Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  105 11771
Hva med å prøve dette: Slutt med fjortiss fylla. (Den fylla som forårsaker dette, minnetap og lort) Prøv å ta litt til vett selv om dagens samfunn krever mer av det motsatte. Også, 10 minutter på slikt? Tenke på hvor mye VANN du skal drikke? Hva er vitsen med det? Spis heller. Hjelper mye bedre mot fyllekule. Mat og drikke av sunt valg. Eller sunnere enn en halvråtten grandis slice og varm cola.
Sitat av Hyllekjeks
Mine første 10 minutter etter en fyllekule går med på å tenke hvor mye vann jeg skal drikke, samt å rekonstruere natter forut. Jeg ville ha merket at noen andre lå i senge mi i løpet av de 10 minuttene. Tror han har en alt for stor seng.
Vis hele sitatet...
Noen ganger ja, men andre ganger løper jeg så fort beina kan bære meg til toalettet.
Sitat av frevev
Tenke på hvor mye VANN du skal drikke? Hva er vitsen med det? Spis heller. Hjelper mye bedre mot fyllekule. Mat og drikke av sunt valg. Eller sunnere enn en halvråtten grandis slice og varm cola.
Vis hele sitatet...
Det du sier om mat gjelder vel strengt tatt kun FØR du skal ut og drikke. Dessuten er vann det diggeste i verden når du våkner opp dagen etter du har drukket deg sønders.
Sitat av Stormen
Hehe... Jentene på forumet likte ikke at gutta snakket åpent om et one night stand
Vis hele sitatet...
Gjør ikke meg noe - artig lesestoff... Jeg har ikke noe erfaring med å våkne opp med jenter jeg aldri har sett før... så da tenkte jeg det kunne være kjekt med en annen (tenkt) innsynsvinkel på sakene.
Digitalhybrid: Men på morgenen har du antagelig drukket mer enn du har spist i det hele tatt(Du drikker vel isteden for å spise i det hele tatt dagen før dagen derpå). Så dermed blir på morgenen mat og slikt Fremdeles den mest vesentlige løsningen på fyllekule. Og Vann er for det digg, ingen forhindrer meg i å drikke vann til den maten. Noen gang. Nesten da. Mhm.. Nemelig.
Sist endret av frevev; 26. juni 2005 kl. 23:42.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Du virker for kjip for å egentlig ha noe first-hand kunnskaper om det du faktisk diskuterer. Gi opp og dropp moralprekene som ingen egentlig bryr seg om.
Personlig pleier jeg ikke orke mat. Drikker vann, pisser og legger meg igjen.
Kjipt å ikke sitte igjen med den gode følelse etter et skikkelig ligg da...
Hvorfor har jeg den følelsen av at det kun er meg som ser etter andre i senga med en gang jeg har stått opp etter ei fyllekule? Greit nok at man er sløv osv, men å bruker minutter på å legge merke til et stykke kvinnekjøtt som stjeler hele dyna må da vel være sjokkerende

Angående det med vann morgenen etter, så er vann bedre enn mat, da fyllesjuka er ren dehydrering siden alkohol er et vanndrivende stoff. Man blir kanskje mett av maten, men det er vannet som kurerer fyllesjuka
Hett tips, jenter: Hold dere unna alkohol. Weed lander dere sjelden i senga uten at dere husker noe.
Sitat av mia
ingen som har tenkt tanken om at kanskje ikke HUN husker hvordan/hvem/hvor/hvorfor, heller? gutter ass.
Vis hele sitatet...
Hun sitter jo seff på jentefreakforum.nu og chatter om det samme. vil du ta den diskusjonen, så må du nok dra dit
Hett tips jenter : Hold dere til alkohol, store mengder også.

Dere er så mye enklere da..


*puts on kevelar*
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av soetnos@dANI
Haha, det er da noen av dem som våkner med en -5/10 Så man vet aldri!
Vis hele sitatet...
-5 er da tross alt en mann !

Men ekke værre enn å prøve på å få seg et til før du hiver ho ut, det verste som kan skje er at ho går
Ok. Det er vel smak og behag. Vann eller vann og mat.. Eller bare mer sex.. Eller vann og Paracet?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av raz
Hett tips jenter : Hold dere til alkohol, store mengder også.

Dere er så mye enklere da..


*puts on kevelar*
Vis hele sitatet...
Du er nekrofil?
Er nok sikkert mye enklere å ha me en jente som er snydens enn en helt edru en, med tanke på taleevner i "full modus"
frevev: Du gir fyllesjuketriks for huleboere. Bælm på 1 zyrtec før fylla og 2 dagen derpå og man er finere i hatten enn når man dro på jobb/skole torsdag.
I og med at kroppen reagerer på alkohol slik den gjør, så fungerer faktisk allergimedisin trikset. Jeg tar zyrtec hver dag grunnet allergi, og når kroppen får allergiske reaksjoner på alkohol så ja, da tar min lille venn zyrtec (eller cetirizin) seg av saken kjapt og effektivt.
poenget var at jeg oppfattet hele fremstillingen som at hun sannsynligvis var en chick som plutselig skulle være SÅ INNMARI FORELSKA, lissom. tror det bare var cavey som tok poenget - jenter, vet dere! haha.

