Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2720
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Presterte å søle masse vann over ca 0,5g heroin. Jeg sniffer så er dopet ødelagt nå eller kan det bare tørke så er det good igjen? Mikrobølgeovn? I ovnen på noen grader til tørt eller fordamper det da. Kan jeg røyke det?
Putt det på bakepapir med gulvvarme på badet.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok en sjefsavgjørelse og flusha det i do. Drugs are bad mmmmkay. Dessuten er jeg i lar så skakke gjørra sånn vett
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stolt over deg sønn❤️
Jeg pleier alltid å tenke at hvis noe skjer så skjer det for en grunn. Fult mulig det var en mening med at du skulle få vann over det slik at du ikke får brukt det.

Bra jobba!!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok en sjefsavgjørelse og flusha det i do. Drugs are bad mmmmkay. Dessuten er jeg i lar så skakke gjørra sånn vett
Vis hele sitatet...
jeg er helt enig
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sterkt gjort, håper dette ga en mestringsfølelse som motiverer til å holde deg clean! ❤️
Clean fra heroin i hvertfall nå. Subutexen må trappes ned en gang den og. Veit ikke hvorfor jeg valgte anonym men det er bare meg
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Clean fra heroin i hvertfall nå. Subutexen må trappes ned en gang den og. Veit ikke hvorfor jeg valgte anonym men det er bare meg
Vis hele sitatet...
Ikke bare-bare det. Hvordan er/blir det å trappe ned på Subutex? Har lite erfaring med opioider.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Ikke bare-bare det. Hvordan er/blir det å trappe ned på Subutex? Har lite erfaring med opioider.
Vis hele sitatet...
Står på 8mg og har gjort det siden februar ca. Det blir bare å trappe saaaaakte ned og bruke temgesic til det siste. Så kommer det vel rennaræv, svetting, manglende matlyst og generell nedstemthet, men er så vant til depresjon nå at det skal nok gå. Men timingen må være riktig. Jeh vil ut i jobb igjen, spørsmålet er trappe ned før det eller måtte sykmelde meg igjen for å klare det. Jeg skal ihvertfall ikke stå på den medisinen i årevis, men livet må på plass først tror jeg
Jobbet med en gamling som hadde kokain, heroin og pille problemer.

Han har vært i jobb i 25+år nå med noen par tilbakefall så det er masse håp.

Lykke til
Sitat av colakork Vis innlegg
Jobbet med en gamling som hadde kokain, heroin og pille problemer.

Han har vært i jobb i 25+år nå med noen par tilbakefall så det er masse håp.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Klart det er håp. Jeg har en bachelor. Jeg jobbet i fjor for Frelsesarmeen, men gikk på en smell. Man reiser seg og går på igjen. Litt masete med denne jævla pandemien nå men det ordner seg
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Klart det er håp. Jeg har en bachelor. Jeg jobbet i fjor for Frelsesarmeen, men gikk på en smell. Man reiser seg og går på igjen. Litt masete med denne jævla pandemien nå men det ordner seg
Vis hele sitatet...
For meg virker det til at svært mange flere klarer det nå i samtiden. I hvertfall med den gode innstillingen din. Men av ren nyskjerrighet så undrer jeg meg. Har du vurdert Ibogain? Jeg vet det ikke er for alle, men samtidig forstår jeg ikke hvorfor det ikke er mer utbredt for opiat avvenning.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
For meg virker det til at svært mange flere klarer det nå i samtiden. I hvertfall med den gode innstillingen din. Men av ren nyskjerrighet så undrer jeg meg. Har du vurdert Ibogain? Jeg vet det ikke er for alle, men samtidig forstår jeg ikke hvorfor det ikke er mer utbredt for opiat avvenning.
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri vurdert ibogain. Hørt om det, lest om det, men nei. Har hatt en bad trip fra helvete på lsd en gang og psykedelika eller noe som likner i det hele tatt vil jeg ikke utsette meg for. God gammaldags nedtrapping fra sub gjennom LAR blir vel løsningen til slutt. De er ganske medgjørlige og hører på hva jeg sier.