Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1995
Anonym bruker
"Lettet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg har bestilt 2stk preworkout som inneholder DMAA/DMHA.

Tolletaten etterspørr "Faktura angående sendingens innhold og verdi må skaffes."

Er det bare for meg å laste opp faktura å håpe på at det blir videresendt med et tollgebyr?

Står klart og tydelig DMAA og DMHA i innholdsfortegnelsen på boksene.

Bare å laste opp faktura å krysse fingrene?
Last bare opp faktura men rediger bort evt ulovlige substanser hvis det står i tillegg en bare pwo på faktura
Anonym bruker
"Lettet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Hurdal1 Vis innlegg
Last bare opp faktura men rediger bort evt ulovlige substanser hvis det står i tillegg en bare pwo på faktura
Vis hele sitatet...
Står ikke noen ingrendienser kun navnet på pwo’en
Da er det bare å sende i vei. Hadde den vært stoppet for andre grunner ville du fått en annen type forespørsel.
Bodyshock både forfalsker pakkeseddelen og beløpet på pakken, så da slipper du både fortolling også slipper du at det er uthevet med fet skrift at den inneholder ingredienser i gråsonen.

Men ja. Last opp en faktura/kvittering på kjøpet slik at du fortoller riktig.
Anonym bruker
"Lettet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk igjennom ser det ut som selv om den ble sendt til Tolletaten, regner med de åpna og sjekka?
"Sendingen er tollbehandlet og sendes til mottaker."
Er jo ikke sikkert den ble åpnet. De ville mest sansynligvis bare vite verdien så de kunne beregne evnt moms og toll på sendingen din.
Anonym bruker
"Lettet Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Er jo ikke sikkert den ble åpnet. De ville mest sansynligvis bare vite verdien så de kunne beregne evnt moms og toll på sendingen din.
Vis hele sitatet...
Verdien som sender hadde satt til var 39euro.
Jeg lastet opp faktura på 110euro..