Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 717
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et dumt spørsmål: Leste akkurat at hos folk som røyker går stoffet ut av systemet 50% raskere enn hos ikke-røykere. Regner med at det er på grunn av økt forbrenning? I så fall burde det også gjelde snus? Nikotin er nikotin?

Annet spørsmål: Noen som har erfaring med hvor lenge ksalol kan spores i urin? Mye forskjellig svar på nettet, alt fra 2-5 dager til 10+ dager.
Spørs på hvor stort bruk du har hatt og hvor lang tid du har brukt diazepam. Ved engangsbruk skal det i teorien være ute av urin etter 5 dager mens ved langtidsbruk hoper det seg opp i kroppen. Husk at man kan få utslag på både valium og sobril når du har tatt valium da det omgjøres til sobril i kroppen. Når skal du ta UP? Bestill hjemmetest på testdeg
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vannflaska Vis innlegg
Spørs på hvor stort bruk du har hatt og hvor lang tid du har brukt diazepam. Ved engangsbruk skal det i teorien være ute av urin etter 5 dager mens ved langtidsbruk hoper det seg opp i kroppen. Husk at man kan få utslag på både valium og sobril når du har tatt valium da det omgjøres til sobril i kroppen. Når skal du ta UP? Bestill hjemmetest på testdeg
Vis hele sitatet...
Ksalol er alprazolam, ikke diazepam. Sistnevnte kan spores i urin mye lengre enn alprazolam slik jeg har forstått det.

Har ikke fått noe prøvedato ennå, vet ikke om jeg må ta prøve heller. Vil bare være på den sikre siden sånn at jeg slipper å noie helt om en jeg må levere en prøve i nærmeste fremtid. Takk for svar.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt et inntak på cirka en halv 1mg Ksalol 5 dager før urinprøve og den slo ikke ut. Vet ikke hvor mye du har tatt.
Trening, vann, kaffe og te.
Ksalol 1mg går ut da etter 7 dager.
Haha, herregud beklager. Det burde jeg vite som knaska ksalol i et halvt år når jeg var ung og dum, men ja da trenger du ikke bekymre deg så mye da det får fortere ut av kroppen enn valium. Men pass på å ikke overdriv for jo mer du tar jo lengre fins d i kroppen.