Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 848
Noen av dere husker kanskje det lille spillet jeg lagde for snart et halvt år siden. Sten, saks, papir het det(ligger enda oppe på http://home.no.net/tordyols, men med en del feil).

Vel, det har gått en stund siden jeg har gjort noe relatert til php og html og de greiene der, men så brakk jeg armen for to dager siden, og måtte finne meg i å være inne. Selv med kun en fungerende arm har jeg nå bygget opp en liten fortsettelse på sten, saks, papir. Jeg har kun jobbet med med designet, og har kommet fram til tre muligheter. De er alle sammen bygd på det sammen, bare med andre farger.

Så, hvilken liker dere best?

[edit]
Jeg tåler kritikk også, regner med dere har en del.
[/edit]

[edit2]
Hvis noen lurer er den tomme linja til informasjon under spillet(selv om den informasjonen kommer til å være meget mager :P)
[/edit2]
Sist endret av tjukka; 12. april 2004 kl. 17:38.
Trådstarter
Nr. 1:

Orginal
Trådstarter
Nr. 2:

Grå
Trådstarter
Nr. 3:

Xray
Redigerknapp! ikke post 4 på rad.
Trådstarter
Går ikke ann å legge inn fire bilder på en post, derfor. Flere som vil klage på det, men ikke har noe å si om saken?
Legg en link til bilde på ditt webområde hos Start?

Nok om det, kritikk på designet. Hva skal det egentlig forestille? Det ble ikke noe spesielt fint sånn som du har laget det. Mener nå jeg. blir bare en haug med "skygger".
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Likte egentlig ikke noen av forslagene dine. Legg litt mer arbeid i de selv om du har bare ei hånd.
Dette er totalt off topic, men du burde kjøre Ad-aware eller Spybot. *peke på mywebsearch* :-]
grå var best...
skriv stein. sten er så stygt!!
Hva med ALLE!! lag meny med fargevalg, eller noe
Trådstarter
Takk, vet det med mesearch, hadde tenkt å ta det i kveld, vet også det med sten/stein, men jeg gjorde det på trass, skal ordne opp i det.
synes du burde lage designet mye mer rent, pent og profesjonellt når du først gidder å kode et spill. og også lage en funksjon som er at man automatisk kommer videre når man velger et av alternativene.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Synes absolutt ikke det passet inn med fotografier der, synes du kunne tegnet dem i flash/illustrator om du har litt tegneskills Også synes jeg du kunne hatt en eller annen form for resultat: "Du har vunnet 5 ganger, tapt 3 og hatt 2 uavgjort." f.eks.
Trådstarter
doh, alt dere sier om sånne tekniske ting kommer, det eneste er med tegninger, som jeg har vudert, det kommer det og.
hvis alt skal forandres og alt nytt kommer, så hvorfor legge den ut til whip nå, hvis den ikke er sånn den skal være?
det var ikke noe fint... det avr kjedelig egentlig. xray var litt tøff, men de andre var ikke noe særlige.