Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 11553
Noen som veit spesielle ting om forskjellige typer spilleautomater som betyr "penger i lomma"?

-Triks & Triksing.
-Manipulering.
-Stjeling av heile automaten.

----- ?? -------
offtopic:
Så på en nettavis at det var en del folk som bøffa spilleautomater i østfold
Et mer banalt triks er å plugge igjen mynt-innkast åpningen, slik at de ikke er synlig, men at du kan fiske ut pengen som kiler seg der etter at noen har prøvd å putte på penger.
Tviler på at du tjener meget på det men har hørt at det kan funke.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det funker det, iallefall på gamle automater. Husker vi gjorde det i tredjeklassen
Better than thou.
De gamle greske myntene fungerer fortsatt på endel maskiner. Hvertfall på de på jobben. Husker ikke hva selskapet heter, men sannsynligvis har de ikke fikset noen av maskinene sine. Skal sjekke opp selskap og typer maskiner imorra.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
De gamle greske myntene vil si 50 drakmer mynter som fungerer som 20 kroner?
Better than thou.
Jepp.
ang. Drakmer, Ja det kan jeg bekrefte, men spørs om du får tak i noen av disse lenger.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Du kan jo prøve det gode, gamle magnet trikset da...
Holde en kraftig magnet på sida av automaten og ta den opp og ned.

Går nok sikkert helt jævlig med alarmer, men det gjør jo ikke noe
Better than thou.
Norsk Lotteridrifts maskiner av typen; Twin Runner, Jackpot 2000 og Vegas 2000 fungerer med drakmer.
Har en del Drakmer fra en hellas tur for en god stund siden. Johoo, tjene hundrevis av kroner!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Noen som er keen på å sende noen drakmar til en fattig freak?
Shoot me if im wrong, men har de ikke begynt med euro i hellas?
jo, det er vel derfor de er vanskelige å få tak i?
Prøv i en sånn "frimerke/mynt samler butikk".
Det er jo seff mulig at man må punge ut med mer enn 20 spenn for hver 50 drakme, men men..
xquz: Du var interessert i forskjellige måter å tjene penger på en spilleautomat. Stjeling ble nevnt, det er også mulig at rå brutalitet kan fungere, jeg tenker en bole-gorilla med slegge som tar hull på den så man kan stikke av med beholderen med pengene? - Ikke akkurat diskret, men gjøres det kjapt nok kan det være vel så bra som å pirke rundt med magneter, dersom alarmer er en risiko uansett. Klarer du i tillegg å sette alarmen ute av spill er du godt på vei.
Det ville selvsagt være en stor fordel om du hadde kjennskap til hvordan automaten ser ut inni fra før av.
Finn noen håndverker klær elns, og skaff en varebil, ta med en tralle inn i en butikk ellerno(helst med litt unge naive folk bak kassa :P), si at du har skal hente spilleautomaten fordi det er noe galt med den.
Lat som om du driver å låser opp låsen, men når ingen ser, klipp den over med en svær avbitertang(husker ikke hva de heter), og vipp automaten opp på tralla å trill den ut, og inn i bilen.
Ta den med hvor du vil for å dirke den opp, eller ødlegge den til den åpner seg
Shibby you got it!
At jeg ikke tenkte på det, det fungerer prima. Bar opptre selvsikkert nok... Garanterer at ingen stiller spørsmål, folk er ufattelig naive ovenfor en mann i kjeledress, de tror automatisk at han har rett til å være der eller gjøre det han gjør. Beste tips!
Opprinnelig postet av shibby
Finn noen håndverker klær elns, og skaff en varebil, ta med en tralle inn i en butikk ellerno(helst med litt unge naive folk bak kassa :P), si at du har skal hente spilleautomaten fordi det er noe galt med den.
Lat som om du driver å låser opp låsen, men når ingen ser, klipp den over med en svær avbitertang(husker ikke hva de heter), og vipp automaten opp på tralla å trill den ut, og inn i bilen.
Ta den med hvor du vil for å dirke den opp, eller ødlegge den til den åpner seg
Vis hele sitatet...
Det er utrolig hvor mye man kan få til med en sånn håndtverker dress! Eller et lite navneskilt. Man kan svindle til seg utrolig mye rart! F. eks. sprade inn i et kontorbygg i en svart dress med et fake nøkkelkort hengende i beltet og ta med seg en bærbar pc eller no! bruk fantasien!
Det går også ann og ta en femmer, mekke på en veldig tynn men sterk sytråd. Slipp ned, dra opp, slipp ned dra opp til du blir lei.

