Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2528
I forbindelse med at vi ga ut EP`en " Fakkings Fantastisk " var vi gjester på radioprogrammet Goodshit for litt siden. Radioprogrammet har holdt gående i 15 år med den norske rapperen Don Martin som programleder. Programmet sendes hver fredag kl.20.00

Det hele blei filmet og her kan dere se oss drite oss ut på radio OG youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=t0mXzlwoq40
Norsk rap på sitt verste !
Sitat av NordicDjbro Vis innlegg
Norsk rap på sitt verste !
Vis hele sitatet...
hahahaha du kødder?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av NordicDjbro Vis innlegg
Norsk rap på sitt verste !
Vis hele sitatet...
Nja, selv om jeg personlig ikke er den største fanen av de her gutta så er de jo absolutt ikke de verste. Se på Erik & Kriss og lignende norsk rap, DET er det verste norge har spytta ut.

De gutta her kunne kanskje vært bra, men det blir litt for mye av "Jeg skal bare ronke og slikke litt fitte stikk rævhølet i fjeset mi di hore" til at det høres jævlig ut. Uten det kunne det muligens vært bra, men med det ødelegger det opplevelsen for meg ihvertfall.

Du ser helt jævlig full/stein ut btw Feiten, er det lurt på et radiointervju der du skal freestyle?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Nja, selv om jeg personlig ikke er den største fanen av de her gutta så er de jo absolutt ikke de verste. Se på Erik & Kriss og lignende norsk rap, DET er det verste norge har spytta ut.

De gutta her kunne kanskje vært bra, men det blir litt for mye av "Jeg skal bare ronke og slikke litt fitte stikk rævhølet i fjeset mi di hore" til at det høres jævlig ut. Uten det kunne det muligens vært bra, men med det ødelegger det opplevelsen for meg ihvertfall.

Du ser helt jævlig full/stein ut btw Feiten, er det lurt på et radiointervju der du skal freestyle?
Vis hele sitatet...
Jeg tror feiten blir litt misforstått pga alle de fitte låtene sine.haha. Har man hørt den første epen hans eller det forrige albumet hans så er det jo flere låter der som virkelig er seriøse og gjennomførte. Eller her f.eks https://soundcloud.com/feitn
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av jamesclark Vis innlegg
Jeg tror feiten blir litt misforstått pga alle de fitte låtene sine.haha. Har man hørt den første epen hans eller det forrige albumet hans så er det jo flere låter der som virkelig er seriøse og gjennomførte. Eller her f.eks https://soundcloud.com/feitn
Vis hele sitatet...
Ser potensiale i det på soundcloud, men vil enda ikke kalle det bra. Enten er han en helt grei rapper som aldri kommer noensteds, ellers er han en kjdelig/grei rapper som kan bli jævlig flink hvis han øver mye. Håper på den sistnevnte!

Han er en av få som ikke prøver å herme etter Erik & Kriss og lignende, noe jeg liker. Men jeg føler enda at han ikke er helt der hvis du fatter hva jeg mener.
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Don Martin er'kke en rapper! Han er en levende legende!
Sitat av steinolav1 Vis innlegg
Don Martin er'kke en rapper! Han er en levende legende!
Vis hele sitatet...
Don Martin er sjef!!!
syntes helt klart karpe diem eier norsk "rap"
Longboarder
zitare's Avatar
Sitat av Skeetonez Vis innlegg

Han er en av få som ikke prøver å herme etter Erik & Kriss og lignende, noe jeg liker. Men jeg føler enda at han ikke er helt der hvis du fatter hva jeg mener.
Vis hele sitatet...
En av de få?!? Følger du i det hele tatt med på norsk rap ?.. Pop rapperne er HELDIGVIS fortsatt i stort undertall. Og vi får håpe det holder seg sånn.
Sitat av woocommerce Vis innlegg
syntes helt klart karpe diem eier norsk "rap"
Vis hele sitatet...
Nei fyfaen.
Jaa9 og onklp ferdig tala.
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
Var faktisk festlig å se på, digger gliset feit'n har hele tiden!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Rabbern Vis innlegg
Jaa9 og onklp ferdig tala.
Vis hele sitatet...
Haha hææ? Haha ja jeg var temmelig drita den dagen. Starta litt for tidlig..