Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1546
Hei.
Jeg har brukt steroider i rundt 6 år, og har kun hatt 4 pauser på rundt 3-6 mnd på alle disse årene.

Jeg er nå på langtidsbehandling, og lurer på om noen har brukt steroider i mange år, men fått tilbake en god egenproduksjon. Jeg har ca 6-7 ng per desiliter blod, og det er ganske lavt..

Jeg har nå vært 4 mnd uten steroider, og føler meg helt sjukt drit. Deprimert, lagt på meg en del, rastløs, svetter, lei og umotivert, vanlige symptomer på lavt testosteron.

Jeg skal til ekspert snart med dette, men er det noe som kanskje vil stabilisere seg? Eller ser dette ganske fortapt ut.

Vet også at dette er vanskelig å svare på samtidig veldig individuelt, men spør allikevel.

Mvh Shreddy.
Hei, jeg kan ikke svare på dette.
Men jeg har trent i 3 år å sliter med å få mer resultat, jeg vurderer å ta steroider, er det mye bivirkninger?
Er det verdt det?
Sitat av Pink floyd Vis innlegg
Hei, jeg kan ikke svare på dette.
Men jeg har trent i 3 år å sliter med å få mer resultat, jeg vurderer å ta steroider, er det mye bivirkninger?
Er det verdt det?
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=310003
Sist endret av ThinkpadX200; 5. april 2019 kl. 21:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Pink floyd Vis innlegg
Hei, jeg kan ikke svare på dette.
Men jeg har trent i 3 år å sliter med å få mer resultat, jeg vurderer å ta steroider, er det mye bivirkninger?
Er det verdt det?
Vis hele sitatet...
WHAT? Leste du det han skrev? Les det en gang til, så finner du svaret ditt

Hvis du har trent i 3år og sliter med å få resultater, så er ikke steroider det du trenger, men en ny titt på regimet ditt. Alt fra kosthold, trening, søvn osv. 3 år er ikke lenge å trene og absolutt ikke platå for hva du kan få ut av å trene rent. Kanskje er det så enkelt som å spise mer eller ta en treningsfri uke. Sjekk ut nye programmer. Dogcrap, 5x5, PHAT osv, er gode programmer hvis du allerede er litt trent
Anonym bruker
"Nervøs Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig enkelt forklart. Trener du reint, så trener du deg til god varig helse, bruker du steroider, så trener du deg til dårligere helse og plager som kan følge deg resten av ditt liv. *


*Selvfølgelig finnes det unntak.
Du trenger hCG clomid og arimidex. Skal du slutte for godt, så be fastlegen din om henvisning til androgenlegen i Oslo. Han hjelper deg kun med å komme av en gang.
Kan stabilisere seg.


Hva brukte du sist og hvilket ester?
Bruker du andre medisiner nå som for eksempel subutex eller metadon?

Sitat av Trenbro600 Vis innlegg
Du trenger hCG clomid og arimidex. Skal du slutte for godt, så be fastlegen din om henvisning til androgenlegen i Oslo. Han hjelper deg kun med å komme av en gang.
Vis hele sitatet...
Viss du tenker på Purvis, så har han mister autorisasjon som lege dessverre. Veldig synd med tanke på at han definitivt hadde greie på sakene sine. En av de fremste ekspertene på mannlige hormoner og vi i Norge var heldig som hadde han. Karen hadde 2 doktor grader.
Sist endret av DrPerception; 6. april 2019 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei så jævlig. Ja, han var og er veldig flink. Det var veldig synd
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Viss du tenker på Purvis, så har han mister autorisasjon som lege dessverre. Veldig synd med tanke på at han definitivt hadde greie på sakene sine. En av de fremste ekspertene på mannlige hormoner og vi i Norge var heldig som hadde han. Karen hadde 2 doktor grader.
Vis hele sitatet...
Han holdt på litt på kanten men vi trenger folk som han nå som systemet er så ekstremt firkantet.
«Vi har kommet til at du er uegnet til å utøve ditt yrke forsvarlig på grunn av «uforsvarlig virksomhet», «grov mangel på faglig innsikt» og «grove pliktbrudd». (…) Dette betyr at du ikke lenger kan arbeide eller titulere deg som lege»

«Helfo konkluderer med at du har gjort deg skyldig i misbruk av trygdens midler. Det er særlig alvorlig at din praksis etter dine egne opplysninger har foregått på denne måten i over 20 år»

«Blant annet hadde du rekvirert flere hormonelle legemidler til en pasient uten konsultasjon og undersøkelse. Vi bemerket at legemiddelbehandlingen samlet sett framsto som pasientstyrt, faglig uforsvarlig og lite omsorgsfull. Det var spesielt alvorlig at rekvireringen omfattet et avregistrert legemiddel som er et velkjent dopingmiddel, og at flere hormonelle legemidler var rekvirert utenfor godkjent indikasjon, og uten at rekvireringen var begrunnet godt nok i journal».

Kilde: Filter nyheter.

Ja, hvilket tap vi står midt i.