Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1585
spiller gta san andreas for tiden. hadde det til ps2 men det ble herpa.
jeg lurte på om det var noen gode save games der ute så jeg slapp å gjøre alt på nytt?

har sett noen, men de er til ps2.
prøvde de, men det funka ikke. prøvde å skifte navn på filene. kom opp i spillet, men de var corrupted.
http://www.gtasavegames.com/savegames/San_Andreas
Første treff på et google søk med søkeordene "san andreas savegames".
Er det til PS2 eller til PC du skal ha?
Sist endret av zipp; 4. april 2008 kl. 00:50.
pc. fant jo mange men de var til ps2. vet noen forresten hvordan jeg får inn musikkfilene på gta?

prøvde å legge de på mine dokumenter/GTA San Andreas User Files/User Tracks

men de kommer ikke opp.
Sitat av sixfeetunder
pc. fant jo mange men de var til ps2. vet noen forresten hvordan jeg får inn musikkfilene på gta?

prøvde å legge de på mine dokumenter/GTA San Andreas User Files/User Tracks

men de kommer ikke opp.
Vis hele sitatet...
Lær deg å google;)


1. Locate the “User Tracks” directory on your PC.

Windows9x/ME: “C:\My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks”

or

WindowsXP/2000: “C:\Documents and Settings\USER\My Documents\GTA San Andreas User Files\User Tracks” (where “USER” is your username you’re logged in as.)

2. Add files to the “Users Tracks” directory.

There are a couple of ways to do this. The first, and easiest, method is to drag and drop mp3s into the User Tracks directory. The problem with this is that like most people, you probably don’t have a lot of space on your C: drive, not to mention that it doesn’t make much sense to have the same mp3 files sitting in two different folders.

The other option takes a bit more work, but it cuts down on hard drive space. What you need to do is create a new playlist with your favorite mp3 player. For this example, I’ll use WinAmp, and assume you know hwo to create and manage playlists in the player.

Start a new playlist, then add the files to the playlist that you want to be heard on the “User Radio Station.” Then save the playlist that you’ve just created to the “User Tracks” directory on your computer using the guidelines in Step 1 above.

3. Make San Andreas aware there are new mp3s to be played.

Run the game and go into Audio Options. Select “User Radio Station” and then click the option for “Scan for new files” (or something along those lines). This will make the game scan the “User Tracks” directory for new mp3s or playlists. San Andreas will search for a bit, then say it’s done scanning.


4. You’re done!

Start playing the game. When you get into a car, switch to the “User Radio Station” and Voila! There’s your music.

Another thign you might want to look into would be setting the “User Radio Station” as the default station played when you get into any car. To do this, go back into the Audio Options again, and select “Radio Auto-Tune,” then find a place to save. Once you’ve saved, every tiem you restart the game and enter a new car, the radio should be set to the “User Radio Station.”

For any more info about San Andreas, I suggest visiting Planet Grand Theft Auto.

I hope this helps!
Vis hele sitatet...
Prøv dette (håper du kan engelsk). Jeg kan ikke huske å måtte søke etter noe som helst, men det er verdt et forsøk.
Sist endret av Gjøk; 4. april 2008 kl. 01:08.
Sitat av sixfeetunder
pc. fant jo mange men de var til ps2. vet noen forresten hvordan jeg får inn musikkfilene på gta?

prøvde å legge de på mine dokumenter/GTA San Andreas User Files/User Tracks

men de kommer ikke opp.
Vis hele sitatet...

De han lenket til var til pc. (savegames)


1) Først finner du tak i mappen "User Tracks" som du finner her:
Mine dokumenter\GTA San Andreas User Files\User Tracks.
Der kan du legge inn sangene du ønsker å ha spilt av på radiostasjonen.
OBS! Pass på at du har følgende codecs installert:
-Den siste Quicktime versjonen
-Windows Mediaplayer 10
-Evt. en multi-kodek pakke

2) Så starter du opp spillet, går inn i options menyen, finner "Audio", og scanner inn alle sangene som ligger i den mappen.
takk.

har fått til både musikk og saved game.