Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2559
Tenkte å skrive ned mine erfaringer med Salvia, slik at andre som skal teste dette har andres erfaringer å lese på. Det var forresten 20x konsentrat vi skulle prøve.

Prøvde først fredag, men siden ingen av oss som var der hadde laget bong før, ble det ikke noe av. Idag skulle derimot jeg og en kompis prøve dette for første gang (første gang vi prøver noe annet enn alkohol/tobakk). Hadde med en tredjemann som er mer bevandret innen slike stoffer.

Jeg var først ut, og tok to dype drag. Merket først ingenting, og så begynte ting i rommet å bli mer markerte, det var som om de ble mer nøyaktige / lett å skille fra bakgrunnen. SKyggene ble mer markante osv. Jeg begynte å smile av denne effekten, og de to som satt der spurte hvordan det gkk. Da jeg skulle forklare det, var det ikke lett å få ut et enete ord, da latteren tok meg. Det ble ca ett minutt med ukontrollert og meningsløs latter, før effekten sakte avtok.

Prøvde en runde til, samme meningsløse fliringen, men så ble jeg utrolig kald på beina. Begynte å gni de mot hverandre, og fikk et pledd å legge over, så gav det seg.

Skulle så prøve en tredje gang. Nå ble musikken som stod på (div psykadeliske og rolige sanger) byttet ut med denne videoen og musikken på 40'' TV. : http://www.youtube.com/watch?v=axfe6Pl1SbQ Det ble også brukt en større mengde Salvia enn i de tidligere trippene.

Denne trippen ble mye kraftigere, ble sittende og se på denne filmen, og det var som om jeg var midt inni. Jeg hadde stjerner og planeter på alle sider av meg, og her kommer det sykeste: Jeg stod sammen med He-Man, som satt på leoparden sin. Det som er utrolig rart med dette er at jeg er for ung for å ha sett He-Man på TV, og har ikke noe kjennskap til denne figuren, utenom at jeg så introen i forbindelse med en tråd på et forum for ca et år siden.
Satt der helt i min egen verden, og red rundt i universet sammen med He-Man. Jeg kjente tyngdekraften og rotasjonen dra i meg som om jeg skulle vært en del av solsystemet. Plutselig oppfatter jeg at de to andre sitter og ler. Prøver å ta meg sammen, og river meg løs fra skjermen (det var alvorlig tungt å snu seg). Ser på dem, og greier såvidt å begynne på setningen "jeg er helt med" før jeg kjenner at min verden heller mot TVen, og at noe drar meg fysisk i kinnet slik at jeg igjen ser på TVen. Jeg flyr atter en gang mellom stjernene, men dog alene og ikke så lenge. Trippen avtar, og jeg kommer til meg selv igjen.

Prøvde en gang til, men med mindre stoff. Dette gav bare lett latter.

Den andre kompisen som prøvde dette for første gang fikk kraftigere tripper, og opplevde ting som at verden rant i en vei, den snudde seg, små alver bygde en togskinne som stakk av med mobilen hans, og verden var bygd opp av tunger. Mulig han skriver noen ord selv om trippene.

Han med mer erfaring hadde seg noen lengre tripper (var småstein før vi begynte), blant annet en badtrip i 15-20 min der han var fanget i en plastpose osv.

Mot slutten kom en fjerde kompis innom, og prøvde en dose. Det endte med latterkuler, og et gravitasjonsfelt lokalisert i skrittet hans som dro resten av kroppen i mot seg.

