Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 740
noen som har hørt pale forest?
noen som har noen mp3 fra dem?
Ja, har hørt pale forest. Har albumet Of Machines and Men...

Skal se om jeg ikke får lastet opp noe greier til deg, evt. gi deg ftp'en min slik at du kan laste ned fra meg.. Men nå er det konsert med katatonia neste..
Trådstarter
hadde vert ypperlig om du hadde lagt det på en ftp.
Hehe, vi så faktisk Pale Forest på Blue Monk en gang før jul. Tror vi var fire tilskuere eller noe. Det var ikkenoe spes kult, men en kamerat syns hu dama som sang var så fin.

Uhm, ja, det var ubrukelig, men du spurte.
Som totning så har jeg selvfølgelig hørt om Pale Forest Har et par album liggende på mp3... "of machines and men" og "exit mould" to be exact. kan sikkert ordne noe sending på dem om du vil ha
Trådstarter
jaxxa: har du en ftp med dem på eller har du mulighet til å sende dem via DCC på IRC?



jeg jobber sammen med bassisten der og da må jeg liksom høre litt på hva salgs musikk det er.
vi tar det til uka saroth kan sende deg på irc da... bruker linja til mye annet nå i helga....
PM sendt...
har du fått tak i noe enda?
Trådstarter
har fått tak i et album. husker ikke navnet.