Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1270
Er det noen som har hørt den nye cd`en til Cannibal Corpse?
Fikk høre at det bare var de gamle sangene som var spillt inn på nytt..Er det sant?

I`m feeling stripped, raped and strangeled tonight!
nFF Marshall
morten's Avatar
http://www.cannibalcorpse.net/ <-- Du finner det nok ut her
Cannibal Corpse er ikke det samme uten Chris Barnes.

Hørte forresten fra en kamerat at de kommer og spiller her i Sandnes om ikke så lenge. En liten lokal metal-pub har lei kulturhuset for anledningen.

Ganske festlig egentlig. Han samme fyren fikk Melvins og Tomahawk til å spille her. På en pub med plass til rundt 140 mann eller noe. Gode greier...
noob killer
elukS's Avatar
Å herregud, må nok tas meg en tur til Sandnes ja, Chris Barnes eller ei.

n5k, kan du sende meg en pm når du har noe mere info om denne konserten?
Det er jo en fet nyhet da.

Når det gjelder The Wretched Spawn, så er det ikke nyinnspillinger av gamle sanger. Synes forresten dette er en av de beste Cannibal Corpse platene på lenge.
Jeg poster på forumet når jeg finner ut dato osv. Gidder ikke stresse med førti PM's. Har allerede begynt å strømme på
nFF Marshall
morten's Avatar
22-09-04 (Norway) Kulturhuset @ Sandnes
23-09-04 (Norway) Garage @ Bergen
24-09-04 (Norway) John Dee @ Oslo
25-09-04 (Norway) Byscena @ Trondheim
Vis hele sitatet...
http://www.cannibalcorpse.org/tourda...l#SCANDINAVIAN


Ingen som gidder bruke de mulighetene dere har?
Se der ja. Flink gutt
nFF Marshall
morten's Avatar
Ser litt sprøtt ut egentlig:
Trondheim, Oslo, Bergen og Sandnes :P
Det sprøeste er egentlig at de har hele 4 konserter i Norge. Men Sandnes trekker vel nesten de samme folkene som hadde gått i Stavanger uansett.
Grunnen til at det er i Sandnes og ikke i Stavanger er Michael Ravndal.
Han er bookingansvarlig på en metalpub her, og har vært i musikkbransjen leeenge. Dvs. at han kjenner jævlig mange folk, og fikser til masse greier hele tiden.
Det er "hans" pub som for anledningen har leid kulturhuset, siden puben kun tar rundt 140 folk eller noe.

Jeg spurte ham hvorfor i helvette de arrangerte Tomahawk og Melvins på den lille pub'en, istedenfor et sted hvor det var plass til flere folk, og da fikk jeg bare beskjed om å holde øynene åpne og følge med, for han kom til å finne på flere slike sprell...

...og her er altså ett av dem. CC i Sadness. Hehe...
Opprinnelig postet av ninja5000


Jeg spurte ham hvorfor i helvette de arrangerte Tomahawk og Melvins på den lille pub'en, istedenfor et sted hvor det var plass til flere folk, og da fikk jeg bare beskjed om å holde øynene åpne og følge med, for han kom til å finne på flere slike sprell...

...og her er altså ett av dem. CC i Sadness. Hehe...
Vis hele sitatet...
Hva heter puben? Har han/den ei hjemmeside?
Ja...de har en jævlig fin hjemmeside www.tribute.no hehe...lurer på om de vet selv hvor jævlig den er jeg
noob killer
elukS's Avatar
Herlig! Jeg stiller i september, er du med Sigar?
Ja, jeg stiller, hvis du kjører ;-P
noob killer
elukS's Avatar
no problem, september it is
CC til Trondheim ja.. og ikke nok med det. Deicide kommer også!
Trådstarter
44 0
Kommer ikke bare Deicide til Oslo da?
Det nye albumet (scars of the crusifix) er btw jævli bra!
Kul start på 'when heaven burns'(om jeg husket riktig navn)
Deicide kommer visst til Stavanger også. På Folken mener jeg å ha hørt...
deicide kommer til trondheim ja.
Vet ikke hva jeg synes plata. death metal er ikke helt min ting.. kult er det, men tror jeg foretrekker Dying Fetus
Joda, lenge vært klar over at disse to krembandene kommer til Norge og Trondheim. Og jeg stiller definitivt!