For meg var dette en helt ny opplevelse, og det er definitivt noe som blir prøvd igjen. Følelsen idet trippen starter, når du kjenner at kroppen lammes, er helt ubeskrivelig. Det skal sies at det var ganske små doser vi oppererte med, og jeg er en rimelig robust person, derav de svake trippene, utenom den med He-Man. Forøvrig fascinerende at slike minner fra en Youtubevideo kommer opp til dage.
Sist endret av FreakyJohn; 23. januar 2011 kl. 06:56.
HeHe,litt morro,men kun forståelig for folk som har testa salvia d.
Det jeg er mest enig i er følelsen du får når det kicker inn..det er helt ubeskrivelig.Jeg pleier og få en følelse alla"oo,faen hva har jeg gjort,dette er ikke bra,så 2sekunder etterpå er jeg i en helt annen verden/dimensjon.Salvia er seriøst sprøe greier,jeg liker og kalle det for dmt`s onde tvilling-stoff.Dette pga,det er kun disse to rusmidlene som har en så sinnsykt rask/hard opptur,det smeller for og si det sånn,men dmt på en mer posetiv måte enn salvia ifølge meg.Salvia kan på mange måter føles som ett veldig lucid mareritt,lignende det man hadde som barn.Det er egentlig umulig og beskrive rusen til de to stoffene her men etter salvia rusen går over,så er det veldig vanlig og sitte igjen som ett stort spørsmålstegn,du tenker"hva faen hvar det som skjedde nå??"Man glemmer som regel att man har røyka salvia ved ett ordentlig gjennombrudd,så det hele føles veldig ekte,og det føles som det alltid har vært sånn,kan være veeeldig skremmende.
Sist endret av JayHova; 23. januar 2011 kl. 08:12.
Tror ikke vi hadde kraftige nok dosrr til at jeg bikket over helt, 0,2g med 20x konsentrat. Men ja, var ganske heftige saker, og når jeg leser noen av de andre triprapportene, så ser jeg at det kan bli mye heftigere.|
Sist endret av FreakyJohn; 23. januar 2011 kl. 13:37.
0.2g på en ordentlig bong kan vel nesten være for mye av det gode. God (vann)bong og holde inne lenge nok gjør susen.
Sist endret av Omaha; 23. januar 2011 kl. 13:42.
Wow, bra rapport, hørtes ut som at du hadde en ganske rå trip. Har et spørsmål da: Da du så på den filmen, ble du umiddelbart trukket inn i den "verdenen", og føltes det HELT ekte ut da du sa du fløy mellom stjernene?


Har selv tenkt å bestille meg 80x for å få den maksimale opplevelse, skal da ta lave doser. Tror du dette kan gjøre trippen enda mer "fantastisk" og ut av denne dimensjonen, eller vil det bare øke sjangsene for badtrip?
Sist endret av Omnibenevolence; 23. januar 2011 kl. 13:48.
Sitat av Omaha Vis innlegg
0.2g på en ordentlig bong kan vel nesten være for mye av det gode. God (vann)bong og holde inne lenge nok gjør susen.
Vis hele sitatet...
Bongen var av type plastflaske med et rør gjennom. Merket at rusen jeg opplevde var kort og mindre kraftig i forhold til de andre, da jeg har over 50% høyere kroppsvekt enn de. Dette har vell noe å si, på samme måte som med alkohol?


Sitat av Euforia Vis innlegg
Wow, bra rapport, hørtes ut som at du hadde en ganske rå trip. Har et spørsmål da: Da du så på den filmen, ble du umiddelbart trukket inn i den "verdenen", og føltes det HELT ekte ut da du sa du fløy mellom stjernene?


Har selv tenkt å bestille meg 80x for å få den maksimale opplevelse, skal da ta lave doser. Tror du dette kan gjøre trippen enda mer "fantastisk" og ut av denne dimensjonen, eller vil det bare øke sjangsene for badtrip?
Vis hele sitatet...
Tok et dypt drag, og kjente at kroppen ble overskylt av denne deilige følelsen Salvia gir, tok ett til, og vendte oppmerksomheten mot skjermen. Om jeg la meg fremmover eller satt oppreist, vet jeg ikke, men jeg kom ganske fort inn i systemet ja. Det kjentest utrolig ekte ut, følte at jeg bevegde på meg, vektforsyning, ble dratt i samme bane som stjernene.
Er helt fascinert over hvordan dette stoffet får hjernen til å fungere, og hvordan hjerner overbeviser kroppen om ting. DU kan lese deg opp så mye du vil, men du blir allikevel overrasket tror jeg.

