Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 919
Hei, jeg har Assassins creed (pc versjon) og er litt stuck. Kommer til Jerusalem, men der stopper det.. Man starter loading, men man kommer aldri ut av den.. Ser det står en del om det på nettet, men ingen patcher som har virka for meg. Noen her som har hatt liknende problem og klarte å fikse det?

Vegar

edit: flytt til Windows. (eller noe bedre)
Sist endret av Vegar; 12. mai 2008 kl. 15:47.
Cracket versjon eller lovlig ?
Du må laste ned jerusalem fix som du finner på de fleste åpne torrent trackere. Nedlastingen er på rundt 1GB.
Trådstarter
Cracket

Og jeg har prøvd en av fixene, og spillet ble på russisk. ca 1 gig
Sitat av Vegar
Cracket

Og jeg har prøvd en av fixene, og spillet ble på russisk. ca 1 gig
Vis hele sitatet...
Hva med å laste ned Engelsk fix?
Sitat av Vegar
Cracket

Og jeg har prøvd en av fixene, og spillet ble på russisk. ca 1 gig
Vis hele sitatet...
Du har fulgt readme filen til punkt og prikke? Hvis du gjore det skulle spillet ha blitt engelsk igjen. Fullversjonen av spillet har jo kommet ut nå, så du kan jo laste ned en torrent av det.
Trådstarter
Vel, gjorde det og, men skal prøve på min egen pc nå.. får se ossen det går.

edit: prøvde nå, copya én fil, og renama den, men fortsatt uten hell. Alt står på russisk, og de prater på russisk.
Sist endret av Vegar; 12. mai 2008 kl. 19:42.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet hvor saven blir lagret? Gidder ikke begynne på nytt selvom jeg installerer ekte versjon...
mine dokumenter, der lagres hvert bf2 max payne etc, eller en mappe i AS mappen som heter savegames elns
Ikke så åpenlyst denne gangen... Ligger hvertfall IKKE i My Documents, og ser det ikke no sted i AC mappa heller... noen som har spillet som veit hvor den ligger?
C:\Documents and Settings\ditt brukernavn her\Application Data\Ubisoft\Assassin's Creed\Saved Games

Learn2google.
Har en bug på asssassin's creed og finner ikke en eneste patch som retter opp feilen.
Værste buggen å forklare MEN: litt uti spillet får man i oppdrag og reise for å drepe de 8 eller 9 personer, så rett utenfor finner man en hest. jeg hopper på rir avgårde mot den første byen så loader spillet og når det er ferdig loadet så ser jeg rundt meg og bakken(den jeg skulle ha stått på) går rett til værs. når jeg går gjennom den ser jeg at det er enda et av det samme "fennomenet" osv. bortover så langt brettet går.
HJELP!!! noen som har en anelse?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hahah, jøss.. Jerusalems-bug : )
Wow, virkelig en relevant og innholdsrik post å dra frem en to uker gammel tråd med. Keep up the good work.