Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 5762
Vil se den ekstreme effekten av cannabis som folk snakker om. Tenkte da å kjære på 30g med noe god sorting og lage en stor kake og spise til jeg sprekker. noen som har erfaring med så store doser cannabis? Jeg har tripperfaring fra 4 lapper lsd + amfetamin blandet sammen. er det egentlig vært penga?
Jeg synes ikke det høres ut som noen videre smart plan... 30 gram er mye..
Du vil havne i koma og våkner lenge etterpå og husker ikke en dritt. Det er ikke pengene vært.
Ikke verdt penga tror jeg. Når det 10ende grammet kicker inn vil du nok angre på at du ikke stoppa på 5.
Har du jævlig god råd, sett igang og husk å rapporter tilbake

De gangene jeg føler jeg har hatt i meg for mye var ikke behagelige i det hele tatt. Blir bare dritslapp og det føles som jeg har en sekk full av søppel liggende over hodet. Cannabis har vist psykedeliske effekter, men i så store doser vil du sannsynligvis ha mer enn nok med å håndtere følelsen av å være så jææævlig stein.
Vil ikke annbefale det, prøv heller å spis\røyk 5 gram først og se om du liker tilstanden før du kaster 30g i kaka.
spiste ca2,5g god bruning på lørdag. Tilogmed det var for mye, grønna ut og spydde. Røyker fast, men fy... så spaced en blir når en spiser det. Anbefaler deg iallefall og starte rolig! Og vær forberedt på å være stein lenge!(vil tro flere dager)
Bortkasta tid og penger, eneste som vil skje er at du (blir dårlig og) sovner.
Spiste pannekake med 5 gram opp med smør i en gang. Eneste som skjedde er du sovner mens du spiser. Våkner opp i en meget stein tilstand som varer en hel del lengre en ved røyking. tar du Olje og pisker ut til budder med som du inntar oralt, da tror jeg du opplever en annen tilstand siden det ikke blir tilført noen flamme på de mange forskjellige kjemikalene som er i den, cannabis planten.
Som sagt før. Waste of money, blir tidenes dyreste sovepille.
Dette hørtes ut som en meget god plan hvis du har endel cash,mye fritid å drepe og liker å føle deg uvel... Kjør på!
begynne heller med 2-5g med god kvalitet og sett av minst 24-36t. du kommer stort sett bare til å sove, være kvalm og groggy
Nå har jeg slutta helt, men når jeg hadde inntak av ca. 5 g ble jeg liggende å spy frem til jeg sovna. Jeg tør ikke engang tenke på hvordan jeg hadde vært med 10 g eller mer.
en stonerkompis av meg mekka 20gram brunt i en sjokoladekake. han var skev i 4 dager og trippa balls!
han har en del tripper bak seg på litt av hvert :P

EDIT glemte å si at han angret som en drittunge...
Sist endret av surf's up; 3. januar 2011 kl. 13:47.
Stemmer i med de andre og sier bortkasta penger!
har hatt noen helger hvor jeg har låst meg inne med en 50plate for å røyke meg grønn.
for det første er det bare bortkasta penger
du blir så fjærn atte du ikke orker å ha øya oppe.

hadde det vært meg hadde jeg heller røyka en 5er om dagen, istedenfor å sove bort 30g.
Indica virker som har en slags peak og effektene etter peaken ikke er så behagelige, eller at man blir sløvere og sløvere til man sovner. Sativa derimot vil jeg tørre påstå kan inntas i større mengder og fortsatt få ønskede effekter, selv om peaken kommer til slutt den også. Om du skal bli fullstendig blæsta så finn deg noe sativa. 30 gram er fortsatt jævlig mye though, tror du klarer deg leeenge med 5-10g.
sånn helt ærlig, det er noe av det dummeste jeg har hørt her!
Du dytter ikke i deg 30g med god sortings vettu, du kan sikkert risikere å havne i psykose.
som Bothrops nevnte, du kommer til å angre når det 10ende grammet kicker inn!
Nå spørs det også på hvor bra cannabis du har, selv så lagde jeg brownies med 2 - 3 gram grønt, ble bare små fjærn i 6 timer, skikkelig bortkasta, siden av den weeden, så kunne jeg røyke 0,4 og være høy i 4 timer.
hehe ja det hadde sikkert vært ei jævlig god kake
Men jeg må si du har kommet med mange syke ideer de få dagene du har vært medlem, men det er moro lesning.
Kan jeg spørre hvor gammel du egentlig er?
jeg er 35 år
Sitat av pedobear10 Vis innlegg
Vil se den ekstreme effekten av cannabis som folk snakker om. Tenkte da å kjære på 30g med noe god sorting og lage en stor kake og spise til jeg sprekker. noen som har erfaring med så store doser cannabis? Jeg har tripperfaring fra 4 lapper lsd + amfetamin blandet sammen. er det egentlig vært penga?
Vis hele sitatet...


