Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1036
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Var og så Jack Black's School of Rock her om dagen, og ble vanvittig imponert.

Filmen er vittig, morsom, rørende og full av festlige poeng og småvitser. Som en typisk underdog-film er den ekstremt beregnelig, og det er ingen store overraskelser. Men morsom, det er den definitivt. En god film å ta med seg en date til også, siden it's all good clean fun, og man forlater filmen med en skikkelig feelgood-følelse.

Verd å se!

h
Jo takk...har vært sugen på den siden Black var på David L. Show.

Har bare funnet en dårlig dårlig dårlig cam release på nettet, så hvis noen har en bra rip liggende, så er det bare å uppe

ftp://upload:upload@80.202.41.44:31337
Jack Black er intet mindre enn genial, men jeg anbefaler å vente på en god dvd-rip, eller å se den på kino. En dårlig release vil bare ødelegge hele filmopplevelsen.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
.. spesielt på denne, hvor lyden er noe av det viktigste. RAWK!

h
N5k: Du nekter blankt å gå på kino eller betale for å se den..?!
Kan godt betale for å se den, men jeg gidder ikke gå på kino. Har ikke tid anyway...
oh my! det er på tide jeg finner igjen loginen min til n5k-ftp.. jeg håper du får tak i den ninja ;D
ifølge filmweb må vi i Norge vente helt til 23. april for å få sett den på kino

http://www2.filmweb.no/film/article....rticleID=27039

Det er ikke bittelitt aktuelt engang...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Trådstarter
Kommer ikke på kino før 23. april? Det høres direkte usannsynlig ut - den har vært ute i USA i flere måneder... Trodde filmer ble distribuert over Europa sånn mer eller mindre jevnt, jeg?

Hmm..
h
Det var jo utrolig langt frem i tid.

Jeg så den for en måneds tid siden, mener det var en screener. Helt ok kvalitet når man kjørte det over på tv-skjerm.

Og filmen var koselig og fin, Black er en god mann på film. Merk at jeg så denne filmen rett etter å ha sett de 6 HBO episodene om Tenacious D, jeg var heltent på dem akkurat da... Det førte naturligvis bare et noe bedre inntrykk av filmen enn om jeg hadde sett den før.
SharQ: Neida, det tar laaang tid før filmer kommer over atlanteren. Jeg var i USA for et par år siden, og de hypa Fast And The Furious opp overalt. Det var vel i Juli, filmen dukket ikke opp i Norge før November/Desember hvis jeg ikke tar helt feil, og dette var jo en veldig kommers film også. Jeg så reklamer der for flere andre filmer også, som ikke kom til Norge før på nyåret, så det tar gjerne et halvt år..
Det var jo det samme med Ali G In da house. Det kom jo dvd-rips av den 5måneder før den kom på kino i norge
Jeg har sett filmer der over noen ganger og så sett dem igjen i Norge, tror det varierer veldig hvor fort de kommer til Norge. Kjennte oppfølgere som LOTR eller Star Wars blir lansert temmelig kjapt i Norge, men mindre kjennte filmer kan ta mange måneder, eller de kommer ikke i det hele tatt.
Hva gjør man egentlig når man ikke får sove? joda...man ser film...School of Rock var konge...og takk SharQ for at du minte meg på at jeg skulle se den
▼ ... noen uker senere ... ▼
School.Of.Rock.PROPER.DVDRip.XviD-DMT <- grei kvalitet væffal
Hjelper ikke når det selve filmen er så dum som det går ann å bli. Den var funny en stund, men så kom alt det forutsigbare som gjorde det nesten pinlig å se den ferdig.

Møkkafilm.
Alt det forutsigbare?
Høres ut som ALLE nye filmer jeg har sett det siste året omtrent!

Gleder meg til denne, tho...digger Jack Black.
School.Of.Rock.DVDR-SVENNE <--- meeget bra kvalitet

er ikke ftp(upload) oppe ?
School.Of.Rock.PROPER.DVDRip.XviD-DMT


http://66.90.75.92/torrents/1218/Sch...EFnet].torrent

there
Opprinnelig postet av ninja5000
Alt det forutsigbare?
Høres ut som ALLE nye filmer jeg har sett det siste året omtrent!

Gleder meg til denne, tho...digger Jack Black.
Vis hele sitatet...
Forutsigbare var kanskje feil ord. Alle klisjéene du hadde forventet kom som perler på en snor passer vel bedre.