Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4047
Hei! Jeg er student og har hatt min gode, gamle Lenovo thinkpad siden 2014 men nå skranter den og vil ikke lade. Ganske krise for holder på å skrive oppgave så må få hjelp til å overføre det som er på den til en ny pc…

Men jeg trenger ny pc som ikke koster mer enn max 8000 da det haster og jeg ikke har mer å bruke.

Trenger en bærbar pc som yter godt selv om jeg holder på med mye forskjellig (flere word dokumenter på en gang, 20+ faner oppe å går). Jeg vil også ha minst 8 GB RAM da jeg tar myye bilder som legges inn på pcen i RAW-fil.

Kom over denne her som jeg syntes virket greit men trenger noen ekspertisetips!
https://www.elkjop.no/product/data/b...B&gclsrc=aw.ds
Er denne her brukanes for mitt bruk eller har dere noen andre tips??

Mvh frustrert student
Kanskje det bare er batteriet som er gåent? Da er det vel billigst å kjøpe et nytt batteri ville jeg tro.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Kanskje det bare er batteriet som er gåent? Da er det vel billigst å kjøpe et nytt batteri ville jeg tro.
Vis hele sitatet...
Godt tips….

Anyway? Her er techradars anmeldelse av studentlaptoper i 2021. Varierer en del i prisklasse men det bør vel være noe å gå etter

https://global.techradar.com/no-no/n...-for-studenter
Den har lada fint helt frem til i dag, men i dag var det null kontakt… Så kan være det er batteriet ja, eller ladeinngangen.