Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1792
Anonym bruker
"Umulig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, lurer på om noen vet om man blir straffet eller kun dimmet fra militæret om jeg innrømmer at jeg har drevet med rus før?
Vil du dimme? Er det detdu vil fram til? Tror ikke jeg ville vært i miltæret nå med tanke på krigen(e) som tydeligvis er på trappene. Så nettopp at de øvde på å begrave medsoldater. Aldri ett godt tegn. Si at du ruser deg du. Trenger jo ikke spesifere noe mer enn det. Da slipper du unna østfronten i første omgang ihvertfall.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Vil du dimme? Er det detdu vil fram til? Tror ikke jeg ville vært i miltæret nå med tanke på krigen(e) som tydeligvis er på trappene. Så nettopp at de øvde på å begrave medsoldater. Aldri ett godt tegn. Si at du ruser deg du. Trenger jo ikke spesifere noe mer enn det. Da slipper du unna østfronten i første omgang ihvertfall.
Vis hele sitatet...
For en jævla ræva holdning.


Til TS, jeg tror ikke du vil bli politianmeldt å. Men kan selvfølgelig ikke garantere noe

https://www.nrk.no/norge/30-gardiste...ruk-1.16070878
Da jeg var i militæret så sa de (etter rekrutten) at det var en bombesikker måte å dimme på.
Det var å si du ikke ville være der, og kun tenkte på å dra hjem. Snakk med feks presten.
Da ber de deg prøve litt til, så gjør du det, og repeterer prosessen en uke senere.

De ønsker ikke rekrutter som overhodet ikke vil være der, eller som risikerer å bli deprimert som følge av det.
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Vil du dimme? Er det detdu vil fram til? Tror ikke jeg ville vært i miltæret nå med tanke på krigen(e) som tydeligvis er på trappene. Så nettopp at de øvde på å begrave medsoldater. Aldri ett godt tegn. Si at du ruser deg du. Trenger jo ikke spesifere noe mer enn det. Da slipper du unna østfronten i første omgang ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Kilde takk?
At narkotika kommer til å redde livet mitt hadde jeg aldri trodd!
Hvis du tenker på NSM sin sikkerhetsklarering så ser jeg ikke for meg at SK ikke skulle bli godtkjent om du sier du tidligere har prøvd narkotika. Hvis du har noe på rullebladet som dem kan fange opp. Vær ærlig. Hvis du IKKE har det. Hold kjeft.
Sist endret av IW2022; 19. januar 2024 kl. 22:40.
De ville ikke ha meg siden jeg hadde rushistorikk, men det er en stund siden
offtopic vel ja, men tenkte skyte inn - Onkel tok to ecstasy før sesjon - rett ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Umulig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Da jeg var i militæret så sa de (etter rekrutten) at det var en bombesikker måte å dimme på.
Det var å si du ikke ville være der, og kun tenkte på å dra hjem. Snakk med feks presten.
Da ber de deg prøve litt til, så gjør du det, og repeterer prosessen en uke senere.

De ønsker ikke rekrutter som overhodet ikke vil være der, eller som risikerer å bli deprimert som følge av det.
Vis hele sitatet...
Tenker å gi det et forsøk, ser ingen annen vei, trives virkelig ikke her.
Jeg ble tatt med Hasj i bagen ved oppmøte på rekrutten på Værnes. Fullførte førstegangstjeneste med flere sivile og militære forhold i løpet av året, for både biltyveri, trusler med våpen, bruk og besittelse. Var mange der som brukte både det ene og det andre. Forsvaret tilga det meste, så lenge du lovet bot og bedring. Alle kriger er fulle av knark uansett. Det skal jo være mest mulig reelt For øvrig et år jeg ikke ville vært foruten
Om man ikke vill inn i militæret kan man jo bare gjøre som jeg gjorde,ikke møt opp på sesjon å kast alt av brev du får fra dem.Ganske enkelt
Anonym bruker
"Umulig Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Jeg ble tatt med Hasj i bagen ved oppmøte på rekrutten på Værnes. Fullførte førstegangstjeneste med flere sivile og militære forhold i løpet av året, for både biltyveri, trusler med våpen, bruk og besittelse. Var mange der som brukte både det ene og det andre. Forsvaret tilga det meste, så lenge du lovet bot og bedring. Alle kriger er fulle av knark uansett. Det skal jo være mest mulig reelt For øvrig et år jeg ikke ville vært foruten
Vis hele sitatet...
Hører om mange som storkoste seg å angrer ikke et sekund, men jeg går rundt hele dagen å ønsker å bli dimmet og har ingen motivasjon. Har gitt det noen uker nå og har møtt veggen flere ganger. Skal bare være ærlig å si at jeg ønsker meg hjem og at jeg har det helt jævlig, så får jeg se om jeg blir dimmet eller ikke. Har hørt om fler som har, men ingenting er garantert, håper på at jeg blir dimmet.
Sitat av Mraduvanzed Vis innlegg
Jeg ble tatt med Hasj i bagen ved oppmøte på rekrutten på Værnes. Fullførte førstegangstjeneste med flere sivile og militære forhold i løpet av året, for både biltyveri, trusler med våpen, bruk og besittelse. Var mange der som brukte både det ene og det andre. Forsvaret tilga det meste, så lenge du lovet bot og bedring. Alle kriger er fulle av knark uansett. Det skal jo være mest mulig reelt For øvrig et år jeg ikke ville vært foruten
Vis hele sitatet...
Men dette var vel ikke akkurat i forigårs?