Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 3998
HEisann. tenkte jeg skulle dele denne lille gullete greia med dere.

så du ønsker gratis sms? fra ditt eget nr? Det er mulig og ekstremt lett.. du trenger kun 2 ting..

1. et tomt kontantkort (noe maaange har)
2. easysms.exe


Hvordan det virker? jo, du betaler egentlig 10kr per 13 meldinger.. noe som jo er greit.. MEN.. har du tomt kort, så kan de ikke trekke noe.. og ergo.. GRATIS! kos dere.. dette programmet er like enkelt som det er genialt..

her henter du easy sms.
GRATIS SMS
Genialt da!

men hva når man sender xxx antall mld når du er tom på et
kontantkort, og du lader opp kortet. vil ikke de pengene da
trekkes
av kortet?
Hehehe ikke bruk easysms hvis du skal bruke en kort som du fyller penger på.
DrMatrix: går fint på telenor RK, men på netcom blir man visst trekt når man fyller på... vet ikke om det gjelder easysms også eller kun "sende-sms-som-faen-noen-timer-etter-at-penga-tar-slutt-på-kortet"-opplegg.
Trådstarter
jeg har hatt -8 kr på kortet LENGE.. ikke noe trukket.. har fylt på et par ganger.. ikke noe trukket.. og jeg har sendt over 1000 sms med dette.. (på en uke) pluss brukt det i 3 måneder.
kanskje på tide å finne frem mitt gamle ringkontantkort for å spare litt penger
fett program da *juble for deg*
Opprinnelig postet av Fake
jeg har hatt -8 kr på kortet LENGE.. ikke noe trukket.. har fylt på et par ganger.. ikke noe trukket.. og jeg har sendt over 1000 sms med dette.. (på en uke) pluss brukt det i 3 måneder.
Vis hele sitatet...
Du må ha en kort som er aktiv siden du får passordet sendt på det nr. Hvis den er sperret så funker det ikke.
telenormobil.no er også et alternativ, de trekker ikke penger fra kortet selv etter du fyller opp. (eneste du trenger for å sende gratis sms er et tomt kontantkort)
Trådstarter
Opprinnelig postet av jic
Du må ha en kort som er aktiv siden du får passordet sendt på det nr. Hvis den er sperret så funker det ikke.
Vis hele sitatet...
Nr mitt er aktivt det.. er bare ikke penger på det... og jeg fikk aktiveringsmeldingen også... var ikke noe problem i det hele tatt..
Dette var genialt!!
Trådstarter
jupp jeg vet.. jeg er faktis ganske genial generellt sett også. p.s. ikke fall for fristelsen med å sende et par hundre meldinger til noen du ikke liker.. de blir jævlig sure... sendte 600 meldinger med teksten "spam spam spam spam spam" til ei jente jeg.. ho vart litt irritert ja.. men det var verdt det.. tok meg 2 minutter å sende de meldingene.. og tok LITT lenger tid for ho å slette..hehehe..
Statestikken min viser at jeg totalt har sendt 4868 meldinger. Og det bare på et par mnd.
Har brukt EasySMS en stund nå. Hele sommeren.
Det er genialt. Har ladet kortet et par ganger, men ikke blitt trekt.
Snadder...
Better than thou.
Dette programmet har vi da prattet om flere ganger før?
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
ja, det har vi... jeg har sendt ca 2000 meldinger med det programmet. bruker kortet til vanlig. blir trekt på ca 10% av de 10 meldings pakkene jeg får.. men det som skjer med netcom, er at man kommer i minus, men etter at klokken passerer 24 om natten, da blir det nullstillt... sånn er det hvertfall hos meg.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av tnt
ja, det har vi... jeg har sendt ca 2000 meldinger med det programmet. bruker kortet til vanlig. blir trekt på ca 10% av de 10 meldings pakkene jeg får.. men det som skjer med netcom, er at man kommer i minus, men etter at klokken passerer 24 om natten, da blir det nullstillt... sånn er det hvertfall hos meg.
Vis hele sitatet...
vg

- Vi forstår at dette kan skape problemer for foreldre og andre som rammes. Kontantkortkontoene vil nå bli nullstillet automatisk eller manuelt, med mindre slike overtrekk skjer som et mønster, lover hun.
Vis hele sitatet...
Så om du er uheldig kan netcom merke "mønsteret" ditt
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
jaja, har brukt det i over ett halvt år, så vi får nå se... uansett har jeg spart en del :P
Hva med oss som har abonnement da? finns det ikke noe tricky til det? uhuu
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Kan skaffe kort som du kan sende uendelig sms fra. pm meg
hmm... hva skjer om telenor finner dette ut?? har sendt 800 meldinger nå på to timer..
Hvis du har kontantkort i ditt navn kan de jo lett få tak i deg. Kjøp et netcom kort til 150kr, uten å gi fra deg navn og slikt.
jepp, men hva kan de gjøre?
Ingenting!

Har du telehor ring kontant så kan de ikke gjøre noe. De har ikke
lov å sende regning på noe. Du kjøper en vare (rk kortet) og thats it!

Om de virkelig bryr seg så kan de jo ta en telefon til deg å spørre hva du driver med, men det tror jeg nok ikke skjer!

