Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2387
Åfyaen, hvor skal jeg begynne? haha!!

Jeg kom hjem fra skolen, rundt kl 11 faktisk. Når jeg kom hjem så tenkte hva i helvete skal denne dagen bli, så jeg satt meg ned foran PC-en og søke litt rundt etter musikk. så kom jeg inn på Youtube på Psychedelic, så søke jeg opp 2C-B og så en video av en rar dame med navnet NeuroSoup på kanalen.. jaja samma det,

men det endte opp med at jeg tok 20mg og snorta det, satt meg ned igjen men merket ikke så mye egentlig.. så jeg gikk opp igjen og snorta enda 22mg.. tilsammen 42mg 2C-B snorta... Om vekta er nøyaktig da selvfølgelig..

Begge nesene gjorde nok så vondt så jeg prøvde og bare legge meg ned i dyna litt, også tar det 5 min og WOW!!! hele verden blir farger as, det var liksom endelig så du at lilla var lilla og gul var gul.. Jeg gikk fra rommet og bort i gangen og det var slett ikke den gangen jeg så for 20 min siden, den var så livfull og herlig! fine farger og lys, jeg kunne se på den i 5 min altså... stå og se på en gang i 5 min?.. haha, men gikk inn på badet og der begynte verden virkelig, jeg så på meg selv mens alt av ting plutselig kom frem..

Jeg begynte og se at et lite vannlag over flisene på badet, men noe form for støv med ett fint mønster på, jeg la meg da ned i dette ''vannet'' og så opp i taket.. du verden jo fine de spottene i taket hadde blitt, lyset var så nydelig jeg så ett skapt gult lys med noe lilla i seg, det var så nydelig, også begynte flisene på veggen og komme frem med noen rare bølger.. aner ikke helt as, det var nydelig.

Jeg gikk ned, og dæven det var noe helt nytt, gulvet var som igjen som ett vann med masse fasonger og bølger i, mange fine farger kom frem også, utrolig vanskelig og beskrive verden altså, men du ble så fokusert på en ting og det ente opp med at du så den tingen gjøre alt mulig med alt av kule fine mønster.

Når katten min kom, faen, katta var alien as, den var så nydelig med sin fasong og farger at jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre. den var så pen og jeg begynte og le så mye pga måten han gikk på haha

Jeg tenkte faen jeg tar meg en tur ut, jeg satt på meg noen øreklokker og gikk ut, gikk et sykt kick og løp rundt.. musikken ble bare deilig uansett, når beaten kom faen as, jeg løp enda hardere.. og alt jeg så var så fine farger..

Da jeg kom inn var det noe helt annet, jeg fikk energi kick og ryddet og vasket meste parten helt selv, haha ganske positivt faktisk!

Jeg fikk ekstremt fokus og energi, kunne følge med på ting og gjøre alt, se på ting og det var morsomt, etter det har jeg sittet og sett på meg selv i 30 min helt til jeg ble ganske så sliten.. og her sitter jeg og skriver nå


Men faen, for noe bra! Forandret verden helt, jeg koste meg utrolig, jeg har fått ett helt nytt syn på katten min.. aldri undervurder en katt

slik så noe av det ut

Veldig positiv opplevelse! fyfaen så bra, sikkert en utrolig dårlig rapport, men aner ikke hvordan jeg skal sette ord på noe som dette. er første gang også

Denne sagen ble min venn https://www.youtube.com/watch?v=5qSYZbvdLO4

Kos dere!