Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4118
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Kjøpte noen gram med cola her om dagen. Jeg er vant med relativt god kvalitet på det jeg får, men denne gangen var det i fra en annen kilde og til en bedre pris.

Effekten av denne kan beskrives som følger:
Svir i nesa med litt bedøvelse
Ingen eufori eller goodfeeling
Hjertebank
Sterk urolighet/angst

Jeg kan skjønne at noen selger veldig utbøffa, men dette kan jeg ikke forstå at kan inneholde spor av cola i det hele tatt.
Det bestod av porøse lettknuselige klumper og pulver.

Hva er det jeg kan ha fått???
Hva som helst egentlig. Kanskje det er 10% virkestoff i pulveret, eller at det er andre ymse stimulanter.

Jeg merker med en gang om det er kokain eller ikke det jeg tar opp i nesa.
Det blir meningsløst å skulle si at dette er ditt eller datt for noen da de ikke kan vite det fordi folk reagerer forskjellig på forskjellige stoffer, men du som er vandt til hvordan kokain fungerer, lukter, smaker og føles kan nok konstantere at dette ikke er god kokain, hvis det er noe kokain i det i det hele tatt.
Sist endret av Relevant; 12. mai 2021 kl. 13:38.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Klumpene er cola eller cola + bindemiddel, det matte pulveret er ren bøff. Eventuelle glass/"diamant" lignende biter som glimrer / glinser *kan* være cola.

Og de som sier de har ren cola, er 90% utblandende spekulanter som selv ikke får det rent, og må late som og hype hverandre opp i halvfylla for dekke over hvor lite funk de får
Sist endret av meaculpaUIO; 12. mai 2021 kl. 14:05.
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
For å utdype spørsmålet, så lurte jeg på om noen kunne gjennkjenne virkningen, og kansje visste hvilke stoffer som kan skape dette.
Jeg blir heller ikke mer våken, men får heller ikke sove på et par timer.

Når det kommer til den jeg er vandt med, så er det blandt det beste man får her på berget. Hvor rent det er vet vel bare "importøren".
BRAND ∞ STRONG
Kan du legge ut bilde av faenskapet?
Ikke at man kan slå fast noe sikkert ut fra det heller,
men da har man litt mer å gå på en beskrivelsen din av virkning.

"Hjertebank
Sterk urolighet/angst"

For alt jeg vet kan du ha snortet koffeinpulver.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns det høres ut som cola. Ikke alltid man får eufori på en dårlig dag eller man har tatt det for ofte. Da kan angst overdøve euforien.
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns det høres ut som cola. Ikke alltid man får eufori på en dårlig dag eller man har tatt det for ofte. Da kan angst overdøve euforien.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte også det først. Så prøvde jeg noen rester fra bra cola, og da virket det normalt, så prlvde jeg den nye igjen og ble bare urolig
BRAND ∞ STRONG
Vanskelig å si hva det er, men det så jo ut som en grei mengde.
Har du ikke mulighet for returnere/bytte det?
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Vanskelig å si hva det er, men det så jo ut som en grei mengde.
Har du ikke mulighet for returnere/bytte det?
Vis hele sitatet...
Å returnere til denne kilden blir vanskelig av diverse grunner. Har man blitt lurt så er det vel intuitivt å si at man ikke kommer noe vei, uten vold, som for min del er uaktuelt

Jeg har i hvertfall lært litt av å bli svindla et par ganger for en del tusinger...
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å returnere til denne kilden blir vanskelig av diverse grunner. Har man blitt lurt så er det vel intuitivt å si at man ikke kommer noe vei, uten vold, som for min del er uaktuelt

Jeg har i hvertfall lært litt av å bli svindla et par ganger for en del tusinger...
Vis hele sitatet...
Bildet er zoomet inn, så det ser litt mer ut enn det egentlig er
Må si bildet fikk deg til å se litt kingpin ut

Men hvis du helt seriøst ønsker at noen skal gjette ut ifra beskrivelsen din vil jeg gjette på PMMA, noe man heller burde få betalt for å ta hvis du spør meg.
Cola har en ganske egen smak og lukt. Inneholder greiene dine cola så tenker jeg du burde smake og lukte det. Jeg har tatt å testet en del cola på testkits og viser seg at det er ganske vanlig at det er blandet med amfetamin og trolig koffein, selv om det smaker og lukter litt kokain av produktet.