Da har du noe i kreditt.

Et annet alternativ er jo og knocke reperatøren i hodet når han er der og tømmer den da
DezQuetoz: Funker det med femmern?! Trodde det bare gikk i tegnefilmer og på jævla gamle automater! Sikker på at det funker? Isåfall på alle automater? Har du gjort det selv?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Femmertrikset fungerer ikke på nyere maskiner - de har enveissperre.
jeg skisser av hvordan 2 av disse automatene ser ut inni. Sinnsykt detaljert om hvordan alarmsystemer og hvordan alt virker.
Legg dem ut her!!!
ja.

Og noen må forklare hva det betyr, jeg har sikkert ikke peiling
Et br trix er å sperre igjen utgangen hvor pengene kommer ut, med f.eks en serviet som er godt dytta oppi luken. jeg gjorde det for noen år siden. satte fast en serviet på nesoddbåten tilig på morran og ver nesten rik da jeg tok ut servieten på kvelden. en annen ting er jo å slå på automatene. hardt. jeg sparket til en automat en gang, så datt det ca 300,- ut. tror det var en gamme l automat da
Trådstarter
-Alle som har tegninger og skisser på automater, legg dei ut her!

-Eg har lurt litt på å ta kontakt med en som jobber for lotteri-tilsynet.... Dei har sånne fine gensere.....

Hive på meg en sånn genser og komme inn med en aldri så liten jogge-jekk og hente automaten.
Ser litt ok ut når det er en kar fra lotteritilsynet som henter automaten. I tillegg reise vekk fra der man bur og gjer brekket raskt og få det i bilen og komme seg til helvette heim!
Sist endret av xquz; 30. januar 2004 kl. 08:30.
Opprinnelig postet av shibby
Finn noen håndverker klær elns, og skaff en varebil, ta med en tralle inn i en butikk ellerno(helst med litt unge naive folk bak kassa :P), si at du har skal hente spilleautomaten fordi det er noe galt med den.
Lat som om du driver å låser opp låsen, men når ingen ser, klipp den over med en svær avbitertang(husker ikke hva de heter), og vipp automaten opp på tralla å trill den ut, og inn i bilen.
Ta den med hvor du vil for å dirke den opp, eller ødlegge den til den åpner seg
Vis hele sitatet...
Dette funker enda bedre hvis du tidligere på dagen kommer inn og diskrèt trekker ut strømledningen til automaten, og henger opp en lapp hvor det står "Ute av stand" på den.

Dette kan ha blitt sagt tidligere. Har ikke lest hele topicen.
Noen som kunne tenke seg å kjøpe 200 -50drakme- mynter for 12,50kr pr. stk. ?
Eller 12,00kr pr.stk. ved forsendelse-

Er veldig ettespurt og vanskelig å få tak i, i Norge, da de brukes kan bruker som 20kroninger på automater.

Har kontakter nede i Hellas..
Må bare vite om det var stor interrese for dette, før jeg bestiller.
Kan også få tak i flere pakker med 200 mynter.

Bor på karmøy (ligger i rogaland), sending må da også fungere.
Postens takster vil da bli 49kr(postoppkrav)+107(norgespakke)+20(embalasje)=
ca. 180kr.


PS: Oppfordrer til å ikke misbruke disse myntene, da det kan få negative følger.
Sist endret av MeSelf; 11. februar 2004 kl. 11:37.
Pm sendt ...
Hvem er det som tjener penger på at spilleautomatene står der i utgangspunktet? Tar jeg feil hvis jeg tror det er organisasjoner som arbeider for folks ve og vel?

Kan dere ikke heller rane noe som bare slår tilbake på en jævel som ikke trenger mer penger...
Hvor mange av de milliardene de tjener i året går egentlig til de som skal ha det? Sa vi 20% ? Resten blir vel bare "borte"
n0||i: Ja, det er faktisk slik.
Opprinnelig postet av n0||i
Hvor mange av de milliardene de tjener i året går egentlig til de som skal ha det? Sa vi 20% ? Resten blir vel bare "borte"
Vis hele sitatet...
De talla dine får du backe opp med kilder, eller holde kjeft om. Blir det "borte"? Kanskje det går til næringsutvikling, arbeidsplasser og annet "tull".