En kraftigere dose vil kunne gi deg en kraftigere og lengre rus, og kanskje miste helt kontakten med den verdenen du sitter i. Hvorvidt dette øker kjangsene for badtrip, vet jeg ikke. Det jeg har lest er at det er viktig med "tripsitters", som passer på situasjonen. Er glad for at jeg røykte med dem jeg gjorde igår. Ene har jeg kjent hele livet, den andre i 12-13 år.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
jeg liker og kalle det for dmt`s onde tvilling-stoff.Dette pga,det er kun disse to rusmidlene som har en så sinnsykt rask/hard opptur,det smeller for og si det sånn.
Vis hele sitatet...
Feil.
Changa er like bra som DMT omså bedre..
Sitat av DMTlover Vis innlegg
Feil.
Changa er like bra som DMT omså bedre..
Vis hele sitatet...
Changa? Er det en ny RC eller no sånt? I så fall, ser ikke helt hvordan noe kan være "heftigere" enn DMT.

Edit: Det er kun din subjektive mening og på ingen måte en fasit.
Sist endret av Omnibenevolence; 23. januar 2011 kl. 18:37.
hehe Changa er en urtemix som består hovedsaklig av DMT + andre stoffer.
er så å si det samme som DMT. forskjellen mange nevner er at men ikke kan c etiniter på changa men isteden dødes fålks sjeler å varer litt lengre å man får mer ut av det.. så er nokk ikke bare min subjektive mening.
Sitat av DMTlover Vis innlegg
hehe Changa er en urtemix som består hovedsaklig av DMT + andre stoffer.
er så å si det samme som DMT. forskjellen mange nevner er at men ikke kan c etiniter på changa men isteden dødes fålks sjeler å varer litt lengre å man får mer ut av det.. så er nokk ikke bare min subjektive mening.
Vis hele sitatet...
Hvor får man kjøpt det? er innførsel respetbelagt slik som med salvia eller er det totalforbud mot det? Hørtes fett ut.
Jeg skjønner det bare ikke, dette er lovlig i Norge? :O
Salvia? Hvor skulle det ikke være det?

Jeg var en av kompisen som var med Freaky-John, og kan kanskje skrive noen ord om min opplevelse!

Har de siste par månedene blirr veldig interessert i Salvia og lignende stoffer, og lest ganske mye om dette. Fikk etterhvert 2g 20x ekstrakt i posten fra England (ene pakken ble stoppa, andre gikk rett gjennom). Eneste rusmiddelet jeg har erfaring med er alkohol. Så vidt vært borti tobakk!

Første forsøk: Jeg tar ett trekk, og begynner etterhvert å få en slags "brisen" følelse i kroppen, litt som alkohol. Skjedde dog ikke no mer enn det, og jeg bestemmer meg for å ta ett trekk til. Sitter å stirrer på spotify-reklamen som sto på på TV`en, og føler plutselig at tyngdekraften endrer seg, så jeg må tilpasse meg ved å gradvis legge meg ned. Like fort som effekten kom, forsvann den.




Andre forsøk: Fyrte opp litt mer enn sist denne gangen, og tok et trekk, holdt inne i 10sek, tok et nytt trekk, som jeg holdt inne ganske lenge. Merket at alt begyndt å snurre, og tok da et tredje trekk av bongen. Det tredje trekket husker jeg ikke å ha pustet ut igjen! Legger meg ned i sofaen, og ser ned på golvet, og plutselig er alt omgjort til togskinner. Tak, gulv vegger og bord; alt var blitt til fullt i togskinner som minte meg veldig om de jeg lekte med som liten. Togskinnene var i stadig endring, og jeg så små arbeidere overlat som jobbet og endret skinnene hele tiden.