Blir uansett bare en ren gjettelek til du har sendt en sample til lab. Kan inneholde alt fra himmel og jord.
Jeg pleier å si cola gir en "feeling" ikke en rus. Cola er jo veldig forventnings basert og de tankene du har før rusen drar du ofte med deg inn i rusen. Ren cola vil jeg tørre å påstå ikke finnes i Norge da det så vidt er å finne i resten av Europa.
Cola er jo utgangspunktet en veldig veldig stor belastning på hjertet så om du har tatt mye så er det jo egentlig det du beskriver som skjer ved for stort inntak.
dosen du tok er relevant om vi skal kunne dømme
Du kan eventuelt prøve å koke en 0,5 til freebase/crack. Jeg har gjort det en håndfull ganger og man har da lett sett forskjell på hva som har vært god kola og hva som inneholder veldig lite kola utifra mengden du sitter igjen med. Det kan for alt jeg vet hende at visse ting som brukes til å blande med blir med i den prosessen, men det har fungert som en bra indikator for meg ihvertfall.
Sitat av Alge Vis innlegg
Du kan eventuelt prøve å koke en 0,5 til freebase/crack. Jeg har gjort det en håndfull ganger og man har da lett sett forskjell på hva som har vært god kola og hva som inneholder veldig lite kola utifra mengden du sitter igjen med. Det kan for alt jeg vet hende at visse ting som brukes til å blande med blir med i den prosessen, men det har fungert som en bra indikator for meg ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Husk at ukjente kjemikalier fort kan si pang i møte med varme! Er mange nokk av de som rulla litt cola inn i rizzlan som fikk seg en i fjeset.
Sitat av Intensity Vis innlegg
Husk at ukjente kjemikalier fort kan si pang i møte med varme! Er mange nokk av de som rulla litt cola inn i rizzlan som fikk seg en i fjeset.
Vis hele sitatet...

Aldri hørt om. Utdyp gjerne.
Sist endret av Stearinlys; 12. mai 2021 kl. 18:57.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Aldri hørt om. Utdyp gjerne.
Vis hele sitatet...
Ved fremstilling av kokain er det ofte kjemikalier og damper som er brannfarlig involvert. Det er jo flere episoder der et laboratorium har gått i luften.
uansett, amatørmessig fremstilling og håndtering av de kjemikaliene involvert ender som regel i et "dårligere" produkt. Om destilleringen som er blitt utført ikke har gått som det skal så vil det naturligvis være en risiko da det fremdeles kan være en mengde igjen. Det er sjeldent at det er store mengder, men det er ikke uten grunn at folk ofte brenner seg når de røyker for eksempel kokain. Mye ubehag som ofte kan oppstå kan for eksempel skyldes at destilleringen ikke har destillert godt nokk. Bensin er jo en veldig sentral del av fremstillingen, noe som flammer fort setter liv i.
Det er ikke gitt at bensin blir brukt, men ofte i den gata med parafin osv.
mange andre kjemikalier tilsettes også ofte slik som svovelsyre osv mye søppel generelt.

Det er jo selvfølgelig flere metoder som blir brukt, men den tradisjonelle involverte svert lett antennelige kjemikalier.

For noen som kanskje ikke har det beste utstyret eller den største kunnskapen så er det umulig å fremstille rett. Fremstillingsprosessen blir ofte nærmere og nærmere utført, noe som resulterer i et lavere kunnskaps nivå( eller motsatt) ofte. Har man innvisitert store penger så blir det solgt as is uansett, da tapet av penger er for stort om ikke.