Om det i verste fall er slik at 200 millioner av en milliard går til edle formål, så synes jeg fortsatt dere kan gå på dagsen, eller rane noen som ikke trenger penga. Stjel alt dere vil for meg, bare ikke prøv å dekk dere inn moralsk etterpå.

Lotteritilsynet.no (Gjelder alt av spill, ikke bare automater.)
"Overskot frå spel og lotteri tilfører idrett, forsking, kultur og samfunnsnyttige organisasjonar i Norge milliardar av kroner kvart år. Statistikken for 2002 viser at det vart tilført formåla vel 4,9 milliardar kroner."

Dere sover sikkert som babyer om natta uansett... Faen ta.
Sist endret av Gilgamesj; 12. februar 2004 kl. 07:41.
Vel, jeg sover praktisk talt ikke. En god del av det som blir spilt for forsvinner i sverige, kom det fram i en dokumentar og litt i avisen for en stund siden, så du bør holde kjeft. Uansett så går de tallene fra folk, og ikke så alt for sjelden fra spillegale. Finnes bedre måter å gi penger på.
"forsvinner i sverige".. Hahaha, den var litt morsom. Men uansett, selvom det finnes bedre måter å gi penger på så forsvarer ikke det noenting. Menmen, jeg gir faen..
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Vel, jeg sover praktisk talt ikke. En god del av det som blir spilt for forsvinner i sverige, kom det fram i en dokumentar og litt i avisen for en stund siden, så du bør holde kjeft. Uansett så går de tallene fra folk, og ikke så alt for sjelden fra spillegale. Finnes bedre måter å gi penger på.
Vis hele sitatet...
Hør på deg selv, da mann. Jeg ber om kilder og du hoster opp "forsvinner" i Sverige. Kanskje det er eierne som tar ut overskudd? Veldig lite ulovlig i forhold til å faktisk knabbe fra maskinene. Tror ikke jeg kan argumentere mot deg når du har gått så jævlig vitenskapelig til verks

Er faktisk enig i deg med at det finnes bedre måter å tjene penger på, men siden når ble du Robin Hood? Hjelper du spillegale ved å putte pengene de har spilt vekk i lomma di? Du tar de kanskje med deg på sosialkontoret og gir dem vekk slik at pengene kommer tilbake til stakkarene som bruker litt for mye av livsgrunnlaget sitt på spill.

Du har enda til gode å rettferdiggjøre det du driver med (jeg tar utgangspunkt i alle som faktisk går med planer om å gjøre et automatbrekk. Hvis dere gjør det da, og ikke underholder dere selv med forbrytertomprat)
Jeg har ingen planer om å brekke opp en automat, hvis det er det du tror. Finner ikke selve saken (jeg leiter)som sto i BT for en stund siden. Jeg har ikke rettferdigjort, eller prøvd å rettferdigjøre automatbrekk, jeg bare vil vite litt mer om dem.

Spillegale har et problem, og da hjelper det ikke å ha spilleautomater over alt.

Eierene som tar ut overskudd har faktisk gjort noe ulovlig hvis de gjør det, ettersom det står på automaten at det går til et veldedig formål.

Jeg har aldri gått til vitenskapelig verks, men jeg ber deg heller om å lese avisen. Prøver å finne saken, og da kan du lese selv, og bedømme selv om du syntes det er moralsk forkastelig eller ikke.

Forbrytertomprat vet du ikke om det er, ettersom du ikke kjenner alle som har postet her, og du vet om dem faktisk har tenkt å gjøre det de sier.

*Siste post i krangelen, til jeg finner linkene og redigerer*
Eller så vet jeg at på gamle automater ihvertfall, når jeg var 10 eller noe gikk det ann å bare ta ut kontakten og så kom alle pengene strømmende ut.. Gjorde det ikke selv men snakka med en som gjorde det på danskebåten.. har hatt lyst til å prøve det siden. Har bare ikke turt (er nok litt for ærlig av meg, hehe)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Psykokinese burde virke på spilleautomater.
hmm, fikk høre av no folk at hvis man setter på bluetooth(mob) så forstyrrer den automaten til å gi mer premier..?
noen automater er slik at man putter på penger og så skal den pengen du putta på dytte ut andre penger, disse kan du riste på slik at pengene drysser, men da jeg gjorde det kom en helskåtans alarm.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av felix_poker
Det er utrolig hvor mye man kan få til med en sånn håndtverker dress! Eller et lite navneskilt. Man kan svindle til seg utrolig mye rart! F. eks. sprade inn i et kontorbygg i en svart dress med et fake nøkkelkort hengende i beltet og ta med seg en bærbar pc eller no! bruk fantasien!
Vis hele sitatet...
Det var det en som kom inn på jobben til mamma som gjorde. Gikk rundt og stjal med seg lommebøker fra mange kontorer. For å komme inn, gikk han bare (med dress) inn hovedinngangen og sa til dama i resepsjonen; "Unnskyld, men jeg glemte bare nøklene mine," så kom han inn.

