Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1271
Noen som har fått tak i billetter?

Har stått i tlf-kø i 57 minutter nå, uten å få noe svar
Kommer heller ikke inn på ticnet.no for å bestille billett...

Meget kjipt!! Det er jo 40 000 billetter, må da i det minste klare å få tak i en!!!
Etter 1 time og 45 min venting i telefonkø, og uendelig oppdatering på hjemmesdia Ticnet, + en bror som stod i kø på narvesen, ble d ingen billett på meg. Det er jo nesten litt latterlig at d faktisk ikke går an for en person å bestille billett hjemmefra.
Noen som vet hva en vanlig billett koster?
Ordinær billettpris er 625 kroner.

Står på Ticknet sine sider at arrangementet har få billetter igjen samt at det er sperret for salg nå - stod like før det at arrangementet var utsolgt
stashmyip.com
73 0
Vi fikk 6 bill. satt ca 30 min i tlf kø. JuHU!!!
WHAT? 2490,- for U2 billetter.. Det var da voldsomt, har de lov til det da? Er det noe spesielt med dem siden de er så dyre?
stashmyip.com
73 0
Sitat av ibanez
WHAT? 2490,- for U2 billetter.. Det var da voldsomt, har de lov til det da? Er det noe spesielt med dem siden de er så dyre?
Vis hele sitatet...
det er svartebørs og er fullt lovlig i norge.. er helt vanlige bill. ingenting spes. med dem.
Sitat av DJRiMi
Vi fikk 6 bill. satt ca 30 min i tlf kø. JuHU!!!
Vis hele sitatet...
Og jeg satt i en time og 45 min, og då var d utsolgt.. Faen, forbanna kjedelige greier.
stashmyip.com
73 0
Sitat av kurt_nybru
Og jeg satt i en time og 45 min, og då var d utsolgt.. Faen, forbanna kjedelige greier.
Vis hele sitatet...
Må ha hatt sykt flaks, satt med 2 mob. tlf og hadde "nett opptatt" hele veien, of plutselig så kom vi til norgesbuss et par ganger med den ene tlf, men det var ticnet sitt nr. Må ha vært helt fucka hele telenettet.

Men kom nå inn fram til ticnet til slutt.
Sto først en time i kø på Narvesen, men det var nytteløst, så jeg dro ned til Oslo spektrum, og sto en og en halv time i kø der, men jeg fikk i hvert fall billetter
Sitat av jepser
Sto først en time i kø på Narvesen, men det var nytteløst, så jeg dro ned til Oslo spektrum, og sto en og en halv time i kø der, men jeg fikk i hvert fall billetter
Vis hele sitatet...

hadde jeg bare bodd i oslo jeg også.......
Om det er noen som vil selge en, eller flere billetter, skal jeg gledelig betale!!
men ikke over tusenlappen
Sitat av kurt_nybru
hadde jeg bare bodd i oslo jeg også.......
Om det er noen som vil selge en, eller flere billetter, skal jeg gledelig betale!!
men ikke over tusenlappen
Vis hele sitatet...
Hadde du sagt fra om det litt før kunne jeg kjøpt en billett til deg også, men jeg kjøpte bare to... Angrer litt på det. Men på den andre siden var det jo noen andre som fikk glede av billettene
Sitat av jepser
Hadde du sagt fra om det litt før kunne jeg kjøpt en billett til deg også, men jeg kjøpte bare to... Angrer litt på det. Men på den andre siden var det jo noen andre som fikk glede av billettene
Vis hele sitatet...
oj, snilt menneske
hehe, men ja.. du kunne kjøpt 6 stk, så skulle jeg kjøpt alle for 800kr pr stk.. hadde jo garantert fått solgt dei for ein dyrere penge
dagens gladnyhet: er fortsatt billetter igjen, og jeg kan selv bekrefte at billettbestillingen fungerer. Gleder meg som en unge til juli!

Var skikkelig grinete igår, bakfull og trøtt på jobb uten billetter, men nå er helga reddet
Jeg kommer ikke inn på www.ticknet.no engang jeg... Er det ledige billetter igjen, eller er det bare uavhentede billetter?

Edit: Kom inn nå, men jeg skjønner ikke hvordan det kan være mer enn 10% ledige billetter der nå...
Sist endret av jepser; 6. februar 2005 kl. 11:59.
Pappa ordna billetter Tre stk.
Vet ikke hvor lenge han stod i telefonkø da, men kan spørre.
sinnsykt bra greier!!!!!!! bestillte 6 stk.. beste søndagen på mange år, skulle nesten hatt litt øl..
kurt_nybru: Bestilte du over telefon?
Kan ikke være så mange billetter igjen nå skulle man tro...
Sitat av jepser
kurt_nybru: Bestilte du over telefon?
Kan ikke være så mange billetter igjen nå skulle man tro...
Vis hele sitatet...
hadde sikkert gått å bestille gjennom tlf, men jeg kom innpå sida og bestillte der..
hurra!!!