Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 894
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
så fett ut da.. det eneste som var dritt er at man må laste ned meldingene sine etterpå.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Jeg sender ikke over 55 meldinger per måned, men det er jo fett for de som gjør det...
Sist endret av SilverKhan; 8. oktober 2003 kl. 11:01.
Opprinnelig postet av SilverKhan
Jeg sender ikke 55 meldinger per måned, men det er jo fett for de som gjør det
Vis hele sitatet...
Hva har det med denne tråden i det hele tatt å gjøre? Dette er en usaklig post, og slike kan vi spare oss for i fremtiden. Grunnen til at jeg ikke sletter den, er for at da kan kanskje flere folk se hva som ikke skal postes...

----

Programmet fungerer fint det, har sett det i funksjon flere ganger, men det at man må sjekke om man har fått nye meldinger manuelt er litt kjipt, det burde vært en funksjon for det jah..
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
___________FEIL____________
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Du må sende 55 meldinger med buddy hvis det skal lønne seg...

55meld*1kr = 55kr
55meld*0,10øre+49kr(fastpris)=54,5

sikkert noen som har billigere sms enn 1kr da...

edit:
kan bli veldig lønnsomt da

0,1*1010+49=150

1*1010=1010
Sist endret av SilverKhan; 15. oktober 2003 kl. 12:29.
Ideen er god, men jeg tror ikke java er bra nok for detta enda, jeg synes java er ganske tregt å skrive på (resultatlister i spill o.l.), og skal man skrive en hel melding slik, går det ikke særlig bra... Og man må jo i tillegg betale for data som lastes ned, så hvis det settes litt på kanten at du har veldig mange venner, kan dette også koste....

Må ikke bare se på pris fra leverandør.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Skulle man ikke laste ned javaprogrammet en gang da? blir vel nesten som et spill man laster ned. Da trenger man ikke betale igjen og igjen.
Buddy SMS er gratis å laste ned. Det koster 10 øre å sende og motta en melding. Du får bruke Buddy gratis i en uke. Etter prøveperioden koster Buddy 49,- kr pr. mnd
Vis hele sitatet...
very impotent freak
Delusional's Avatar
vet om en java tjeneste som kostr 30KR. Men da er jo alle kompisene dine nødt til å ha det og. Det er det som er problemet...
teknisk sett så er det ikke sms, det går over http, og de som driver det har ingen direkte kostnader knyttet til det.
Mange ufordeler med dette systemet da. Motparten må ha programmet på mobilen og ha det kjørende for å mota.
very impotent freak
Delusional's Avatar
det er rett og slett tåpelig. Men jeg vil selv tro at i fremtiden blir det et slags internt program i telefonene som resulterer i gratis/billig "sms". Slik at alle som kjører ericcson kan sende meldinger til andre ericcson... (bare ren spekulasjon)
Man laster ned data når man mottar også, det blir likt som å motta mail det... Er ikke store mengene.. men alt kan bli stort til slutt.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Opprinnelig postet av morten
Hva har det med denne tråden i det hele tatt å gjøre? Dette er en usaklig post, og slike kan vi spare oss for i fremtiden. Grunnen til at jeg ikke sletter den, er for at da kan kanskje flere folk se hva som ikke skal postes...

----

Programmet fungerer fint det, har sett det i funksjon flere ganger, men det at man må sjekke om man har fått nye meldinger manuelt er litt kjipt, det burde vært en funksjon for det jah..
Vis hele sitatet...
Jeg venter tålmodig på et dementi...

Den første måten var kanskje en teit måte å påpeke det på, men jeg er så lei av sånne "nesten-gratis"-tilbud, også står det med liten skrift at det koster en halv mill etter to uker....
Sender man mange sms er nok dette er bra tilbud, for de som har type f.eks
Hvorfor betale for de såkalte "SMS"'ene når du kan sende meldinger gratis?

Finnes jo MSN/IRC/e-post java clienter.

Latterlig prosjekt, med villedende markedsføring ("SMS").
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av tore-
Sender man mange sms er nok dette er bra tilbud, for de som har type f.eks
Vis hele sitatet...
De som har type?