Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 546
Har et merkelig problem jeg ikke forstår noe av. Mobilen min ble tom for batteri, trodde jeg.... Prøvde å slå den på igjen, den slår seg på i 1 sekund, så slår den seg av. OK, tenkte jeg. Må være tom for batteri.

Så når jeg putter den i laderen skjer det ingen ting, har prøvd flere ladere og batterier det samme skjer hele tiden (ingenting). Men hvis jeg tar ut laderen og prøver å slå den på, blinker den en gang. Når jeg har i laderen er displayet helt sort.

Tror kanskje den har "klikka" elle hengt seg opp. Noen som vet om det er en slags reset knapp? eller hva som kan være problemet?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Jeg har også merket noe merkelig med min 3510i, den slår seg av og på igjen ganske kjapt, uten av jeg gjør noe. Så kan den plutselig låse seg i en tekstmelding. Vet ikke hva det kan være, men nokia har det jo kanskje litt travelt med å få ut telefonene på markede, så noen bugs er det i de nyeste.

Men til ditt problem, hold inne av/på knappen lenge, om ikke det funker, så tar du ut batteriet og/eller bytter det.

Funker ikke dette igjen, lever telefonen inn hos en nokia forhandler.

Hvor gammel er den? Er den innenfor garangtien, så blir det jo ikke noe utlegg for deg. Eventuelt si til de som (kanskje) reparerer den at det muligens er fabrikk feil, så sjekker de det kanskje. Da får du muligens en ny telefon.

BTW: 3510i er jo farlig. Leste i avisen at de kan eksplodere.. Heh.. *bytter telefon*
▼ ... over en uke senere ... ▼
hadde samme problem med min 3410, da den var i loddrett stilling kune jeg slå den på, men når den var i horisontal stilling sloknet hele driten, løs kontakt et sted er min antagelse...
kan hende det er dette som er problemet i ditt tilfelle, uansedt bør du gå til forhandleren der du kjøpte telefonen og klage.
jeg gjorde dette og fikk en brand new phone (elkjøp er greie de serru!)