Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1723
Hei!

Driver så smått å pusler på en nyhetstjeneste jeg jobber med for www.nuffe.net. Denne skal hente ut de ferskeste nyhetstitlene fra diverse sider.

Har allerede fått lagt til en del sider. Men trenger flere, og ber derfor dere om hjelp.

Post alle nyhetssider med nyheter relatert til økonomi, sport, vanlige nyheter og underholdning (særlig gaming, mangler sider der). Siden må ha en rss-feed. Tar også i mot forslag om engelske sider, men disse bør ha meget god kvalitet. Tenker da spesielt på it-aviser på engelsk, siden andre nyheter allerde blir dekket meget godt av norske aviser og i tillegg kanskje ikke er av like stor interresse for norske brukere som f.eks amerikanske (CNN osv).

Dere kan se hvilke sider som allerede er lagt til her: http://www.nuffe.net/nyheter/list.php

På forhånd takk
Det hadde kanskje vært en idé å lage en egen kolonne som heter "Lokalnytt" eller noe. Det hadde vært gøy å f.eks ha en link til nettstedet til den største avisen i alle fylkene... Da kan folk se hva som skjer der de bor uansett fylke. BTW. Fin side du har laget. Likte designet godt...

edit: Også bør du legge til Dagens næringsliv (www.dn.no) og Finansavisen (www.hegnar.no) under økonomi.
Sist endret av FlyingVeeVee; 21. januar 2004 kl. 20:43.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Takk for fine ord

Men jeg finner dessverre ikke rss-feed hos noen av de to sidene. Jeg som er dårlig å lete?
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Fant ingen rss-feed på finans.no. Virker uansett som en side som KUN baserer seg på å hente nyheter fra andre. Stocklink fikk jeg feilmelding på.
<3 VIP <3
RipZ's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av PNuT
Gaming :
www.sogamed.com
www.schroet.com
Vis hele sitatet...
Men ingen av de har rss-feed...
Er en MySQL feil på list.php så jeg fikk ikke sett hva som stod der..

På dailyrotation.com finner du sikkert et par-femten sider innen IT som er av interesse (regner med at de fleste bruker RSS)

Nettavisen har en del feeds innen diverse kategorier.

BBC er et must.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Skal du ha RSS feeds, sjekk denne:

http://syndicatednews.com/