Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2731
Hei, si at en har besøksforbud mot meg og jeg skal flytte.
Vil personen få vite min nye folkeregistrerte adresse når jeg flytter?
Slik jeg husker det fra da noen hadde det mot meg, så nei. Det gir heller null mening at personen som du vil holde deg unna får vite det, man går ikke rundt og forteller alle du kjenner at du nå skal flytte det uten du vet det. Men kanskje dette er et bedre spørsmål å stille politi eller advokat?
Trådstarter
6 0
Sitat av Bigman Mikkemus Vis innlegg
Slik jeg husker det fra da noen hadde det mot meg, så nei. Det gir heller null mening at personen som du vil holde deg unna får vite det, man går ikke rundt og forteller alle du kjenner at du nå skal flytte det uten du vet det. Men kanskje dette er et bedre spørsmål å stille politi eller advokat?
Vis hele sitatet...
Enig i dette men vet at vedkommende fikk ett brev av politiet hvor det sto hun ikke kunne være 500 meter radius innenfor adressen min. Derfor lurer jeg på om hun må oppdateres for at besøksforbudet skal være gyldig?
For å kunne holde seg unna, må hun jo vite hvor du er, så jeg tror det må informeres. Men jeg vet ikke.
Sitat av Miccheck12 Vis innlegg
Enig i dette men vet at vedkommende fikk ett brev av politiet hvor det sto hun ikke kunne være 500 meter radius innenfor adressen min. Derfor lurer jeg på om hun må oppdateres for at besøksforbudet skal være gyldig?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke det hadde blitt gjort på den måten, siden da blir det mye lettere for henne og oppsøke deg og skape kvalme. Det hadde værtfall vært heeelt ulogisk. Du kan jo prøve og ta en telefon og høre, og visst de hadde tenkt å gjøre det så kan du sikkert be om at det ikke skal bli gjort om det er det du ønsker

Edit:
Men som ivar sa, man må vite hvor den andre personen er for å ikke uheldigvis støte på deg som igjen kan skape dårlig stemning. Ikke vet jeg egentlig, så best å ta den telefonen for å være sikker. Istedenfor å stole på meg, eller noen andre som sikkert nok ikke har utdanning innenfor loven
Sist endret av Bigman Mikkemus; 19. mai 2021 kl. 11:51.