Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1556
Har for første gang i mitt liv prøvd å lage elektronika.
Er egentlig, og har alltid vært, en råkkegutt. Har spillt i forskjellige rocke- og metal-band i 12 år, men fant ut at jeg måtte prøve meg.

Installerte Reason, og dette ble resultatet etter ca. en time.

Vad tycks?

Jeg er selv rimelig fornøyd, siden jeg ikke har noen forutsetninger for å mekke god elektronika. Hører ikke på det heller
En smule ensformig, tho...
very impotent freak
Delusional's Avatar
Litt ensformig, men ellers SYKT!

Edit: Fjernet animert bilde - Crew v/Dan
Selvet beatet er for mye hiphop og for lite monoton elektronika. Ellers synes jeg det var stilig.
hahaha.. mario (andre brett) på nintendo!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
vel, man kan høre at du bare har brukt en time på den.
very impotent freak
Delusional's Avatar
Bare så det er klart gir jeg mine reviews, etter: Hvor mye tid du har brukt på det, og hvor god du regner deg selv som.
Jeg ville kanskje brukt noen andre jingles. Beaten etter min mening var litt stilig. Ble kanskje litt for mye jingles oppå hverandre mot slutten..
Humm humm.

Jeg tror du sitter inne med et potensiale, absolutt. Selv om dette høres litt for mye ut som dataspillmusikk for meg.

Men keep up the work!
hehe, skulle dette være bra?
om noen hadde rappa over haddet det blitt bra....

ikke det at jeg liker rap, men jeg får litt Dr.Dre Assosiasjoner
Joda, sangen snurret rundt cirka 4-5 ganger før jeg jeg oppdaget at den sto på repeat. Med andre ord, ikke så utrolig variert og kreativt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
ja det var sprø saker, men likte den forsåvidt. fikk litt mario-tendenser.
blipp blipp blippeti bliip, fengende rytme gs2k med den digeridoo greia i bakgrunnen.
Tror du burde holde deg i forskjellige rocke- og metal-band i 12 år til :P
Synes det høres ut som en sprø reklamesang :P
Fingen ned for denne. Denne var skikkelig dårlig spør du meg. Treig, og dårlige toner.