Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1177
Hei.

Jeg og noen andre komiser sparer til russebil og er ute etter sponsorer der vi kunne ha hengt opp evnt logoen til et firma på bilen mot betaling.

Vi lurer bare på hva som er en vanlig sum å spørre om ang dette. Hva som er for mye og hva som er for lite.

Takk for svar
Ikke vet jeg, men det jeg tror er at det ofte er en relasjon (familie, venner, arbeidsforhold) som gjør at noen blir sponset.
Tror det kommer lite penger fra annet enn arbeid og evnt familie.

Del fleste andre sponser nok mer i tjenester (trykk for eks, rabatt på stereoanlegg osv)
Når jeg var russ (på et lite sted), så hadde vi van. Det var ikke jeg som var ansvarlig for å fikse spons, så jeg er ikke helt sikker på hvordan alt fungerte, men jeg vet at vi hadde en logo av vår favoritt kebabsjappe på bilen, og vi fikk 50% på alt kjøp i helger. Jeg er ganske sikker på at den lille logoen hanka inn minst fire siffer.
Det vanligste er vel at du får tjenester ting rabattert eller gratis.

Vi fikk ganske my bildeler gratis i bytte mot logo til den lokale huggern, måtte komme å skru ut selv.

Mat til treff aav lokale kiwien, der jeg jobbet. Fikk og øl til øltest i russeavisa, men det var vel mer under bordet.

Anlegg fikk vi rabatt på da han ene jobbet i HiFi klubben.

Eller så var det kanskje 500 til bensin her og der i bytte mot logo på bilen.

Ikke var kravstor og ta imot det du får!

Kebabsjappa fikk gratis logo da vi elsket det stedet hehe