Jeg lå som sagt i sofaen, og fokuserte i starten på skinnene på gulvet. Jeg husker at jeg var frustrert fordi de ikke hadde fått bygd ferdig noe. Snakket hele tiden med kompisene og sa blandt annet at "Nå må du passe deg J.. nå kommer de mot deg", "nå har det holdt på kjempelenge, og så har de ikke fått den ferdig enda! jaja, får vel bære la det skje da". Var tydeligvis en vegg eller noe de små arbeiderene skulle ha bygd som forhindret noe jeg ikke husker, men fryktet veldig der og da!

Når jeg såg opp på veggen som sofaen sto inntil ble hele tyngdekraften endret følte jeg. Det kjentest ut som om veggen nå var blitt gulvet. De samme avanserte og stadig endrende nettet av togskinner var også på veggen. Og jeg tenkte at det egentlig var ganske bra gjort å få skinnene til å være så kompliserte uten at noe ble ødelagt. Plutselig ser jeg en skinnegang som går over hodet mitt, og blir etterhvert fulgt av flere skinner på kryss og tvers rundt denne. Jeg sa at "nei faen, nå stikker de av med mobilen min også", og jeg så hvordan den glei bort gjennom skinnene.
Etter hvert stoppet skinnene, og mobilen datt ned på togskinnene på gulvet, og ble ført sakte under sofaen.
Har i ettertid blitt fortalt at jeg hadde holdt mobilen da jeg sa at de stakk av med den, før jeg kasta den på gulvet.

Hadde også etterpå en ganske lang ettereffekt, og følte at alt var forhåndsbestemt. Selv om jeg tenkte og sa dette til kompisene mine, så var det liksom forhåndsbestemt, og jeg kunne ikke stoppe det. Det samme gjaldt alle bevegelsene mine. Følte jeg bare var en tilskuer til min egen kropp, selv om jeg kunne påvirke og styre tankene mine. Ble etterhvert litt bekymret for at denne følelsen skulle vare for alltid, og følte mej litt frustrert over at de andre ikke forsto dette.




Tredje forsøk: Jeg tar ett dypt trekk og holder inne ganske lenge. Plutselig begynner jeg å le ukontrollert i kanskje ett minutt. Jeg forsto ikke hvorfor jeg lo, men klarte heller ikke å stoppe det. Etter en liten stund sluttet det.




Fjerde forsøk: Jeg tok to trekk, og holdt det siste inne så lenge at de andre trodde jeg hadde glemt å puste ut! Ser bort på kompisen som sitter ved siden av, og spør "Hva i all verden er du laget av da?" Plutselig blir kroppen lamslått, og jeg detter nedi sofaen. Jeg ser ikke lenger rommet, men et stort mønster av noe som kan minne om tunger, som går opp og ned i en fast rytme. Jeg får en følelse av at alt har en fast rytme som aldri kan stoppes. Denne følelsen kjenner jeg igjen fra de gangene jeg har vært syk og hatt kraftige feberfantasier. Hele verden besto av disse tungene, og det hadde alltid vært slik. Jeg ble bare liggende å bekymre meg for at jeg hadde gjort noe dumt.

Denne "tripen" er nesten umulig å forklare med ord, men jeg var følte et skikkelig ubehag. Det var som om et klipp på repeat, som ville fortsette i det uendelige. Jeg prøvde også å advare de andre om noe, men kan ikke huske å ha fått sagt et ord.
Sist endret av runde91; 23. januar 2011 kl. 22:48.
Runde91..Det fjerde førsøket ditt minner ihvertfall nesten som ett gjennombrudd på salvia."det var som ett klipp på repeat,som ville fortsette i det uendelige" er noe jeg kjenner meg veldig igjen i.
Men de gangene jeg har fått ordentlig gjennombrudd på salvia så klarer jeg ikke og røre meg engang,klarer heller ikke snakke,utenom noen mumlelyder som jeg ikke husker og ha sagt selv.Jeg får såkalt ego-død,alt av livet og hvem jeg er og at jeg er ett menneske i det hele tatt er glemt.Veit ikke engang at jeg har en kropp,jeg bare ligger der som en kloss mens det er masse vannvittig som skjer i hodet.

