Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1029
Trenger litt hjelp her nå. som noen veit skal jeg og noen kompiser kjøre til bergen på fredag, men jeg har liten peiling på hvor jeg finner ruten til ferjene som går oppover. veit man skal ta 2stk ferjer, men jeg finner ikke rutetabellene på dem. litt greit å vite når de går.

jeg har sjekka hsd.no, men ble ikke spesielt lurere der.. og jeg er usikker på hva stedene heter.. selve kjøreturen er lett, men dette med ferjene ble litt pes. går de veldig ofte?

Noen som har peiling?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hver halvtime/time something
vet ikke om denne hjelper så mye men

http://www.bergen-guide.com/583.htm
Det er bare å kjøre i vei. Ferjene kommer/går hele tiden, hvis jeg ikke husker helt feil...
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Det hjelper litt å si hvor du kjører fra da, men hvis det er fra rogaland må du ihvertfall over fra Stord til Halhjem, mao. Leirvik(?) til Halhjem som siste fergen
kjører fra stavanger. Sorry jeg ikke nevnte det

kjører antagelig klokka 17:00 fredags ettermiddag. så hvis dem går utover kvelden og, så er det vel bare å peise på.
Hvor fra?! Stavanger?
er ikkje heilt sikker på om ferjene går heile tida utenom sommersesongen... tviler på at det er noe stort problem, men
Ring til ferie folka fra der du skal ta ferie da... de kan sikekrt gi deg tidene
Den første ferja går etter det eg hugser rimelig ofte.

Den andre ferja, frå Sandvikvåg (Stord) til Hallhjem, går kva halve time, døgnet rundt.

Det er bare til å peise på.
HSD er ferjeselskapet på vestlandet.

www.hsd.no
trigger: trust me, i know.

takk for hjelpen karer, tror jeg skal overleve nuh