Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1644
Hei alle sammen.

I går opplevede jeg noe skikkelig skremmende, og jeg tenkte å forhøre meg med dere om noe lignende har skjedd med dere før.

Jeg og roommaten min satt å røyka en joint her i stua og så film. Vi satt å så 1917 i godt over en time. Ble riiimelig fjern, ganske fin grønning vi røyka på. Etter hvert så kjente jeg at jeg begynte å blø neseblo. Jaja tenkte jeg, og gikk på do for å tørke meg. Så måtte jeg pisse, også oppi hodet mitt så tenkte jeg "hva om jeg tisser blod nå?". Jeg gjorde ikke det, men mens jeg stirret på tisset mitt så begynte jeg å bli faen så svimmel. Dritsvimmel liksom. Etterfulgt av det så begynte jeg å riste som faen. Jeg fikk ikke til å røre meg eller å gå skikkelig. Det føltes ut som at jeg ble paralysert. Jeg begynte å svette noe skikkelig, også plutselig fikk jeg en diger suselyd i øret. Hørte jackshit, var akkurat som tinnitus. Jeg fikk ordnet meg et stort glass vann, åpnet vinduet på rommet mitt og la meg ned og prøvde å holde meg fast i den jævla spiralen jeg var i og ropte til roommaten min at jeg grønner ut og stakk og la meg. Jeg sovnet relativt fort, og våknet idag klokken 1500. Er helt fin idag og er i godt humør og form, men er helt satt ut etter hva som skjedde i går.

Jeg er en erfaren cannabisrøyker, og driver med regelmessig idrett. Jeg studerer det også, så er i relativ god dagsform. Er det noen av dere som kan forklare meg hva dette var? Helt sinnsykt skremmende.

Takk

De ristningene jeg fikk var helt ukontrollerbare. Jeg sto og pissa, og plutselig så rista hele kroppen min. Var helt sjukt. Fikk ikke lagt tilbake pikken i buksa liksom
Sist endret av HvaSkjeddeInatt; 16. mars 2020 kl. 16:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres veldig ut som plutselig blodtrykksfall. Dette er ikke uvanlig å oppleve en sjelden gang om man røyker. Er også årsaken til at noen kan besvime av cannabis. Om du har sterke saker eller litt dårlig dagsform etc tilfeldigheter. Ganske harmløst som engangstiilfelle, men oppleves ganske skummelt. Cannabis både øker pulsen og senker blodtrykket.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
PS: Tror ikke risting er vanlig ved blodtrykksfall? Jeg er ikke lege btw.
Kan dette forekomme selv om man har hatt i seg sukkerholdig mat og drikke? Jeg drakk en Redbull som munch til jointen igår, og hadde spist helt greit og næringsrik mat prior til røykeseshen.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan kan skje om man er sulten ja. Men både koffein og tobakk gjør det vel også mer sannsynlig. Og det å resie seg etter å ha sittet lenge. Neseblod kan man få av å røyke mye (tørre og irriterte slimhinner).

Tror ikke det er noe å bekymre seg over med mindre du opplever lignende igjen i nærmeste framtid. Ta det litt rolig med røyking.
Virker som om du har grønna skikkelig ja.
En vanlig årsak er at det er for mye THC i forhold til CBD.
Det som skjer fysisk er at blodsukkeret ditt synker veldig fort, så det er ganske likt føling man kan få hvis man har diabetes.
Har opplevd det selv mange ganger, og er ikke spesielt behagelig.
Sjekk ut "Micturition Syncope" Hørt om flere som har gått i bakken med kølla i hånda. Folk som har våkna på dogulvet med hjernerystelse.
Sitat av Odd Vis innlegg
Sjekk ut "Micturition Syncope" Hørt om flere som har gått i bakken med kølla i hånda. Folk som har våkna på dogulvet med hjernerystelse.
Vis hele sitatet...
Har skjedd meg en gang også. Men det var fordi jeg tok quetiapin som sovemedisin og i tillegg røyka bønne. Jeg pressa på, så ble det svart noen sekunder, også lå jeg på badegulvet. Når jeg satt og pissa gikk det helt fint.
Artig at fenomenet har et navn!
høres mistenkelig mye ut som du bare har vært på kanten av grønning, men det forklarer ikke neseblodet.

hadde gått til legen med dette og sagt alt som det var utenom inntak av cannabis, så blir det nok fanget opp om det er noe alvorlig.
Om man tar rus og neseblod ut av ligningen, høres det ut som du har opplevd noe ala menierès sykdom.
Det blir naturlig nok vanskelig å si noe definitivt, men en tur til fastlegen høres ut som det er på sin plass.