Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 639
En kamerat av meg har email konto på online.no.( ****@online.no)
Han veddet på at jeg ikke klarte og komme meg inn på mailen hans Problemet er at vis man skal ha et nytt passord der, så får man det i posten noen dager senere Så ekke like lett som på hotmail hvor man bare går på glemt passord og svarer på noen spørsmål...

noen som vet om en måte jeg kan få tak i passordet hans ? noen programmer som fikser dette ?
Om du har fysisk tilgang til pcen hans, eller han er ekstremt godtroende kan du jo installere en keylogger.
Trådstarter
17 0
Keylogger kan jeg få til Takk for den

Noen som vet om en annen måte ? som ikke innebærer at jeg må inn på pc`n hans ?
Du kan jo egentlig si at han har vunnet hvis du må ty til oss for å finne det. Du kan jo bestille nytt passord og saumfare posten dems hver dag, men det virker jo bare absurd og teit.
du kan lett sniffe trafikken hvis du er på samme wlan/lan
Trådstarter
17 0
Vet jeg egentlig har tapt. Har fått tak i pw på msn hans, og rcon på cs serveren hans, mangler bare denne..

Vil helst ikke ty til og rote i posten dems : p
Sist endret av eXtreM_; 27. februar 2007 kl. 15:10.