Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1125
Anonym bruker
"Elektronisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble nulig fersket for å ha røyker tjall. Moren min sa det luktet i hele huset.


Men lukter det virkelig så mye hasj av klæra flere timer etter at man har røyket?

Weed? Ja... Men hasj er jeg skeptisk til.
Ja hasj kan luktes både langt å lenge.
Mekka litt hasj igår etter noen timer syns jeg ikke det luktet noe som helst, gikk på butikken en snartur å hasj lukten slo imot meg når jeg åpnet døra hjemme igjen. Dette var flere timer etter både røyking å mekking.
Anonym bruker
"Elektronisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gudfaren Vis innlegg
Ja hasj kan luktes både langt å lenge.
Mekka litt hasj igår etter noen timer syns jeg ikke det luktet noe som helst, gikk på butikken en snartur å hasj lukten slo imot meg når jeg åpnet døra hjemme igjen. Dette var flere timer etter både røyking å mekking.
Vis hele sitatet...
Oja beklager, må legge til at vi røyket ute og dro hjem 4 timer etter vi hadde røkt
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det gjør det for folk som ikke røyker selv. Jeg har slutta og merker lukta sykt godt fra andre nå, tenkte aldri over det før når jeg røyka
Spesielt når det er kaldt ute så setter lukta seg i klær mye mer. 4 timer var lenge men det kan fort sitte så lenge. Ble tatt n gang I jula for noen år siden, da hadde jeg på meg to gensere pluss jakke utapå, gikk ut røykte ett bongtrekk og så gikk tur 30min før jeg kom inn. Med en gang jeg kom inn etter å ta av jakkene så spurte tanta mi om jeg hadde røyka.

Blir ekstra ille om du står i motvind eller holder gloa litt nærme klæra, går med jakka åpen eller står feks inni en garasje hvor lukten samler seg
Du venner deg til lukta rundt deg og merker den ikke etter en stund, det gjør ikke andre som ikke er sammen med deg. Det gjelder all lukt, også kroppslukt, for de som lurer.
Anonym bruker
"Skeptisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du med tobakk, setter lukta seg en del bedre enn selve hasjen.