Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 663
Heyhey! Har et par spørsmål om attentin.

I sommer tok jeg attentin i forbindelse med fest 4 ganger spredt utover juni-august og har ikke brukt det siden, men begynte plutselig og tenke på dette her om dagen og jeg aner jo ikke hvor farlig det er. Er det noe stress?
Dosene var 1 pille hver kveld, 1/2 på vors og resten 2-3 timer senere.
Er det noe jeg bare bør styre unna, eller kan jeg ta det noen ganger i året?

Prøvde speed back i 2017 men det syns jeg ble for intenst og hadde ikke rørt noe lignende før attentinen i sommer. Likte mye mer de litt chillere turene på attentin kombinert med alkohol.
jeg bruker det vær dag, (resept) gått fint så langt disse årene
Såkalt Aussie Crack.. Hehe, joda. For all del. Langt snillere enn gategreier for sure =)
Funker helt knall for en kveld ute med partying. Bare pass på å ikke overgjør det og hold deg hydrert i tillegg til å passe på alkohol inntaket.
Du merker alkoholen dårligere, så det er lett å få i seg for mye å drikke.
Eneste som kan bli litt kjedelig er hvis du får for godt hyperfokus, men da har du tatt for mye, så hold det moderat og innafor terapautiske doser på max 20mg spredd utover natta for en jevn å fin boost. Rundt hver 4 time er en fin tid for påfyll om det er IR formulering.