Håper denne informasjonen var nyttig

Edit: kanskje frakt av produkt er lettere om det ikke er et ferdig produkt?
Sist endret av Intensity; 12. mai 2021 kl. 20:00. Grunn: tillegs opplysning
Sitat av Intensity Vis innlegg
Ved fremstilling av kokain er det ofte kjemikalier og damper som er brannfarlig involvert. Det er jo flere episoder der et laboratorium har gått i luften.
uansett, amatørmessig fremstilling og håndtering av de kjemikaliene involvert ender som regel i et "dårligere" produkt. Om destilleringen som er blitt utført ikke har gått som det skal så vil det naturligvis være en risiko da det fremdeles kan være en mengde igjen. Det er sjeldent at det er store mengder, men det er ikke uten grunn at folk ofte brenner seg når de røyker for eksempel kokain. Mye ubehag som ofte kan oppstå kan for eksempel skyldes at destilleringen ikke har destillert godt nokk. Bensin er jo en veldig sentral del av fremstillingen, noe som flammer fort setter liv i.
Det er ikke gitt at bensin blir brukt, men ofte i den gata med parafin osv.
mange andre kjemikalier tilsettes også ofte slik som svovelsyre osv mye søppel generelt.

Det er jo selvfølgelig flere metoder som blir brukt, men den tradisjonelle involverte svert lett antennelige kjemikalier.

For noen som kanskje ikke har det beste utstyret eller den største kunnskapen så er det umulig å fremstille rett. Fremstillingsprosessen blir ofte nærmere og nærmere utført, noe som resulterer i et lavere kunnskaps nivå( eller motsatt) ofte. Har man innvisitert store penger så blir det solgt as is uansett, da tapet av penger er for stort om ikke.

Håper denne informasjonen var nyttig

Edit: kanskje frakt av produkt er lettere om det ikke er et ferdig produkt?
Vis hele sitatet...

Du vet faktisk ikke hva du snakker om i det hele tatt..
sammenligner å baste cola på en sigg og shake’n bake labber.

Nei, her må du nok tilbake til netflix-dokumentarene dine for å få litt mere info.
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Du vet faktisk ikke hva du snakker om i det hele tatt..
sammenligner å baste cola på en sigg og shake’n bake labber.

Nei, her må du nok tilbake til netflix-dokumentarene dine for å få litt mere info.
Vis hele sitatet...
hahah er nokk ikke derfra jeg henter informasjonen min, men fra grunnleggende kjemi og erfaringer.

det er ikke noen hemmelighet at kokain i Norge er langt ifra hva den burde være. Det er masse buff å drit å finne her. Mange selgere som har høy innkjøp pris eksperimenterer også selv ofte for og maksimalisere profitten. Hva som er kjennetegnet på en god kola er da ikke godt å si, for de bøffer den jo slik at det du tror er rett ikke er rett.
Du blir kvikk og våken osv er da mange måter å gi den rusen på som også i mange tilfeller er farlige og lite gjennomtenkt.

Og som du også skriver her shake'n bake fremstillingen av speed. Det er ikke uten grunn at det eksploderer, og dette sier litt om standarden ofte på stoff generelt. I den virkelige verden er det ikke slik at det er en ultra mega lab som produserer til hele Europa, men heller mange amatører.
Og som du sikkert vet med din kunnskap så har det seg faktisk slik at det i større og større grad ikke nødvendigvis er et helt ferdig produkt selges, men heller noe som må behandles. Da snakker jeg ikke om små menger med store.

hadde satt pris på om du fortalte meg hva du mener var feil .
Kokain lages ikke med fancy utstyr... Det lages i jungelen i Colombia under presseninger. Og selv da er det ikke rakettforskning å få til rent produkt.

Jeg har aldri hørt om eller sett en joint/bong lazet med cola gå i lufta..
Sitat av tipot Vis innlegg
Kokain lages ikke med fancy utstyr... Det lages i jungelen i Colombia under presseninger. Og selv da er det ikke rakettforskning å få til rent produkt.