Enjoy sier jeg bare...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ein kamerat av meg hevder at easy sms er opp igjen.
Stemmer dette?
Har penger på kortet, så eg vil ikkje prøve..
Nokon som veit.
I så fall: Hurra!
EasySMS er oppe og fungerende.
Hvis man har abonnement, blir det trekt av abonnementet eller av kontantkortet hvis jeg oppgir kontantkortkoden eller no?
Kontaktkortkoden? Hva snakker du om?
Om du har abonnement på nummeret du vil sende fra, er det abonnementet den trekker fra.
2000 meldinger på en uke.. 800 meldinger på 2 minutter..

Hva er greia deres.. har dere så vanvittig mange venner eller sender dere bare spam? Skulle tro det var postcount på sms..
Har fått det til å fungere, men funker det om ein ikkje har pengar og?
Har penger, og har sendt litt meldinger...

Utrolig kjekt, har savnet det!
Er det en spesiell grunn til at de har åpnet igjen?

De har jo ikke beskyttet seg mot noenting siden sist...
Funker dette enda?

jeg får ivertfall ikke noe passord når er oppretter konto :'(
Trodde Easy SMS var nede jeg.. Jaja.
Fint det er oppe igjen da..
tror det har vært oppe siden torsdagen...
Opprinnelig postet av Fake
jeg har hatt -8 kr på kortet LENGE.. ikke noe trukket.. har fylt på et par ganger.. ikke noe trukket.. og jeg har sendt over 1000 sms med dette.. (på en uke) pluss brukt det i 3 måneder.
Vis hele sitatet...
Men i programmet står det jo at jeg er trukket med -1 når jeg sendte den første meldingen! jeg får ikke en regning fra EASY SMS i stedeen da??
Hvis man har penger på kortet og sender melding med EasySMS, så blir man ikke trukket hvis man har Telenor? Er det så ?

genialt da!

Cleaned. -spellingnazicrew2k
Registrer dere på http://www.mother.no/ og send 50 gratis SMS i måneden fra den siden.
Opprinnelig postet av Ulopolitanus
Registrer dere på http://www.mother.no/ og send 50 gratis SMS i måneden fra den siden.
Vis hele sitatet...
får 50 kun hvis du har mother kontant kort abb. 10 for vanlige
:-) genialt ting... TAKK for tipset.

lagde dette unix scriptet som sender sms via easysms.no dersom du har curl (curl.haxx.se) innstallert. null feilsjekking da... use with care :-)
Funker ikke med spesialtegn som ! og sikkert mange flere da dette er et ekte femminutters script jeg slang i hop slik at servern min kan sms'e meg dersom den føler for D. HereYaGo:

Kode

#!/bin/sh
# send sms via www.easysms.no
#

MYPHONE=XXXXXXXX
MYPASS=XXXXX

if [ "$2" == "" ]; then
        echo 'usage: smssend number "message"'
        exit 0
fi

RECIEVER=$1

MESSAGE=`echo $2 | sed -e 's/\ /%20/g'`

curl -A 'EasySMS-NO 1.0' -d "type=3&phone=$MYPHONE&password=$MYPASS&recipients=$RECIEVER&sms=$MESSAGE%2E%2E%2E" www.easysms.no/client/connect.php
for ordens skyld så kallte jeg scriptet smssend... (som d jo går fram av feilmeldinga...) meldingsteksten må være i mellom " "
Sist endret av neurotor; 24. november 2003 kl. 10:19.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takk! neurotor for det fine unix scriptet ditt. Nå slepper jeg å bruke remote desktop for og sende sms med easysms Takk igjen
Må man ha wap og java telefon og laste ned det programmet til telefonen, eller instalerer man det på PCen?
Shibby: man installerer det på pcen:

Et litt finere sms send script. laget ut fra neurotor sitt script.

#!/bin/sh
# send sms via www.easysms.no
#

MYPHONE=XXXXXXXX
MYPASS=XXX

echo "Hvem skal du sende meldingen til?"
read RECIEVER
echo "Hva skal det så på meldingen?"
read melding

#RECIEVER=$1

MESSAGE=`echo $melding | sed -e 's/\ /%20/g'`

output=`curl --silent -A 'EasySMS-NO 1.0' -d "type=3&phone=$MYPHONE&password=$MYPASS&recipients=$RECIEVER &sms=$MESSAGE%2E%2E%2E" www.easysms.no/client/connect.php`
echo -e `echo $output |
replace "<status>" "\n<status>" |
replace "<status>" "Noe rartt\t\t" |
replace "</status>" "\n" |
replace "<price>" "Denne meldingen kostett\t"|
replace "</price>" "\n" |
replace "<account>" "På din konto har du igjent" |
replace "</account>" " meldinger" |
replace "<currency>NOK</currency>" "" |
replace "<message1> " "\n\nDu har " |
replace ".</message1>" " igjen.\n"`
Sist endret av Adrian; 3. desember 2003 kl. 00:00.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
noen som vet om dette enda funker ?
Hvis du leser kundeavtalen, så tror jeg faktisk at Telenor / Netcom har lagt til slik at de plutselig kan dumpe en regning på 20k rett i posten til deg. Så om det funker så ville jeg vært forsiktig.
well, ja, jeg venter enda på mail fra login skjemaet så det kan virke som det ikke virker..