og stormen.. det har ingenting med hva dere diskuterer om onenights - du skulle nok hørt oss når vi gjør det samme.
Sitat av mia
poenget var at jeg oppfattet hele fremstillingen som at hun sannsynligvis var en chick som plutselig skulle være SÅ INNMARI FORELSKA, lissom.
Vis hele sitatet...
Hva fikk deg til å oppfatte det slik?
uhm, jeg har faktisk hørt jenter som diskuterer one-nights og gutteforbruk ja, og det stemmer som mia sier, de er ikke noe bedre... Forøvrig skjønner jeg ikke helt vitsen med å sjenke dama hinsides, da kan du like gjerne ta deg en runk, like morsomt.
Javel ok. stemmer sikkert bra det voktern.
Hvis man sjenker dama sørpe for så å ta ho med på rommet så er ikke det no mer enn en avansert form for runking da.
Bare jeg som tenker at det holder med å feie over ho på kvelden og ikke morran etter også? :P
Hvis man sjenker dama sørpe er det voldtekt.
Er jo ikke voldtekt selv om man puler ei dame som er drita da. Men ho kan jo fort finne på å si det dagen derpå hvis ho angrer.
litt offtopic her, men la oss ikke kalle en stol for en krakk
Sitat av ch0izz
I og med at kroppen reagerer på alkohol slik den gjør, så fungerer faktisk allergimedisin trikset. Jeg tar zyrtec hver dag grunnet allergi, og når kroppen får allergiske reaksjoner på alkohol så ja, da tar min lille venn zyrtec (eller cetirizin) seg av saken kjapt og effektivt.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer nok ikke helt =) Allergimedisinene kan dempe allergiske symptomer fra ingredienser som er i alkoholholdige drikker (feks humle og malt osv) mens det folk flest forbinder med bakfylla er mangel på veske i kroppen, hvilket man får av all alkohol da den virker vanndrivende på oss. Det eneste som hjelper mot det er å faktisk få vann i seg på en eller annen måte, fortrinnsvis ved å drikke det oralt.

En kompis av meg ble pumpa en gang og fikk saltvann intravenøst hele natten, og våkna opp dagen derpå og var klar for grete waitz-løpet. hadde vært smud å teste intravenøst, så slipper du å stå foran vasken og pempe før du skal sovne etter fyllekula
Skuffende at ingen har sagt det innlysende her:

Man puler henne en gang til


så lang diskusjon for noe så opplagt...jeeesus
Sitat av TheGEEK
Hvis man sjenker dama sørpe er det voldtekt.
Vis hele sitatet...
Jøss, jeg som trodde at jenter faktisk kunne ha en egen sexdrift, til og med på fylla.

Edit: og evnen til og løfte glass fra bord til munn
Sitat av Maddy
Skuffende at ingen har sagt det innlysende her:

Man puler henne en gang til
Vis hele sitatet...
Sitat av Maddy
(...)Men ekke værre enn å prøve på å få seg et til før du hiver ho ut, det verste som kan skje er at ho går
Vis hele sitatet...
seff er det sagt pulepulepule
Ministry of Love
sptz's Avatar
Sitat av RoadKill
Jøss, jeg som trodde at jenter faktisk kunne ha en egen sexdrift, til og med på fylla.

Edit: og evnen til og løfte glass fra bord til munn
Vis hele sitatet...
jeg synes denne tråen utvikler seg i en litt ekel retning...

men unasett så er lovverket vel blitt deffinert slik at har man sex med en som ikke vet om det (!!!!) så er det voldtekt. så er man totalt wasted så kan det han sier muligens stemme.
Sitat av spetznaz
jeg synes denne tråen utvikler seg i en litt ekel retning...

men unasett så er lovverket vel blitt deffinert slik at har man sex med en som ikke vet om det (!!!!) så er det voldtekt. så er man totalt wasted så kan det han sier muligens stemme.
Vis hele sitatet...
Men om hun er så totalt wasted, så vet hun jo ikke om det og da har hun ingen sak.
Og om hun ikke er så totalt wasted, så er hun jo klar over det.
Sitat av raz
Og om hun ikke er så totalt wasted, så er hun jo klar over det.
Vis hele sitatet...
Hørt om blackout? Litt skummel situasjon det der, for hun kan jo være med på det uten å huske noen ting, og derfor tro at det var voldtekt.
Opprinnelig skrevet av Yuna
Hørt om blackout? Litt skummel situasjon det der, for hun kan jo være med på det uten å huske noen ting, og derfor tro at det var voldtekt.
Vis hele sitatet...
det skjer jo 'hele tiden' at kvinnfolk anmelder falske voldtekter hele tida. Det var nettopp ei fra fauske (nordland) som flytta til england og fant to menn hun likte, så pulte hun begge rundt bryllupstida til han ene som hun forklarte at hun hadde blitt voldtatt til. da snuten fant ut hva som egentlig hadde skjedd innså de at de tre tidligere voldtektsanklagene hennes kanskje også var falske osv osv.. [/me går i dekning for feminister] kvinnfolk altså! :P

