Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 908
Hei

Jeg er en erfaren bruker av speed.
Jeg har ikke erfaring hvor mye man trenger til daglig, vet det er lett og tulle seg langt bort og begynne å overjustere, da må man fortsette med det. Da vil posen gå raskt bort. Grunnen til at jeg skriver, er at jeg vil ligge på øverste nivå av highen dagelig, OG bruke lavest mulig, da slippe man runddansen med at du har begynt å overjustere, da må man gjøre dette neste dag, også neste dag osv. osv.

Er det en erfaren rev som kan besvare spørsmålet?

PZ: Jeg trenger overhode om ikke bruk ditt å datt, dette vet jeg nok om og det er mitt eget valg.
Har liten erfaring med stoffet, men husker en "erfaren rev" som i en alder av noen og femti hadde landet
på en daglig dose på 0,7 gram. Han hadde holdt koken i over 30 år, såvidt meg bekjent kjører han på fremdeles.
Trådstarter
3 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Inntaksmetode?
Vis hele sitatet...
Hei igjen freaks!!!
Jeg dropper det, er ferdig med skytingen for noen år siden.
Anbefaler deg å ikke gjøre bruke det stoffet. Jeg begynte å bruke det for noen år siden, det skulle få meg ned i vekt.. Følte meg ikke bra nok for folk rundt meg, og skulle rekke absolutt alt av ting samtidig som ja.. Det kanskje ikke gikk.

Nå sitter jeg her, og tar det fremdeles.. Er på nedtur atm, og har planer om å aldri røre det stoffet der igjen. Det jeg kan si deg er hold deg unna det, du blir ett stort surrehode som kun tenker på deg selv.

0.5-1g per dag er det snakk om her.

Det tar over deg uten at du vet det selv.
Anonym bruker
"Farlig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk fra å ikke røre det på veldig mange år, til daglig bruk fra første innkjøp nå for et år siden.

Kvalitet har jo alt å si, men la oss si du har ganske greie kontakter, da holder du deg under et gram om dagen, hvilken inntaksmetode bruker du? Det har jo litt å si det også.
Vanskelig å si nøyaktig, men det kan gå alt fra 3-10g på en uke, av helt samme type. Vanskelig med helt gjevnt forbruk da noen dager er værre å få formen finjustert på enn andre.. kan bruke 2g på 24 timer, så dope meg til søvn, og så neste dag bruker jeg kanskje bare 0.3g.. er relativt tømt for den good feelingen man får, og går ofte i fra «kjenner ingenting» til «fy faen, nå har jeg fått i meg for mye» uten å få den ønskede effekten.. Aldri brukt nåler heller, heldigvis.