Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1558
Sitter her på noen paralagin forte de har ikke vert innpakket eller i brett på 2år de gikk ut i 2019 januar. Går det fint å ta en sånn for hodepine.

https://imma.gr/93550x0709c
Sist endret av spider_man; 28. august 2020 kl. 15:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva kan gå galt?
Speed man
Trådstarter
Sitat av 420filosof Vis innlegg
Hva kan gå galt?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke jeg. Om Paracet eller kodein er farlig når de har gått ut på dato det er derfor jeg spør.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
nei, går fint.
I værste fall så mister medikamenter litt virkestoff hvis datoen er utgått. Hva tenkte du? At det blir dannet nye giftstoffer?

Er PF egentlig hodepinetabletter?
Speed man
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
I Hva tenkte du? At det blir dannet nye giftstoffer?
Vis hele sitatet...


Man vet aldri:/
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går helt fint. Det er uansett slik at det er satt en maks levealder på medisiner. De kan holde 100 ganger lenger.
Null stress. Bare å ta en.
Jeg snakker om erfaring. De funker like bra mangfoldige år etter at de har gått ut på dato
https://www.nrk.no/livsstil/--ikke-b...iner-1.7534284

Han snakker om PF og paracet som har gått ut på dato i løpet av artikkelen.
Litt uklart om PF, men ser ikke som om noen av de utvikler noe uff av å gå ut på dato.

Men for hodepine kan du prøve med vanlig paracet, ibux, aspirin etc. først. Alt avhengig av hva du har, og ikke har hatt god/dårlig erfaring med, er allergisk mot, etc.
Sist endret av Snurretass; 28. august 2020 kl. 18:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Jeg snakker om erfaring. De funker like bra mangfoldige år etter at de har gått ut på dato
Vis hele sitatet...
Ja, piller går ikke ut på dato så lett. I fjor fant jeg en pakke Imovane som gikk ut på dato i 2012 blant skrotet i boden og de funket helt fint.
Knaska paralgin forte, valium, tramadol og en hel del andre ymse piller som var utgått på dato for 10 år ++siden da vi fant dem, og de svingte helt fint de. Overlevde også enda det ble kasta nedpå rett i underkant av 100stk av hver på få dager