Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1362
Finnes det og hvordan kan jeg få det til? litt kult å ha på LAN?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Søk på forumet. Søk etter "remote admin" "radmin" og "remote administration"

Søk på de samme tingene på GOogle.
ja du må finne trojanske hester
Er det program som VNC du tenker på?
http://www.realvnc.com/
Sist endret av FoxMuldyr; 2. november 2003 kl. 15:47.
Finnes lite med "hacking på 1-2-3" programmer, du må kunne litt om datamaskiner.

Søk google og les mye..leslesleslesles...
Styring av andres maskiner på lovlig metode: PCAnywhere og VNC

Ellers må du nok ta deg til av andre trojaner som alle andre har virus beskyttelse mot.
Tror nok det er net bus eller sub seven han er på jakt etter.

Sub Seven:
http://www.hackemate.com.ar/sub7/

Sub Seven er mest brukt, og kanskje best?
Aner ikkje.
Uansett, er litt teit..Kjekt ei lita stund.
Perfekt til å skaffe passord til feks Messenger,e-mail++

Edit:
Fjerna nokre føle skrivefeil
Sist endret av Nimbus; 2. november 2003 kl. 15:57.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Vil du styre en maskin uten at personen skal være klar over det, bør du bruke trojanen SubSeven (www.subseven.ws) programmet er ikke så veldig oppdatert, men det fungerer veldig bra. Problemet med subseven er at det blir oppdaget av alt som er av antivirus, for å gjøre trojanen upåviselig av antivirus, kan du finne software på www.sinred.com som gjør dette.

Hvis du derimot åpenlyst skal en annen maskin kan du bruke programmet "Remotely Anywhere" du finner det på download.com
Beste måten hvis de har antivirus er nå bare å programere et trojan i VB(som er forholdsvis enkelt) Så vidt som jeg vet skal ikke noen antivirus merke det....
jeg har positiv erfaring med PCAnywhere. jeg lurte på hvilke gode alternativer det finnes til PCAnywhere her om dagen. Sånn sett var det bra at denne threaden kom
Back Orifice..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvis d kan me Vb, så kan jo man bare finne litt koder her og der.
Det skal gå ann på en måte og bruke cmd (windows commander)
▼ ... over en uke senere ... ▼
pest det er tingen jævla rått.
Finner det på www.astalavista.com
www.astalavista.com var det før et kiddescript som kunne gjøre det mest tenkelige ting med en datamaskin. Dette heter
Let Me Rule.
Google er din venn
Har gode erfaringer med Funk proxy, brukes på ca 1000 pcer på arbeidsplassen min. Funker alltid!