Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 907
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 0.18 med heroin på lørdag. Skøyt litt og røyket litt på folie.
Jeg skal ta urinprøve på søndag, lab test som sendes inn. De ser etter omdanningstoffer osv

Vil jeg være ren på søndag…? Hjelper det drikke mye vann før prøven?

Vet jeg tok ett dumt valg mtp jeg går på urinprøver men kan virkelig ikke bli tatt. Plis ikke døm meg og kom med skjennepreken
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av, du er nesten helt garantert ren innen søndag. 0.18g gate heroin er svært lite, så lite som 20-50mg ren heroin.

For å finne ut nøyaktig så googler du morphine detection time urine. Heroin omgjøres hovedsakelig til morfin(og 6mam), ssss
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slapp av, du er nesten helt garantert ren innen søndag. 0.18g gate heroin er svært lite, så lite som 20-50mg ren heroin.

For å finne ut nøyaktig så googler du morphine detection time urine. Heroin omgjøres hovedsakelig til morfin(og 6mam), ssss
Vis hele sitatet...

Åh, takk gud!!!
Bør jeg uansett drikke en god del vann før prøven for og prøve og få vannet den ut litt?
Skal også ha en styrkeøkt imrg hvor jeg kommer til og svette en del
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jeg spør hvorfor du er på urinprøver? Hva er egentlig grunnen til at folk må på slikt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg spør hvorfor du er på urinprøver? Hva er egentlig grunnen til at folk må på slikt?
Vis hele sitatet...
Beholde/få igjen:Friheten, lappen, kjerringa, venner, famile, jobben, økonomien, livet og sjela.

Stort sett.

litt kan man tenke seg te sjøl. E no ialle fall ikke pga diabetes.
Sist endret av mr.roundtree; 5. desember 2023 kl. 22:35.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan jeg spør hvorfor du er på urinprøver? Hva er egentlig grunnen til at folk må på slikt?
Vis hele sitatet...
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Beholde/få igjen:Friheten, lappen, kjerringa, venner, famile, jobben, økonomien, livet og sjela.

Stort sett.

litt kan man tenke seg te sjøl. E no ialle fall ikke pga diabetes.
Vis hele sitatet...
Altså fordi noen folk må passes på av helsevesenet.