Jeg har aldri hørt om eller sett en joint/bong lazet med cola gå i lufta..
Vis hele sitatet...
Regner med at du forstår at det produktet du beskriver ikke er det produktet du kjøper på gata i Norge. ofte er det blandet ut. mange typer Ether for eksempel er noe som er veldig brennbart og som kan avgi en damp i kontakt med luft som kan eksplodere.

poenget jeg ville fremme var at ved ukjente substanser er det lurt å ta forhåndsregler da kan være hva som helst.

Richard Pryor sitt uhell med crack er jo et godt eksempel som skapte mye uro i statene en gang i tiden.
Sitat av Intensity Vis innlegg
Ved fremstilling av kokain er det ofte kjemikalier og damper som er brannfarlig involvert. Det er jo flere episoder der et laboratorium har gått i luften.
uansett, amatørmessig fremstilling og håndtering av de kjemikaliene involvert ender som regel i et "dårligere" produkt. Om destilleringen som er blitt utført ikke har gått som det skal så vil det naturligvis være en risiko da det fremdeles kan være en mengde igjen. Det er sjeldent at det er store mengder, men det er ikke uten grunn at folk ofte brenner seg når de røyker for eksempel kokain. Mye ubehag som ofte kan oppstå kan for eksempel skyldes at destilleringen ikke har destillert godt nokk. Bensin er jo en veldig sentral del av fremstillingen, noe som flammer fort setter liv i.
Det er ikke gitt at bensin blir brukt, men ofte i den gata med parafin osv.
mange andre kjemikalier tilsettes også ofte slik som svovelsyre osv mye søppel generelt.

Det er jo selvfølgelig flere metoder som blir brukt, men den tradisjonelle involverte svert lett antennelige kjemikalier.

For noen som kanskje ikke har det beste utstyret eller den største kunnskapen så er det umulig å fremstille rett. Fremstillingsprosessen blir ofte nærmere og nærmere utført, noe som resulterer i et lavere kunnskaps nivå( eller motsatt) ofte. Har man innvisitert store penger så blir det solgt as is uansett, da tapet av penger er for stort om ikke.

Håper denne informasjonen var nyttig

Edit: kanskje frakt av produkt er lettere om det ikke er et ferdig produkt?
Vis hele sitatet...

Sitat av Intensity Vis innlegg
Regner med at du forstår at det produktet du beskriver ikke er det produktet du kjøper på gata i Norge. ofte er det blandet ut. mange typer Ether for eksempel er noe som er veldig brennbart og som kan avgi en damp i kontakt med luft som kan eksplodere.

poenget jeg ville fremme var at ved ukjente substanser er det lurt å ta forhåndsregler da kan være hva som helst.

Richard Pryor sitt uhell med crack er jo et godt eksempel som skapte mye uro i statene en gang i tiden.
Vis hele sitatet...
Kunne du postet en kilde eller to?
Sitat av Kuami Vis innlegg
Kunne du postet en kilde eller to?
Vis hele sitatet...
vet ikke helt hva du er ute etter, men om det er produksjon i europa så sier eu rapporten følgende

Kokain: Små, men økende beslag av kokablader har
også blitt registrert (243 kilo i 2018), i tillegg til en
begrenset mengde kokapasta (184 kilo), noe som
indikerer bruk av laboratorier som produserer kokain
fra kokablader eller -pasta.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Intensity Vis innlegg
vet ikke helt hva du er ute etter, men om det er produksjon i europa så sier eu rapporten følgende

Kokain: Små, men økende beslag av kokablader har
også blitt registrert (243 kilo i 2018), i tillegg til en
begrenset mengde kokapasta (184 kilo), noe som
indikerer bruk av laboratorier som produserer kokain
fra kokablader eller -pasta.
Vis hele sitatet...
427kg er ikke så mye.
I 2020 ble det beslaglagt 181 tonn kokain i Europa fordelt på 110 000 beslag.
Det meste kommer nok fra Colombia som ferdig kokain.
Europeisk narkotikarapport 2020
Sitat av Intensity Vis innlegg
vet ikke helt hva du er ute etter, men om det er produksjon i europa så sier eu rapporten følgende