Den filmen her er veldig lik,min førstegangstur på salvia.
http://www.youtube.com/watch?v=XpaAN...eature=related
Sist endret av JayHova; 25. januar 2011 kl. 01:33.
Mye tunge tripper her. x)

Kan jo slenge ut mine erfaringer også tenkte jeg.

Første gang jeg fikk det var jeg litt usikker på om jeg var klar for det eller ikke. Bodde for tiden i en litt schabby blokk full av rusmisbrukere og polakker som skreik og bråka dagen lang. Jeg hadde en kompis på besøk som også var litt tvilsom til stoffet og stemningen i blokka/leiligheten. Vi pøvde bare små doser for å få litt feeling av stoffet. Endte med noen heeelt syke lættiser. :P Prøvde det alene senere på kvelden også. Da så jeg små "pedobears" rundt omkring i leiligheten min. De var kun der jeg ikke fokuserte synet mitt. Så for jeg så på de dukket de ned bak senga og bordet. :P Merket også at jeg begynte å kaldsvette noe helt sykt på hele kroppen.

Første skikkelige tur:
Jeg tok med meg 1g 15x til en kompis som har en leilighet som er utrolig chill. Bare gode minner fra den leiligheten, så tenkte det måtte være et bra sted å dran skikkelig ut. Jeg var førstemann av tre stk. Jeg røyker hasj daglig, så fikk i meg et ganske så heftig bongtrekk. Holdt det nede i 20-30 kanskje. Så sier jeg "dette funker jo ikke" MEN så starter det. kjenner først kaldsvetten kommer. Så blir jeg gjort om til en strek. Som dere vet er det ikke alltid like lett å beskrive salvia. :P Men jeg var fysisk en strek. ca 30cm bred. Så ble bordet en strak til venstre for meg, og kompisene mine en strek bortenfor den streken igjen. Greide bare å fokusere på min strek. Vanskelig å forklare. Når jeg kom til meg selv hadde jeg krypet inn i hjørnet foran stolen, og hadde kled av med til bare undertøy. X) husker ikke noe av at jeg kledde av meg. :P svetten rant.

Andre trippen:
Samme leilighet. Tenkte jeg skulle ta en lite trekk for å "sprite" opp den kjedelig oppvasken. Tok trekke og gikk ut på kjøkkenet. Blåste ut når jeg begynte å vaske. Skjønte fort at 30x som det var da, funka litt bedre enn jeg hadde forventet. :P Så greide å komme meg bort til spisebordet i suta. Der ble armene mine limt fast i bordet. Så ble hele rommet borte. Var bare meg og bordet. Så begynte jeg å sveve rundt hengende fast i bordet. X) Jeg hadde vist stamma i 3 min før jeg endelig hadde greid å si "Ola, hvorfor fikk du meg til å gjøre dette" (kjenner ingen Ola) ifølge de som var der. :P Hadde vist et ganske morskt og morderisk utrykk i fjeset. :P Hadde ikke kled av meg i denne trippen, men klærne mine var fysisk våte av svette.

Tredje:
Litt mildere tripp. Rommet ble til en evig loop. Som fortsatte i en bue i det uendelige. Så begynte det å bølge, som om jeg var i en båt i storm. Holdt men vast i sofaen og var helt stiv i ansiktet. Føltes som jeg var i en livbåt i 20 meter høye bølger. tusenfryd var ikke en dritt iforhold til magesuget jeg hadde opp og ned på bølgene. Svette også som en gris da.

Har ikke kjøpt noe mer salvia etter det. Elsker trippene, men svettinga er så ubehagelig at det ikke er verdt det. Rart det der med svetting. Har liksom ikke hørt om andre som opplever det samme. Har også noen småtripper mellom disse trippene, med det var bare latterkick og umuligheter for å snakke. Ende alltid opp med å begynne å kle av meg da også. :P

Det er seint, jeg er fjærn som en kanin og trøtt. Så sorry hvis det er litt tunglest innlegg. GOD NATT
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Stone1 Vis innlegg
Mye tunge tripper her. x)

Kan jo slenge ut mine erfaringer også tenkte jeg.

