Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1097
Jeg har brent en original HL2 DVD, og jeg lurte på hvordan jeg får til å spille dette, gjerne sammen med Garry's Mod også, uten å måtte kjøpe spillet via Steam?

Jeg har lett litt rundt og funnet flere angivelige cracker og slikt, men ingen av de ser ut til å fungere, mest sannsynligvis fordi de er utdatert i forhold til nyeste Steam...
Tror ikke du får dette til å fungere! Støtt Valve med spenn for underverket de har lagd og kjøp det!
*host* Google + Pacsteam *host*
purity's Avatar
Trådstarter
*host*ke0.info*host*

Tusen takk! Laster ned nå, så får vi se om det fungerer, virker som om det skal det iom. at den nyeste versjonen er fra 20. januar.

Sitat av h4llik
Tror ikke du får dette til å fungere! Støtt Valve med spenn for underverket de har lagd og kjøp det!
Vis hele sitatet...
Det er ikke Valve som har laget Garry's Mod, og det er kun GMod jeg har planer om å bruke...
Sist endret av purity; 26. januar 2007 kl. 15:09.
Om det ikke funker, så ligger det fult fungerene dampløse versioner på TPB
PacSteam fungerer som bare juling det, kan laste ned alle spillene du ellers må kjøpe, spiller GMod støtt og stadig

PacSteam fungerer og ser ut som vanlig Steam, bare at du har alle spillene klare til nedlasting (altså de er "betalt" for).
Men CSS funker ikke eller?
noen som kan forklare packsteam? altså jeg installerte det men det har jo ikke skjedd så mye rart med steam accounten min, og i packsteam folderen ser jeg bare "Uninstall packsteam"
Jeg har akkurat installert PacSteam og lastet ned Garry's MOD. Når jeg starter spillet og skal create et game, så får jeg opp en beskjed om at ikke steam-accounten min ikke lovlig eier spillet. Hvordan får jeg fikset det?
novastar: prøv å innstallere på nytt.