engelske forumet som jeg har linket til under her.
Har poster fra mange belgiske slott, fabrikker på landsbygda osv....
Ikke akkurat særlig urbant, dette heller.
http://www.28dayslater.co.uk/forums/
Forumet er svært annerkjent innen UE miljøet.
Mener du at vi alle har misforstått!
Eller kommenterer du bare for å kverulere ?
Vis hele sitatet...
Som du sikkert ser så har jeg utdypet hva jeg mente i posten over her, med akkurat den informasjonen du kommer med
Mith : Kanskje du heller bør holde deg til å fremme den undertrykkende og politiske ideologien kjent som kommunisme.
Enn å krangle på bruk av engelske ord i det norske språket.