Første gang jeg fikk det var jeg litt usikker på om jeg var klar for det eller ikke. Bodde for tiden i en litt schabby blokk full av rusmisbrukere og polakker som skreik og bråka dagen lang. Jeg hadde en kompis på besøk som også var litt tvilsom til stoffet og stemningen i blokka/leiligheten. Vi pøvde bare små doser for å få litt feeling av stoffet. Endte med noen heeelt syke lættiser. :P Prøvde det alene senere på kvelden også. Da så jeg små "pedobears" rundt omkring i leiligheten min. De var kun der jeg ikke fokuserte synet mitt. Så for jeg så på de dukket de ned bak senga og bordet. :P Merket også at jeg begynte å kaldsvette noe helt sykt på hele kroppen.

Første skikkelige tur:
Jeg tok med meg 1g 15x til en kompis som har en leilighet som er utrolig chill. Bare gode minner fra den leiligheten, så tenkte det måtte være et bra sted å dran skikkelig ut. Jeg var førstemann av tre stk. Jeg røyker hasj daglig, så fikk i meg et ganske så heftig bongtrekk. Holdt det nede i 20-30 kanskje. Så sier jeg "dette funker jo ikke" MEN så starter det. kjenner først kaldsvetten kommer. Så blir jeg gjort om til en strek. Som dere vet er det ikke alltid like lett å beskrive salvia. :P Men jeg var fysisk en strek. ca 30cm bred. Så ble bordet en strak til venstre for meg, og kompisene mine en strek bortenfor den streken igjen. Greide bare å fokusere på min strek. Vanskelig å forklare. Når jeg kom til meg selv hadde jeg krypet inn i hjørnet foran stolen, og hadde kled av med til bare undertøy. X) husker ikke noe av at jeg kledde av meg. :P svetten rant.

Andre trippen:
Samme leilighet. Tenkte jeg skulle ta en lite trekk for å "sprite" opp den kjedelig oppvasken. Tok trekke og gikk ut på kjøkkenet. Blåste ut når jeg begynte å vaske. Skjønte fort at 30x som det var da, funka litt bedre enn jeg hadde forventet. :P Så greide å komme meg bort til spisebordet i suta. Der ble armene mine limt fast i bordet. Så ble hele rommet borte. Var bare meg og bordet. Så begynte jeg å sveve rundt hengende fast i bordet. X) Jeg hadde vist stamma i 3 min før jeg endelig hadde greid å si "Ola, hvorfor fikk du meg til å gjøre dette" (kjenner ingen Ola) ifølge de som var der. :P Hadde vist et ganske morskt og morderisk utrykk i fjeset. :P Hadde ikke kled av meg i denne trippen, men klærne mine var fysisk våte av svette.

Tredje:
Litt mildere tripp. Rommet ble til en evig loop. Som fortsatte i en bue i det uendelige. Så begynte det å bølge, som om jeg var i en båt i storm. Holdt men vast i sofaen og var helt stiv i ansiktet. Føltes som jeg var i en livbåt i 20 meter høye bølger. tusenfryd var ikke en dritt iforhold til magesuget jeg hadde opp og ned på bølgene. Svette også som en gris da.

Har ikke kjøpt noe mer salvia etter det. Elsker trippene, men svettinga er så ubehagelig at det ikke er verdt det. Rart det der med svetting. Har liksom ikke hørt om andre som opplever det samme. Har også noen småtripper mellom disse trippene, med det var bare latterkick og umuligheter for å snakke. Ende alltid opp med å begynne å kle av meg da også. :P

Det er seint, jeg er fjærn som en kanin og trøtt. Så sorry hvis det er litt tunglest innlegg. GOD NATT
Vis hele sitatet...
Vil nevne at svettingen som er veldig vanlig å oppleve! Er ganske kul, jeg har f.eks fått den berømte gravitasjonen på salvia masse ganger, og sett ned på kroppen min... jeg svettet der d snurret for og si det sånn... det er skikkelig merkelig! Mystiske greier!...