4 lapper lsd + amfetamin??

Høres ut som den værste mareritt trippen ever..

hehe

Har spist opptil 11 dråper engang men aldri tenkt tanken å blande inn amfetamin..
Som sagt.. blir en jævla dyr sovepille
Sitat av Phanorama Vis innlegg
4 lapper lsd + amfetamin??

Høres ut som den værste mareritt trippen ever..

hehe

Har spist opptil 11 dråper engang men aldri tenkt tanken å blande inn amfetamin..
Vis hele sitatet...
dette var etter flere dager med lsd bruk så toleransen var jævlig høy. Ja det var ekstremt heavy noe av det sterkeste jeg har opplevd. det var marreritt i det ene øyeblikket å himmelen i det andre, sånn gikk det frem å tilbake i nærmest et døgn.

jeg tok makkaen etterpå fordi jeg var så utslitt
Nei ikke gjør dette om du har respekt for deg selv. Prøv 5-10g som nevnt før.
Sitat av Phanorama Vis innlegg
4 lapper lsd + amfetamin??

Høres ut som den værste mareritt trippen ever..

hehe

Har spist opptil 11 dråper engang men aldri tenkt tanken å blande inn amfetamin..
Vis hele sitatet...
AMF OG BITER ER DA IKKE SÅ ILLE speeden gjør jo bare at syra funker bedre, eller sopp, eller hvilket annet hallusigen som helst. Har brukt amf daglig siden 14år er i dag 32 og har ingen forståelse for marerittet som forespeiles. It's all in your mind leave the fear behind.
Sitat av kalfaltroren Vis innlegg
speeden gjør jo bare at syra funker bedre, eller sopp, eller hvilket annet hallusigen som helst.
Vis hele sitatet...
Amfetamin har ingen generell forsterkende effekt på hallusinogenere, så vidt meg bekjent. Du vil såklrat bli mer rusa, ettersom du inntar et annet rusmiddel i tillegg, men at det gjør syrerusen eller sopprusen "bedre" er nok veldig individuelt, doseavhengig osv.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Amfetamin har ingen generell forsterkende effekt på hallusinogenere, så vidt meg bekjent. Du vil såklrat bli mer rusa, ettersom du inntar et annet rusmiddel i tillegg, men at det gjør syrerusen eller sopprusen "bedre" er nok veldig individuelt, doseavhengig osv.
Vis hele sitatet...
Jeg skal si deg en ting jeg, jeg er amfetamin-veteran og jeg vet hva jeg snakker om, AMFETAMIN forsterker cannabis NOE HELT JÆVLIG FY FAEN I HELVETE
Sitat av FaenIHelvete Vis innlegg
Jeg skal si deg en ting jeg, jeg er amfetamin-veteran og jeg vet hva jeg snakker om, AMFETAMIN forsterker cannabis NOE HELT JÆVLIG FY FAEN I HELVETE
Vis hele sitatet...
Personlige erfaringer veier ikke særlig tungt. Kan du vise til dokumentasjon på at amfetamin og cannabis har en potensierende effekt?
Sitat av FaenIHelvete Vis innlegg
Jeg skal si deg en ting jeg, jeg er amfetamin-veteran og jeg vet hva jeg snakker om, AMFETAMIN forsterker cannabis NOE HELT JÆVLIG FY FAEN I HELVETE
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring så ville jeg snudd på det å sagt at cannabis forsterker amfetamin noe helt jævlig
Sitat av FaenIHelvete Vis innlegg
Jeg skal si deg en ting jeg, jeg er amfetamin-veteran og jeg vet hva jeg snakker om, AMFETAMIN forsterker cannabis NOE HELT JÆVLIG FY FAEN I HELVETE
Vis hele sitatet...
amf+ cannabis = blir dummere enn en stokk

det er min opplevelse med den blandingen
Kjempelurt å blande uppers og downers, mer forvirrende møkkarus skal du lete lenge etter. Skjønner ikke at folk gidder og at det er så vanlig hos mange.
Omaha.. Det er mange som synes det er veldig digg,meg inkludert.
Sist endret av JayHova; 5. januar 2011 kl. 18:04.
mekk deg en joint, blir du ikke fjern nok av den røyker du enda en, også kan du jo alltids spise en toer og slenge i deg litt sprit, da får du en annerledes weedrus!