edit: erm.. ble kanskje litt offtopic. beklager
Du har funnet ET eksempel på at ei dame (gal i så måte) har kommet med falske annklager, og plutselig så skjer det hele tiden?
Ikke hele tiden, men det finnes faktisk drittsekker blandt damene også.
det finnes faktisk FLEST drittsekker blant damene.
Jeg tror gutte-drittsekker og jente-drittsekker jobber ganske godt ilag.
Er det noe gutte-drittsekkene ikke er så flink i å være drittsekk til så tar jentene over.
Sitat av Yuna
Hørt om blackout? Litt skummel situasjon det der, for hun kan jo være med på det uten å huske noen ting, og derfor tro at det var voldtekt.
Vis hele sitatet...
Har hatt blackout selv, så der er jeg enig med deg.
Var ting jeg sa og gjorde som jeg ikke kunne huske idetheletatt.
Jeg satt der på en benk uten så særlig mye jeg kunne gjøre da jeg ikke engang kunne holde øynene eller hodet oppe.. men jeg husker likevel viktige små glimt av kvelden.

Denne tråden går så offtopic..
duxo: Easy er ikkeno bra for lillemann nei
nFF Marshall
morten's Avatar
Hmm, hvorfor har ikke duxo svart noe i denne tråden? Var det bare halliser alt sammen?
fant du ut av hvordan dokkker havna der da? :P
..
Trådstarter
morten; Fordi jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal svare på
Denne posten er vel for lengst gått ut?

Siden dama har forsvunnet for lenge siden...
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Yuna
Hørt om blackout? Litt skummel situasjon det der, for hun kan jo være med på det uten å huske noen ting, og derfor tro at det var voldtekt.
Vis hele sitatet...
Duxo, jeg synes du skal anmelde hun for voldtekt.
Nå går jeg veldig offtopic, men det var faktisk en mann som hadde vært på fylla, sovna og våkna med ei dame i full sving mellom bena (oralsex). Han anmeldte henne for voldtekt og hu fikk 10 måneder i fengsel. Hun ble dømt nettopp fordi det er ulovlig å omgås seksuelt med noen som ikke er klar over det, eller kan forhindre det selv. Jenter, moralen er; spør før dere sutter på tissen til sovende gutter - uansett hvor fristende det måtte være
..
Trådstarter
Skal ikke anmelde henne for noe.. Husker jo såvidt selv hva som har skjedd
Sitat av Trond
Nå går jeg veldig offtopic, men det var faktisk en mann som hadde vært på fylla, sovna og våkna med ei dame i full sving mellom bena (oralsex). Han anmeldte henne for voldtekt og hu fikk 10 måneder i fengsel. Hun ble dømt nettopp fordi det er ulovlig å omgås seksuelt med noen som ikke er klar over det, eller kan forhindre det selv. Jenter, moralen er; spør før dere sutter på tissen til sovende gutter - uansett hvor fristende det måtte være
Vis hele sitatet...

Men sånn jeg forstår det, så virker det ikke som Duxo føler seg voldtat. Han lurte bare på hvordan han kunne finne ut hvvem hun egentlig var. Så hvorfor anmelde henne da? For alt han vet så kan hun ha vært like full og tenkt akkurat det samme, og anmelder bare han for det samme...... Det er ikke vits og lage kvalm om det ikke er nødvendig.
Tenkte ikke over det før mrvangen sa det, men... easy??? Er ikke dem veldig små da? Jeg tror nökken skal være den størrste, og de er små nokk dem... For å si det på en annen måte: har du lite tiss?

Scha
Sitat av Scha
Tenkte ikke over det før mrvangen sa det, men... easy??? Er ikke dem veldig små da? Jeg tror nökken skal være den størrste, og de er små nokk dem... For å si det på en annen måte: har du lite tiss?

Scha
Vis hele sitatet...
Det Scha_egentlig_prøver å si: "Jeg har stor tissefant!!!"
I DO!! I DO!!

Scha
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Scha
Tenkte ikke over det før mrvangen sa det, men... easy??? Er ikke dem veldig små da? Jeg tror nökken skal være den størrste, og de er små nokk dem... For å si det på en annen måte: har du lite tiss?

Scha
Vis hele sitatet...
Nå feilinformerer du. Easy er kondomer for ungdomer som er "enklere" å sette på. Hvorfor de er det vet jeg ikke. Näcken eller Nøkken er de der knudrette kondomene som jenter enten elsker eller hater. Og OKEIDO er kondomen for de med store elefanter.
Personlig liker jeg Black Jack fordi at den er så METAL! \m/

^_^

Sitat av ElroY
Men sånn jeg forstår det, så virker det ikke som Duxo føler seg voldtat. Han lurte bare på hvordan han kunne finne ut hvvem hun egentlig var. Så hvorfor anmelde henne da? For alt han vet så kan hun ha vært like full og tenkt akkurat det samme, og anmelder bare han for det samme...... Det er ikke vits og lage kvalm om det ikke er nødvendig.
Vis hele sitatet...
We were le joking, jo american pigdog!
Sist endret av Mullah; 30. juni 2005 kl. 19:11.