BTW: Serviett-triks i spilleautomatene er teit. Da stjeler man penger fra enkeltpersonene som faktisk har vunnet pengene. Å stjele fra automaten som firmaet eier mener jeg er "mer OK."
tror ikkje de der med å klube ned repratøren er så lurt folka som tømer automatene er nemli fra securitas..........
Åneiånei ZuLux
Hva faan skal de gjøre a?
Securitas er bare ett wannabe politi (a.k.a. tyttebær politi)som IKKE har lov til å røre deg en gang...
og det å klubbe ned operatørene var GANSKE sikkert ment som en joke.
Og det er ikke farligere å slå ned en securitas kar enn en normal kar. det er faktisk mindre farlig (sivilt søksmål og sånn)
men hvis dere har en sånn respekt for tyttebær der du er fra vill jeg anbefalt en Umiddelbar bortflytting!
▼ ... noen uker senere ... ▼
ENting. Der jeg jobber har vi spilleautomater. Vi har også fått skriftlig henvendelse av de som har plasert ut automatene om at det er ingen som kommer og henter dem, men om noen mot formodning sier at de skal hente dem, skal man ringe opp de som eier spilleautomatene og høre om dette er riktig. Dette kom etter at noen hadde vært og hentet en del automater som de sa var ødelgate, og bare tatt dem med ut i skogen og ødelgt dem, tømt dem for penger og stukket av.

En annen ting er at atl overskuddet fra automatene blir ikke gitt til veldedige fomål. Automaten er innstilt sånn at den betaler ut ca 75-85% (avhengig av maskin) av innsatsen igjen. Og du må ikke tro at butikkeiere lar automatene stå der gratis nei. Der jeg jobbet før fikk sjefen min ca 35% av overskuddet bare for og ha de to maskinene der. Det ble en del penger det. Nors lotteridrift skal også ha sin del av kaka for vedlikehold av automatene, og for å dekke andre utgifter de har med automatene. Men man kan ikke nekte for at en del av pengene, sånn ca 40% av overskuddet går til veldedighet. Men men. Thats life.
Kansje vurdere skolebenken noen år til før du begynner å jobbe.. skriver som ei *****...menmen thats life.

Her ble det noe tull, så lukrative tror jeg ikke "nors lottodrift er"....ca 14% går ut i gevinst ca. alt jeg vet, men er nok en god del charity der og ja.. Tror mange penger går rett i lomma på diverse folk som driver med veldedighet..

Mulig det er sendt ut noe om at folk ikke får hente maskiner enkelte plasser, og er derfor litt risky, men med litt recon og vanntett plan ordner det seg som regel.. Skal du ha automat, sjekk ut hvordan du rapper en bil rygg'n inn i sjappa og load opp

Ps. flere olsenbande og macgyver triks mottas med takk,...
Sist endret av Lucif3r; 31. mars 2004 kl. 20:02.
her er det du gjør;
Du tar 1kg Kalium Nitrat og sukker, 50-50, og blander de i en panne over en primus. Sett primusen på den ene siden av Rema 1000 og vent 20 sekunder. Da vil du få en enorm røykbombe. Mens denne distraksjonen pågår, sprenger du en bil som stårparkert ved inngangen. Nå er det ingen som legger merke til deg, slå spilleautomaten med en stridsøks, ta pengene, og stikk av med et helikopter.
Du må kle deg ut som en spilleautomat og stå helt urørlig ved siden av orginalen...

Så, mens ingen ser, drar du frem et skilt der det står "automaten i ustand" og sette det på automaten ved siden av...

Så kan du ta imot alle pengene som folk putter på deg resten av dagen!!