Opplevde å bare sovne av kakene i amster, nå i mitt 4. år som jazztobakk-nyter. har egentlig alldri fått noen STOR effekt av kaker, utenom første gangen i amsterdam, men kan ha vært kombinasjon av kjede-røyking og lang kick-inn effekt på kakene.

må nesten ta med et fint tips jeg fikk av en omvisende narkoman i amsterdam, ikke ta for mye, det er bare bortkastet, det gjelder å kjenne sitt egen rustak, varer lenger og ingen ubehageligheter. så muffins er en god måte å sjekke dette på!
Sist endret av enerlighter; 5. januar 2011 kl. 18:43. Grunn: glemte noe
I noen tilfeller er personlig erfaring like bra som en link til noen andre som skriver det samme... Har du egentlig noe personlig erfaring å vise til felix poker??
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av detter0 Vis innlegg
I noen tilfeller er personlig erfaring like bra som en link til noen andre som skriver det samme... Har du egentlig noe personlig erfaring å vise til felix poker??
Vis hele sitatet...
Dette går jo på at folk sier mye rart, de subjektive meningen blir ofte krydret med lokale utrykk og metaforer.

Det finnes ingen farmakoligisk data som tilsier at amfetamin potensierer effekten av cannabis.

Man må også huske at folk er forskjellige, og vil oppleve en rus basert på egne forventninger så vel som gruppens ritualer og utageringer under rusen.

Hva spesifikt man mener med at amfetamin forsterker effekten av cannabis aner jeg ikke, for om han mener du blir steinere av denne kombinasjonen vil de jeg kjenner som har opplevd den kombinasjonen si seg svært uenige.

Ja, subjektive opplevelser kan ha verdi, tripprapporter er jo totalt subjektiv, men i en slik diskusjon vil det bare oppstå uenighet, og da vil harde fakta være med på å bidra.
Sitat av detter0 Vis innlegg
I noen tilfeller er personlig erfaring like bra som en link til noen andre som skriver det samme... Har du egentlig noe personlig erfaring å vise til felix poker??
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen erfaring med kombinasjonen amfetamin og cannabis, hvis det var det du mente? Jeg snakker heller ikke om linker til andre subjektive anekdoter og vandrehistorier, men vitenskapelig data.
Kjenner til en kar som lagde brownies, sikkert 7-8 gram i dem. Han spiste opp det som var på kort tid, sloknet etter 2 timer og våknet opp etter 14 timer med en sinnsyk uggen form. Konklusjonen var at dette var skikkelig vaste av både penger og tid.

Litt off topic, har hørt at thc er løselig i fett og alkoholer. Så går det da an å rett og slett la cannabisen ligge på sprit for så å la alle viskestoffene går over i veske-form?
Burde holde med 7-10gram viss den er av grei kvalitet.
men for all del, det er jo bare og putte oppi mer, og ikke spise opp alt med en gang viss ikke munchies kicket tar helt overhand.
Spiser du for mye blir det fort ubehagelig.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Skjønner ikke hvorfor Pedobear10 ble kastet ut, jeg? Han opprettet mange spesielle tråder, men det var alltid spørsmål som var seriøse nok til å besvares og som ledet til en debatt. Var grunnen at dere tenkte det var et troll?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
amfetamin er ett drittdop. bare for å si det.

second: hvorfor vil du gjøre dette? røyk heller til du blir føkka, da vet du når du må stoppe, istedefor å stappe i deg kake og innse at du burde ha gitt faen etter en halvtime
Sitat av Nekran Vis innlegg
Jeg synes ikke det høres ut som noen videre smart plan... 30 gram er mye..
Vis hele sitatet...
5-6 kilo som er dødelig dose er det ikke folks..

er vell opp til han det
Sitat av murmade Vis innlegg
5-6 kilo som er dødelig dose er det ikke folks..

er vell opp til han det
Vis hele sitatet...
Smart og dødelig er også to vidt forskjellige ting. Cannabisrusen blir veldig intens i større doser inntattt oralt.
Når man røyker alt for mye og verden beveger seg i 2000km/t, du klarer ikke følge med på dine egne tanker og det å i det hele tatt være til blir en kamp. Så er synes du det kanskje er litt ille, men det går over etter en liten stund. Når du derimot spiser lignende dose kan du risikere å være på tur i mange mange timer. Faktisk badtrippe på cannabis, og det er ikke gøy i det hele tatt. Eller, synes jeg da...
Derfor skiller vi fort mellom smart og dødelig dosering i cannabissprøsmål.