Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 747
hei sliter litt med en fil jeg skal laste ned, det står: Please enter all letters having a ( bilde av en katt) below. så er det 6 bokstaver... som det ikke går ann å skrive inn:/ Jeg lar denne koden stå opp så om noen sier hva den er blir jeg utrolig glad

Screenshot:
Sist endret av bamsetid; 15. mai 2008 kl. 19:27.
Skriv de bokstavene med sittende katter.

-L7RK-
Sist endret av Elemental; 15. mai 2008 kl. 19:29.
Det er en katt på 4 av bokstavene, på de andre er det for meg noe som ligner et reinsdyr, ellerno..
edit : elementært at noen var før meg, ja..
Sist endret av pidget; 15. mai 2008 kl. 19:29.
bamsetid's Avatar
Trådstarter
hvilke er det ser ikke det jeg:/
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Du skal skrive inn L7RK i feltet. Altså de bokstavene og tallene som har en katt på seg.
Personen som oppfant denne captchaen burde blitt skutt. Poenget er å gjøre folk så frustrerte at de kjøper en konto bare for å slippe.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg husker jeg satt og tastet inn koden, gang på gang på gang og ikke forstod hvorfor den ikke gikk gjennom. Captcha er blitt en slik vane at jeg ikke lenger leser teksten som beskriver den...oh well.
Sitat av DonTomaso
Personen som oppfant denne captchaen burde blitt skutt. Poenget er å gjøre folk så frustrerte at de kjøper en konto bare for å slippe.
Vis hele sitatet...
Tror poenget var å slippe at bots bruker deres båndbredde til å laste ned ting, denne captchaen gjør det vesentlig vanskeligere, men av og til også vanskelig for mennesker å se hva som skal stå, så jeg ser poenget ditt.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Elemental
Tror poenget var å slippe at bots bruker deres båndbredde til å laste ned ting, denne captchaen gjør det vesentlig vanskeligere, men av og til også vanskelig for mennesker å se hva som skal stå, så jeg ser poenget ditt.
Vis hele sitatet...
Det finnes enklere metoder å gjøre det vanskelig for bots å tyde, men fortsatt lettere for folk enn å stirre på små katter i fem minutter for å få en kode rett.
Sist endret av ticks; 15. mai 2008 kl. 19:36.
Sitat av ticks
Det finnes enklere metoder å gjøre det vanskelig for bots å tyde, men fortsatt lettere for folk enn å stirre på små katter i fem minutter for å få en kode rett.
Vis hele sitatet...
nuvel, tok meg 15 sek, kanskje jeg trenger briller ?

edit : skjønner og hvorfor de ikke gjør det enklere da noen av disse er "knekt" dvs bot kan lese de !
Sist endret av pidget; 15. mai 2008 kl. 19:39.
bamsetid's Avatar
Trådstarter
tusen takk for svar!
http://i31.tinypic.com/259k5eq.jpg