Kokain: Små, men økende beslag av kokablader har
også blitt registrert (243 kilo i 2018), i tillegg til en
begrenset mengde kokapasta (184 kilo), noe som
indikerer bruk av laboratorier som produserer kokain
fra kokablader eller -pasta.
Vis hele sitatet...
Jeg lurte på hvor du fant innholdet i innleggene dine.
Sitat av Kuami Vis innlegg
Jeg lurte på hvor du fant innholdet i innleggene dine.
Vis hele sitatet...
Dette er jo generelt kokain og kjemi. gjør du et google søk vil du finne masse informasjon. men om det er noe du lurer på kan du jo prøve og være mer spesifikk?

dette har av spolert helt fra hva tråden handler om
Det som jeg ville poengtere var kun at om du ikke vet hva du har så kan det være en god ide å ha i bakhodet at en illegal substans kan inneholde litt av vert.
Og ja det er flere kjemikaler der ute som kan reagere med flammer.
skjønner ikke hva som er så "out there" med det....?
Sitat av Intensity Vis innlegg
Jeg pleier å si cola gir en "feeling" ikke en rus. Cola er jo veldig forventnings basert og de tankene du har før rusen drar du ofte med deg inn i rusen. Ren cola vil jeg tørre å påstå ikke finnes i Norge da det så vidt er å finne i resten av Europa.
Cola er jo utgangspunktet en veldig veldig stor belastning på hjertet så om du har tatt mye så er det jo egentlig det du beskriver som skjer ved for stort inntak.
dosen du tok er relevant om vi skal kunne dømme
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på beslagene til politiet de siste årene så vil du ser at ren cola ikke er så mytisk som du liker å fremstille det. Det er ganske vanlig standard på f.eks darkweb å kunne skaffe 80-90% cola
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hvis du ser på beslagene til politiet de siste årene så vil du ser at ren cola ikke er så mytisk som du liker å fremstille det. Det er ganske vanlig standard på f.eks darkweb å kunne skaffe 80-90% cola
Vis hele sitatet...
Dette var jeg tvilende til men så sjekket jeg narkotika og dopingstatistisk fra snuten i 2020 og det er ganske sant.

sitat fra raporten "I tiårsperioden 2006-2015 lå gjennomsnittlig styrkegrad i kokain stabilt rundt 34 %. Deretter økte styrkegraden
betydelig de neste fire årene til 60-65 %. Foreløpige tall for 2020 viser variasjoner fra 8 til 95 %, med et
gjennomsnitt på 50 %. Det er lavere enn i 2018-2019, men på samme nivå som i 2016-2017. " (kilde under)

https://www.politiet.no/globalassets...stikk-2020.pdf
Sitat av Jorg Vis innlegg
Hvis du ser på beslagene til politiet de siste årene så vil du ser at ren cola ikke er så mytisk som du liker å fremstille det. Det er ganske vanlig standard på f.eks darkweb å kunne skaffe 80-90% cola
Vis hele sitatet...
hva som er på darkweb og hva som er gata spriker vel nokk så godt.
en ting er at politiet beslaglegger store mengder av ren vare, men det betyr ikke at det er det produkter som selges på gata. Det er jo begrenset hvor mye du får bestilt fra darkweb. Pusher du nokk så greit vil ikke darkweb handling alene kunne supplere nettverket ditt.

Det er jo mye rc og diverse annet som blir solgt som cola. så selv om det finnes renere produkter så er det fremdeles slik at man ikke kan anta at det man får kjøpt er en helt rein cola.
jeg tenker nå på mannen i gata som kanskje ikke har det nettverket som mange av oss kanskje har.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nykter+kokain? Ingen eufori eller goodfeeling, hjertebank og angst? Høres ut som kokain for min del.
Som noen over foreslo, forsøk å kok et halvgram
Anonym bruker
"Forbauset Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Mye bra svar her.

Takker å bukker for alle innspill og informasjon