Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1040
∮ F dr = 0
Da var det endelig, VG lista Topp 20 i Oslo igjen da. Den 18. Juni.

Noen som skal dit, eller blir det for lite av den elektroniske musikken?
Er det ikke bare musikk for fjortisser her da? Bertine, Sandra og disse andre idiotiske artistene da som opptrer?

Men saken fra en annen side, så er det vel et enormt liv der kan jeg tenke meg. Så det er vel også en av grunnene til å stille opp!

Ikke at jeg reiser fra Jæren, rett utenfor Stavanger for å få med meg dette...
Er flere artister jeg har lyst til og se
De Lillos
Briskeby
Kaizers
Skillsmissebaren
Madrugada
Jorun Stiansen <3

Ellers er det bare drittmusikk i mine øyne

EDIT : Are og Odin please skyt meg
kreativ nerd
devotio's Avatar
Siden jeg er i byen kan det jo være jeg tar meg en tur, men ikke sikkert jeg blir lenge. Det er vel greit nok, det samler folk og er bra for byen.
Sitat av frgz
Er flere artister jeg har lyst til og se
De Lillos
Briskeby
Kaizers
Skillsmissebaren
Madrugada
Jorun Stiansen <3

Ellers er det bare drittmusikk i mine øyne

EDIT : Are og Odin please skyt meg
Vis hele sitatet...

Der sier du noe. De Lillos har jeg sett før, og de er dyktige. Liker dem. Skillsmissebaren kunne vel også vært litt morsomt.

Men for å si det sånn; ikke skyt deg, la oss skyte Are og Odin. Slike artister får meg til å vurdere mord.
Are & Odin er vel de eneste som jeg ville gidda å hørt på av de artistene.
Godt mulig jeg tar en tur innom hvis det er fint vær.

Men bare fordi Briskeby spiller.
Kanskje ikke artistene er topp, men det er ekstremt bra stemning. Jeg har ikke vært i Oslo, men i Tromsø var det vill stemning Og lydanlegget de har er noe av det villeste jeg har hørt ever!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmm, sitte på aker brygge og ta en pils og høre på greiene hadde jo vært greit nok... Men soetnos: ikke skyte Are og Odin, gutta er jo geniale Tror de bruker samme scene på det greiene her som de brukte på 100-års markeringa, ettersom den scenen står der fortsatt..
-totto
Er jo egentlig stemingen som teller, og har man ikke noe å gjøre, kan man vel godt ta seg en tur dit. Men dette er jo et gode kun for di som er i Oslo den 18'. Jeg for min del er ikke i Oslo før den 25'.
Iron Maiden 28' \00/
Sitat av soetnos@dANI
Men for å si det sånn; ikke skyt deg, la oss skyte Are og Odin. Slike artister får meg til å vurdere mord.
Vis hele sitatet...
Hva kommer da Jorun Stiansen til å drive deg til? Columbine 2, coming at a school near you..?! Nei, Are og Odin ville jeg heller valgt framfor mange andre.
Var på VG Topp 20 i Bergen for et år siden tror jeg. Det var bare pga Nightwish. Det var så mange småunger der fordi det var 3-4 idoler som var der. Måtte holde ut med dem fram til Nightwish. Au
Ingen som skal på Norwegian wood? System of a down skal spille.
sikkert dumt spørsmål! finnes det en link til konserten?
prøvde å finne noe på lista.vg.no. litt rart at de ikke har noe om det der..

lyst å ta meg en tur til oslo, hadde passe bra den 18ende.
noen som har en fullstending liste?
Sitat av thomaseh
sikkert dumt spørsmål! finnes det en link til konserten?
Vis hele sitatet...
http://rita.nrk.no/community/backsta...p?NyhetsID=176
Vg lista suger! er jo bare dårlig musikk der.

Jeg for min del skal til bergen på hole in the sky festival
Gleder meg som en liten unge på juleaften!
Sitat av buffy
Vg lista suger! er jo bare dårlig musikk der.

Jeg for min del skal til bergen på hole in the sky festival
Gleder meg som en liten unge på juleaften!
Vis hele sitatet...

så fint for deg da, men det var da strengt talt ikke det vi var ute etter å høre.

Jeg f.eks skulle på den konserten, men en lei ankelstrekk satt en stopper for Topp 20 konserten og Norwegian Wood. kos dere!
buffy: hvis du ikke liker musikken på topp 20 er det jo bare og kjøpe _masse_ musikk du liker, så blir det jo bedre Jeg skal nå ihvertfall dra til tromsø by den 5. juli